Kun lähdet ostamaan ensimmäistä sähkötupakkaa, astut luultavasti "outoon maastoon", tarjolla on lukemattomia vaihtoehtoja, laajalla hintahaitarilla.
Itse olen ostanut monenmoista, osa ostoksista on ollut hyviä, osa virhe ostoksia. Kaikki ostokset ovat opettaneet jotakin.
Jos haluat päätyä valintaan, jota todennäköisesti et kadu, haluan antaa muutaman takuu varman neuvon.
Mitä pidän tärkeinä ominaisuuksina sähkötupakassa?
- kohtuullinen höyryn määrä,
- hyvä kurkkutuntuma ja maku
- kohtuulliset hankinta ja käyttökustannukset
- tasainen toimivuus
- tehon säätö
Akku/modi
Tehonsäätö on käytännössä välttämättömyys, sillä nesteet ja vastukset eivät ole tasalaatuisia ja maku/kurkkutuntuma /höyryn määrä vaihtelevat, mikäli et pysty säätämään tehoa tai edes volttimäärää kohdalleen. En enää koskaan osta akkua, joka ei ole säädettävä.
Minulle riittää 10 W tehoinen modi (2 akkua), tai säädettävä akku (Vision Spinner). Että ku oon tyhmä, kun sanon että 10 Wattia riittää?
Käytän 2-3 ohmin vastuksia ja 6.3 Watin tehoa. Akku riittää 5 päivää (2 kpl 18650), maku ym. ominaisuudet ovat upeasti kohdallaan.
Isoilla wattimäärillä ja tuplavastuksilla saa paljon höyryä ja suuren nesteenkulutuksen, mutta miksi? Onko homman idea tuottaa paljon höyryä? Ei minulla ainakaan. Tarkoitus on korvata myrkyllinen tupakka vähemmän myrkyllisellä e-tupakalla.
Minulla on Kiinan osista itse kasattu Istick pico75 W modi.
Atomisaattori
Huonoja: kaikki ego versiot, varsinkin ylävastuksellinen ego4. Drippaus atomisaattorit.
Hyviä: Evod, eri versioina.
Paras: (Evod?)T3S, joka on lähes sama kuin Evod. Tilasin Kiinasta, 1,45€/kpl
Tankkiatomisaattorit:
Toimivat pienillä vastuksilla, isoilla tehoilla, tuottavat paljon höyryä, vähemmän makua, kuluttavat paljon nesteitä.
Nesteistä:
Sekoitan itse 10 mg nestettä, vain tupakan maku, kun en muusta tykkää. Käytän lähes pelkkää VG:tä kun maha ei tykkää glykolista.
Hyvä sähkötupakka
Sähköäilmaan
8
359
Vastaukset
Up!
- thätsit
Hyvä sähkötupakka on kun katkaiset esim jatkojohdon ja laitat piuhan suuhusi ja töpselin seinään.
- Anttinyymi
Ei ollu!
Henki meinas lähteä!
Vieläki loistan pimeässä. - Oululainenki
Ekkai nää tyhymä kokeilla?
- Etellinen
Totta kai kokeilin.
Sattui kipeesti kieleen.
Alkoi päässä suriseen ja suussa päriseen.
- Blond92
Miten teet 100ml nesteitä ilman niksaa ja vg pg on samas putilos pelkät millit pitäs tietää ?
- Juupajuu_
Kaatamalla pulloon 100ml nestettä
- Blond92
Mut paljo laitan vgpgtä ja makutiivistettä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693