Muistetaan ystäviä lahjoilla

Pikku-Uolevi

Musut bilettää Liinaharjassa ja haluaisimme muistaa näitä kaukaisilta mailta saapuneita ystäviämme pikku lahjoilla nyt kun he viettävät tätä id al-fitr-juhlaa. Ajattelimme yllättää musut kivalla tavalla, ovatko amerikanpekonipaketit sopivia ylläreitä.

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsettaako

Onko tylsää ...
      Miksi häiriköit
      mihin pyrit provoilullasi

• Pikku-Uolevi

Mihin sinä pyrit sillä kun mietit onko minulla tylsää vai ei. Onko elämäsi niin tyhjää ettei muuta miettimistä ole aamuyöstä kello 5?

• Ei ole kyllä yhtään asiallinen avaus tämä. Saako joku siitä jotakin mielihyvää kun sairaalla tavalla pilkkaa muita?

Ystävällisyys antaa enemmän kun ilkeily.

• Kommentoin nimimerkkiäsi, että hae korkeakouluun, lue ja opi.

• koulutushukkaan

Sillei olet oikein kaikkien kukkahattujen äiti veikkaan että olet tai ollut valtiolla tai kunnalla työssä mikäli nyt koskaan olet työ elämässä ollut tuskin olet ikinä elämässäsi tehnyt tuntiakaan mitään tuottavaa työtä sillä niin typeriä nuo sinun mamuja puoltavat kommenttisi ovat ilmeisesti et millään ymmärrä että joka ainoa euro mitä näihin elintaso pakolaisiin kuluu on pois Suomalaisilta vanhuksilta,lapsilta ja muutenkin köyhimmältä kansan osalta ilmeisesti pidät näitä kunnia kansalaisia tärkeämpinä kuin Suomalaisia lapsia ja vanhuksia kyllä sinun koulutuksesi minkä tämän hetkiset vanhukset ovat maksaneet on kyllä mennyt aivan hukkaan mitenkä , jos nyt edes puhut totta koulutuksestasi noin koulutettu ihminen voi olla noin yksin kertainen ja tyhmä

• Sen verran voin kertoa, että kyllä, olen kunnalla töissä tai ainakin kunnan omistamassa yhtiössä. Ja kyllä, olen kokeakoulutettu ja en voi sanoa, että se hukkaan olisi mennyt.

"pidät näitä kunnia kansalaisia tärkeämpinä kuin Suomalaisia lapsia ja vanhuksia"
        En pidä heitä korkeammassa asemassa vaan minun mielestäni jokainen on saman arvoinen riippumatta uskonnosta, kansallisuudesta, ihonväristä, iästä tai esimerkiksi vaikka koulutuksesta.

Yksinkertaista ja tyhmää on laukoa kyseisen ketjun aloituksen kaltaisia kommentteja.

Voit sanoa minua "kukkahattujen äidiksi" jos saat siitä paremman mielen. Parempi sekin kuin rasisti.

• Velliperse_pekonilla

Kokeile. Ojenna ne henkilökohtaisesti. Saatat yllättyä.

• rokirupikulli

lamas pano paras lahja

• Iso-Uolevi

"saatat yllättyä", tarkoitatko yllätyksellä sitä että ne pyytävät lisää pekonia kun se on niin hyvän makuista?

• Einiinsuvakki

Kiusa se on pienikin kiusa. Kannatan

• herkullinenlahja

no , niin sieltähän taas tuli oikein tyhmä rasisti antaa mukamas hyviä neuvoja,miten voisi olla mahdollisimman vittumainen mamuille. mitä nautintoa tälläisestä saat ? en minäkään syö lainkaan lihaa,vaikka olenkin porilainen.jatka sinä vaan sen tarjouslenkin syöntiä ja kori kaljaa päälle, niin näytät enemmän vaan sialta.minä annoin omalle mamulleni lahjaksi sitä parhainta herkkua, mistä kaikki tykkäävät. hän oli todella onnellinen ja iloinen saamastaan herkullisesta lahjasta.

• Iso-Uolevi

Moni muukin homomies kuin sinä antaa mamupoikaystävälleen sitä sitä parasta herkkua mitä vain homo kykenee toiselle miehelle tarjoamaan, eikö se ole sitä analiherkkua. Sanoit muuten ettet syö lainkaa lihaa mutta et kertonut että nuolet ja imet sitä säännöllisesti.

• nauttiamistähaluan

sorry vaan , olen nainen ,senkin idiootti. onneksi suomi on vapaa maa ja saan nauttia vapaasti ihan mistä itse tykkään. ikävää ,kun sinulla ei ole mahdollista nauttia,kun pienellä munalla on omat vaikeutensa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8502
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3271
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2614
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2159
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18