Joka ajaa takapuskurissa kiinni kun itse ajatte 40 kmh tai vähän ylikin, siis annatteko pakottaa tuon puskurissa roikkujan sinunkin lisäämään nopeutta kun hän ei kuitenkaan ohiata sinua, vai seuraatteko minne tyyppi menee ja monotatte hänet kunnolla että älyää antaa edes muiden olla saamatta sakkoa hänen takiaan?
Miten suhtaudutte puskurissaroikkujaan
34
355
Vastaukset
Pikkasen kun päästää pissapojan nestettä hanurinhaistelijan päälle niin eiköhän sitä välimatkaa ala syntyä.
- voi_ne_suunnata_oikeinki
Minulla kyllä kaikki pissapojan vesi on suunnattu osumaan tuulilasille.
Tuonko takia se on joissakin autoissa suunnattu menemään kokonaan auton yli?
Oli oikeasti hassun näköistä kun näin auton, jossa pesuvesi meni kokonaan auton yli kaupunkinopeudella (ehkä 40 km/h). Miten oman auton tuulilasi siloin pestään? Ajamalla tuhatta ja sataa, jotta ilmavirta painaisi veden tuulilasillekin? Eihän niitä suuttimia voi suunnata...
Video perässäroikkumisen ärsyttävyydestä: https://www.riemurasia.net/video/Kosto-on-suloinen/140351
Aloittajan aiheeseen. Ajan aina 5-10 km/h yli nopeusrajoituksen, joten jos joku roikkuu yksikaistaisella tiellä perässä, niin en paljoa välitä. Kaksikaistaisella tiellä ajan oikeanpuoleista kaistaa, joten ohikin pääsee, jos on kiire. Jos minulla on joku syy ajaa hitaammin, kuten peräkärry tai raskas tai hankala kuorma, tai tie on huonokuntoinen tai on huono näkyvyys, niin sopivassa paikassa hidastan niin, että perässäroikkuja pääsee helpommin ohi. voi_ne_suunnata_oikeinki kirjoitti:
Minulla kyllä kaikki pissapojan vesi on suunnattu osumaan tuulilasille.
Tuonko takia se on joissakin autoissa suunnattu menemään kokonaan auton yli?
Oli oikeasti hassun näköistä kun näin auton, jossa pesuvesi meni kokonaan auton yli kaupunkinopeudella (ehkä 40 km/h). Miten oman auton tuulilasi siloin pestään? Ajamalla tuhatta ja sataa, jotta ilmavirta painaisi veden tuulilasillekin? Eihän niitä suuttimia voi suunnata...
Video perässäroikkumisen ärsyttävyydestä: https://www.riemurasia.net/video/Kosto-on-suloinen/140351
Aloittajan aiheeseen. Ajan aina 5-10 km/h yli nopeusrajoituksen, joten jos joku roikkuu yksikaistaisella tiellä perässä, niin en paljoa välitä. Kaksikaistaisella tiellä ajan oikeanpuoleista kaistaa, joten ohikin pääsee, jos on kiire. Jos minulla on joku syy ajaa hitaammin, kuten peräkärry tai raskas tai hankala kuorma, tai tie on huonokuntoinen tai on huono näkyvyys, niin sopivassa paikassa hidastan niin, että perässäroikkuja pääsee helpommin ohi.Kyllä sitä pissapojannestettä lentää takana olevan päälle vaikka ne suuttimet olisi suunnattu väärinkin. Ajoviima pitää huolen siitä vai jääkö sinun pesuneste siihen tuulilasiin kiinni?
- Myösautoilija
Tai pudottaa nopeutta alaspäin kyllä ohittaa, kun tarpeeksi on nopeus pudonnut. Näin minä aina teen. Ja tehoaa kyllä.
- ilmiselvästi
Myösautoilija kirjoitti:
Tai pudottaa nopeutta alaspäin kyllä ohittaa, kun tarpeeksi on nopeus pudonnut. Näin minä aina teen. Ja tehoaa kyllä.
Ja itse palstapellehän siinä kapulakirjoitusta taas suoltaa. Autoilijaksihan sinusta ei vielä ole, paitsi Plasto-Volvollasi.
- riippuumistäkiikkuu
cletus_van_damme kirjoitti:
Kyllä sitä pissapojannestettä lentää takana olevan päälle vaikka ne suuttimet olisi suunnattu väärinkin. Ajoviima pitää huolen siitä vai jääkö sinun pesuneste siihen tuulilasiin kiinni?
Jos on suunnattu erittäin alas tuulilasiin, niin aika vähän sitä lentää auton yli.
- aivot
Ei tarvi olla varustettu noin huonolla itsetunnolla...
Käytä aivoja.- Kerroppa.mitä.pitää
Tehdä kun näytät tietävän oikean vastauksen?
- Otin.selväksi
Rekisterin perusteella perässäroikkujan osoitteen ja auto oli pihassa. Asunto näytti olevan yöllä helpostisyttyvää tyyppiä
- Näppäilyvirhe
Kun ajelee tieliikennelain mukaisesti niin oikealla kuin se on turvallisuutta vaarantamatta, lentelee pientareelta kaikenlaista takaluukunihailijan tuulilasille. Pölyisenä aikana voi antaa autonpesun aihetta suihkuttamalla lasinpesurilla (saadaan märkää perskärpäsen autolle) ja koukkaus pientareelle pölyt nostattamaan. Tämä toimii moottoritiellä.
- käytähän.aivojasi
Pientareellahan ei siis saa jaa, yhtenäinen valkoinen viiva jota ei saa ylittää kuin "hätätapauksissa". Ja tuo pöllyyttäminen ei ole sitä.
- Tuon.valkoisen.viivan
Lähelläkin kun ajaa niin voi alkaa jo kiviä sinkoilemaan. Olen välillä miettinyt että mikä on mennyt vikaan jos ihmisestä tulee puskurissa roikkuja, onko geeneissä jotain virhettä vai onko se joku muu sairaus
Tuollainen autoon asennettava satellittipaikannus voisi seurata perässä ajoa ja kun ajaa riittävän kauan liian lähellä toista autoa voisi se laittaa sakot omistajalle ja useammasta kerrasta auto otettaisi valtiolle niin kyllä nämä perskärpäset tiellä vähentyisivät
Voisi tietysti olla valvonta myös nopeudella ja moottorin käyntiöä voitaisi alkaa rajoittamaan sateliitista jos ylinopeus kestäisi kauan - JatkuvastiLähettääDataa
Miten ajattelit gps-seurantalaitteella toimia kun parkkipaikoilla ja kaupunkiliikenteessä autot liikkuvat ja seisovat rinnakkain ja peräkkäin hyvinkin lähellä toisiaan?
- Osaa.erottaa
Tien ja parkkipaikan toisistaan ja vielä ollaanko liikkeellä ja millä vauhdilla ja missä, ei pitäisi olla vaikeatakaan?
Mutta nämä yleiset tiet nyt etupäässä - Näppäilyvirhe
käytähän.aivojasi kirjoitti:
Pientareellahan ei siis saa jaa, yhtenäinen valkoinen viiva jota ei saa ylittää kuin "hätätapauksissa". Ja tuo pöllyyttäminen ei ole sitä.
Voih, ajovirhe.
- Kyllä_sitä
Turvaväliä alkaa tulla kun nakkaa kourallisen sepeliä sivuikkunasta tuulilasille. nimim. Aina pikku pussi penkin alla hiekotustarkoitukseen.
Haluat siis maksaan takanatulijalle uuden tuulilasin? Ideana hyvä, mutta käytännössä huono ja jopa vaarallinen, koska takanatulija voi tehdä äkkiarvaamattomia liikkeitä, kun pelästyy lasiin ropisevia kiven jyviä.
- Näppäilyvirhe
delfin84 kirjoitti:
Haluat siis maksaan takanatulijalle uuden tuulilasin? Ideana hyvä, mutta käytännössä huono ja jopa vaarallinen, koska takanatulija voi tehdä äkkiarvaamattomia liikkeitä, kun pelästyy lasiin ropisevia kiven jyviä.
Sehän ajaa takana. Pieni kaasunpainallus riittää. Jos peräpojun tuulilasiin tulee särö liian lyhyen välimatkan takia, niin voivoi. Tavataanko rosiksessa?
Näppäilyvirhe kirjoitti:
Sehän ajaa takana. Pieni kaasunpainallus riittää. Jos peräpojun tuulilasiin tulee särö liian lyhyen välimatkan takia, niin voivoi. Tavataanko rosiksessa?
Silloin on syytä katsoa peiliin, missä vika
- buahhahahha
delfin84 kirjoitti:
Silloin on syytä katsoa peiliin, missä vika
Ei peilissä mitään vikaa ole.
- Res.kulj.au
Ei kiinnosta millään tavalla.
Jos joku haluaa ajaa lähellä perässä, niin se on kokonaan hänen asiansa.
Miksi minun pitäisi suhtautua siihen millään tavalla? - pikkupahakylätiellä
Itte ajan hitusen ylinopeutta ja silti sinne takapuskuriin tullaan. Tutulla huonokuntoisella tiellä tai millä tahansa tiellä edessä olevalla hidasteita . Esim suuri lätäkkö mutkan montussa väläyttää hetkeä ennen hidasteita jarruvaloa. Oon testannu tietyillä teillä oikeaa rahoitusta ajaessa saa taakse jonon. Ennenkuin tie loppuu. Joten tietyillä tutuilla teillä ajan itsekin ylinopeutta. Mut jos olen toisena jonossa kunnioitan aina edellä menevän halua ajaa nopeusrajoitushan mukaan. Näin pienessä kaupungissa häviän vain minuutin tai kaksi. Konstilla tunnin ja satoja euroja. Satasen tiellä vihaan puskurissa ajajia yli kaiken.
- Opettele.kirjoittamaan
Taisit vihata myös koulussa äidinkielentunteja?
- lähes_päivittäin_niitä
Puskurissaroikkujan ilmaantuessa taas kerran sinne taakse laitan taustapeilin yöasentoon. Se takanatuleva ja mahdollinen ohitusaikomus näkyy, mutta ei yhtä häiritsevästi. Joku tuntematon tyyppi törttöilee, ainahan niitä huonoja kuskeja on liikkeellä.
Sakon paikkahan se liian lähellä ajaminen on, ainakin periaatteessa - kyseessä kun on toisen liikenneturvallisuuden vaarantaminen. - rhshsrh
Suomessa ei ole sellaista paikkaa missä 40km/h nopeusrajoitus olisi tarpeellinen (paitsi ehkä talven liukkailla). Eli unohdat sen sokean sääntöjen noudattamisen, käytät omia aivojasi ja lisäät nopeutta 50-60:iin.
- Vaahtokassi_
En omista ajokorttia.
- ghgjgghgvhh
Ei tarvi käyttää omaa pissapojan nestettä! Odottaa vaan että edelläajava suihkuttaa kun ajaa tarpeeksi lähelle.
- vapaa_maa
En suhtaudu mitenkään, miksi pitäisi suhtautua jollain tavalla?
- Siitäjohtuu
Kukaan ei koskaan roikkuisi toisen puskurissa jos siellä tien päällä ei olisi Audeja ja Bemareita. Nyt on pakko. Ne yrittävät pompata aina jokaisen autoilijan auton mitan eteenpäin ja sotkea liikennettä, kun se rauhallisesti jonossa ajaen sujuisi tosi ripeästi.
- buahhahahha
Mä heittelen viiden kilon puntteja sivuikkunasta. Johan jää turvaväliä.
- EiSunVoimatRiitäSiihen
Ihan varmsti heittelet juu.
- jjooopajoooo
Heittää, heittää ja se iso ratas pyörii eri tahtia kun se pieni ratas.
- AudiHomo
Mulla rupee seisoon ku ajan edellisen persees kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768