Ja Muututtava Oikeistolaiseksi Palkansaajapuolueeksi. Sekä Palattava Ulkopolitiikassa Väinö Tannerin Linjalle.
SDP:n Hävitettävä Vanha
59
383
Vastaukset
Suomi on Muutettava Passivoivasta Hyvinvointivaltiosta Aktiivisuuteen Kannustavaksi Turvaverkkovaltioksi.
Ymmärsikö kukaan taas että tämä oli se Koko Ketjun Tärkein Asia. Luultavasti Ei. Tärkeämpää on keskittyä arvailuun että kuka se Oikeistodemari on. Huonoa Keskustelukulttuuria!
- Ei.he.louvu
SDP on AY SAK käsikassara.
Eliitti nauttii veronmaksajien maksamia verottomia etuja.Luultavasti jo ensi talven Puoluekokouksessa Komento tulee muuttumaan. Ay-Siipi pystytään kyllä vaihtamaan Puolueen johtopaikoilta. Lisäksi Puolueen nimi tulee muuttaa Suomen Demokraateiksi.
- Maksaja
OikeistoSosDem kirjoitti:
Luultavasti jo ensi talven Puoluekokouksessa Komento tulee muuttumaan. Ay-Siipi pystytään kyllä vaihtamaan Puolueen johtopaikoilta. Lisäksi Puolueen nimi tulee muuttaa Suomen Demokraateiksi.
Viher-akka Marinko olisi parempi vaihtoehto.
Maksaja kirjoitti:
Viher-akka Marinko olisi parempi vaihtoehto.
Olen ajatellut että Suvi-Anne Siimes olisi oikein hyvä keulakuva Uudelle SDP:lle.
- Näin.ollut.ja.on
SDP ja AY SAK eliitti sanoo, ettei he luovu saavutetuista eduistaan.
Vaikka lakkoon laittavat liittoja, jos siihen puututaan.- Ghhfffgg
Juu. Aletaan tekemään 12 tuntista päivää ilman minimipalkkaa. Ai niin, mutta moni tekee työtä jo kokonaan ilman palkkaa. Hups.
Ghhfffgg kirjoitti:
Juu. Aletaan tekemään 12 tuntista päivää ilman minimipalkkaa. Ai niin, mutta moni tekee työtä jo kokonaan ilman palkkaa. Hups.
Suomessa tehdään liian lyhyttä työpäivää.
- Maksaja
OikeistoSosDem kirjoitti:
Suomessa tehdään liian lyhyttä työpäivää.
Vielä pahempi on, että maassa saa itse valita elääkö työllään vai veronmaksajien elättinä, elintason siitä kärsimättä.
Maksaja kirjoitti:
Vielä pahempi on, että maassa saa itse valita elääkö työllään vai veronmaksajien elättinä, elintason siitä kärsimättä.
Tottakai Terveen Työkykyisen Ihmisen Elintason pitää kärsiä silloin jos hän ei tee töitä. Hyvinvointivaltio käsitetään väärin Karkkikaupaksi josta saa Velaksi Kaikkea Kivaa. Sairaat ovat tietysti asia erikseen. Samoin Vammaiset ja Hyvin Heikkolahjaiset.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Suomessa tehdään liian lyhyttä työpäivää.
Työpäivän pituudella ei ole merkitystä tehoon, päinvastoin, pitkätyöpäivä heikot tehot ja tuottavuus.
Maksaja kirjoitti:
Vielä pahempi on, että maassa saa itse valita elääkö työllään vai veronmaksajien elättinä, elintason siitä kärsimättä.
Onko sulla tarjota työtä, palkalla jolla kykenee Suomessa itsensä elättämään ja porvarillisia älykköjä elättämään ylihinnoitelluilla tuotteilla ja palsveluilla.
Perseansux kirjoitti:
Työpäivän pituudella ei ole merkitystä tehoon, päinvastoin, pitkätyöpäivä heikot tehot ja tuottavuus.
En ihan allekirjoita tuota. Laatu tulee määrän ja toistojen myötä.
Perseansux kirjoitti:
Onko sulla tarjota työtä, palkalla jolla kykenee Suomessa itsensä elättämään ja porvarillisia älykköjä elättämään ylihinnoitelluilla tuotteilla ja palsveluilla.
Sehän on vain hyvä jos Porvarilliset Älyköt ostavat mainitsemiasi tuotteita ja palveluita. Raivaamatonta metsää löytyy Suomessa vaikka kuinka paljon. Noin esimerkkinä.
- Esimiesasemassa
Perseansux kirjoitti:
Työpäivän pituudella ei ole merkitystä tehoon, päinvastoin, pitkätyöpäivä heikot tehot ja tuottavuus.
Eikö se ole sama vaikka ollaan työmaalla, kuin kotona löhötään.
Eikai nyt jonkin kouluttamattoman aika niin kortilla ole. Kun tuntuu väliin, että 5 minuutin ylitys työssä on ihan kauheaa. Itse aikanaan olin työssä, ja ei ollut lainkaan työaikaa. Väliin meni viikko 80 tuntiseksikin, muttei se haitannut, kun vain tuli työt tehtyä. Esimiesasemassa kirjoitti:
Eikö se ole sama vaikka ollaan työmaalla, kuin kotona löhötään.
Eikai nyt jonkin kouluttamattoman aika niin kortilla ole. Kun tuntuu väliin, että 5 minuutin ylitys työssä on ihan kauheaa. Itse aikanaan olin työssä, ja ei ollut lainkaan työaikaa. Väliin meni viikko 80 tuntiseksikin, muttei se haitannut, kun vain tuli työt tehtyä.Samaa 80 tunnin viikkoa tuli tehtyä. Mutta mikäs siinä kun motivaatio ja palkka olivat kohdillaan. Nyt voi sitten nauttia elämästä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Samaa 80 tunnin viikkoa tuli tehtyä. Mutta mikäs siinä kun motivaatio ja palkka olivat kohdillaan. Nyt voi sitten nauttia elämästä.
Jenkeissä pidetään laiskana jos joku Esimiesasemassa oleva tekee alla 12 tunnin työpäivää viikolla ja ei ole Lauantaina töissä 8 tuntia.
Esimiesasemassa kirjoitti:
Eikö se ole sama vaikka ollaan työmaalla, kuin kotona löhötään.
Eikai nyt jonkin kouluttamattoman aika niin kortilla ole. Kun tuntuu väliin, että 5 minuutin ylitys työssä on ihan kauheaa. Itse aikanaan olin työssä, ja ei ollut lainkaan työaikaa. Väliin meni viikko 80 tuntiseksikin, muttei se haitannut, kun vain tuli työt tehtyä.Työmaalla lorviminen, on turhauttavampaa kaikille, kuin mikään muu. Se syö tuotannosta seuraavien päivienkin tehot. Pitkään jätkunut turha lorviminen muuttaa koko työpaikan työmoraalin olemattomaksi.
Perseansux kirjoitti:
Työmaalla lorviminen, on turhauttavampaa kaikille, kuin mikään muu. Se syö tuotannosta seuraavien päivienkin tehot. Pitkään jätkunut turha lorviminen muuttaa koko työpaikan työmoraalin olemattomaksi.
Nimenomaan. Tehdään hommat pois, ja kotio ! Ei työpaikka mikään ajanviettopaikka ole. Tuosta on omissa yrityksissä oikein kokemuspohjainen positiivinen toteuma. Maleksiminen pois, kohtuupalkka ja hommat hoituu.
ulrich kirjoitti:
Nimenomaan. Tehdään hommat pois, ja kotio ! Ei työpaikka mikään ajanviettopaikka ole. Tuosta on omissa yrityksissä oikein kokemuspohjainen positiivinen toteuma. Maleksiminen pois, kohtuupalkka ja hommat hoituu.
Tahtoo vain olla että siitä 8:sta tunnista korkeintaan 4 hr on tehokasta työntekoa.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tahtoo vain olla että siitä 8:sta tunnista korkeintaan 4 hr on tehokasta työntekoa.
Kyse ei todellakaan ole siitä työajasta, se ei sen vika ole, eikä työpäivän pidentäminen taatusti lisää tuottavuutta - sen pitäisi armaan idiootin insinööri-pääministerimmekin tajuta. Pidennyt työaikaan laskee vuokaavioidenkin mukaan työtehoa ja laatua.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Samaa 80 tunnin viikkoa tuli tehtyä. Mutta mikäs siinä kun motivaatio ja palkka olivat kohdillaan. Nyt voi sitten nauttia elämästä.
Samaa 80 tunnin viikkoa tuli tehtyä.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Suomessa tehdään liian lyhyttä työpäivää.
Ookko koskaan kuullut työaikalaista?
Anonyymi kirjoitti:
Ookko koskaan kuullut työaikalaista?
Työaikalain sijaan meidän on tunnettava TYÖN SUOLAISEN HIEN MAKU SUUSSA!
- Perseannsux
Tulokset paranevat. Rinne on parast' aikaa poikien kanssa analisoimassa tuloksellisesti.
Mitä olet tehnyt asian muuttamiseksi, muistaakseni olet puolueen jäsen? Onko tämä taas oma hankkeesi kuten Kaupunkilainen oikeistopuoluekin?
Urpilaisen porukka hävisi AY jyrille viime kokouksessa, mikä nyt on muuttanut puolueen suunnan?
Luulen kyllä SDP:n pysyvät SAK:n tiukassa valvonnassa, siellä on niin suuri joukko AY taustaisia johtajia ettei siellä mikään muutu. demut pysyvät muutoksia vastustavana puolueena.Jotkut muutokset ovat hyvästä, muutokset pelkästään muutoksen vuoksi harvemmin. Turha osallistua muutoksiin, jotka tukevat jo epäonnistunutta talouspolitiikkaa, eli harvojen rikastuttamista yhteisin varoin. Pelaamalla uhkapeliä osakkeilla ja keinottelemalla, siis syöttämällä rahaa sellaiseen jossa arvo määräytyy vain ja ainostaan jonkon arvioiden ja kusitelmien mukaan.
- Suo42mlaineN
Sairaanhoitajat ovay potkineet pois demarijohtajia samoiten Insinööriliitto, koska eivät halua olla osa SDP:n puoluepoliitista peliä.
Tämä kertoo,että Rinne- Heinäluoma - Lindtman- akseli karkottaa osan äänestäjistä. Olisiko pohdinnan paikka? Suo42mlaineN kirjoitti:
Sairaanhoitajat ovay potkineet pois demarijohtajia samoiten Insinööriliitto, koska eivät halua olla osa SDP:n puoluepoliitista peliä.
Tämä kertoo,että Rinne- Heinäluoma - Lindtman- akseli karkottaa osan äänestäjistä. Olisiko pohdinnan paikka?Nyt osuit asian ytimeen. Ääniä valui Kokoomukseen Urpilaisen poispotkimisen myötä.
Perseansux kirjoitti:
Jotkut muutokset ovat hyvästä, muutokset pelkästään muutoksen vuoksi harvemmin. Turha osallistua muutoksiin, jotka tukevat jo epäonnistunutta talouspolitiikkaa, eli harvojen rikastuttamista yhteisin varoin. Pelaamalla uhkapeliä osakkeilla ja keinottelemalla, siis syöttämällä rahaa sellaiseen jossa arvo määräytyy vain ja ainostaan jonkon arvioiden ja kusitelmien mukaan.
Ongelma onkin siinä että kansantalous tai talous suppeasti ei ole tiedettä. Kun tehdään jotain sen vaikutuksia ei voi kun arvailla. Lopputulos riippuu yritysten ja ennen kaikkea kuluttajien käyttäytymisestä Eikä sitä voida laskea vaikka talousteoreetikot ovatkin kaikenlaisia laskentakaavoja esittäneetkin.
Tärkein asia on saada yrityksiin ja kuluttajiin usko tulevaisuuteen. Usein pelkkä tekemisen meininki saa tuon aikaiseksi ja näyttää siltä että nykyhallitus on sellaista uskoa saanut luotua.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Ongelma onkin siinä että kansantalous tai talous suppeasti ei ole tiedettä. Kun tehdään jotain sen vaikutuksia ei voi kun arvailla. Lopputulos riippuu yritysten ja ennen kaikkea kuluttajien käyttäytymisestä Eikä sitä voida laskea vaikka talousteoreetikot ovatkin kaikenlaisia laskentakaavoja esittäneetkin.
Tärkein asia on saada yrityksiin ja kuluttajiin usko tulevaisuuteen. Usein pelkkä tekemisen meininki saa tuon aikaiseksi ja näyttää siltä että nykyhallitus on sellaista uskoa saanut luotua.Tiedettä ovat oikeastaan vain luonnontieteet.
- SDP-ei-puolue.enää
pakko pysyä, muuten ei kannatusta.
Nyt porskutetaan Ay liikkeen verottomilla rahoilla.
SDP väkikin jo pääosin ammattiliitosta ja SAK:sta.
Onko edes mikään poliittinen puolue enään.
Halonenkin ostettiin SAK ja Ay liike miljoonilla, kokoomus rouvat meni halpaan.
Halonen pääsi homottamaan maan kirkkoa myöten. DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Ongelma onkin siinä että kansantalous tai talous suppeasti ei ole tiedettä. Kun tehdään jotain sen vaikutuksia ei voi kun arvailla. Lopputulos riippuu yritysten ja ennen kaikkea kuluttajien käyttäytymisestä Eikä sitä voida laskea vaikka talousteoreetikot ovatkin kaikenlaisia laskentakaavoja esittäneetkin.
Tärkein asia on saada yrityksiin ja kuluttajiin usko tulevaisuuteen. Usein pelkkä tekemisen meininki saa tuon aikaiseksi ja näyttää siltä että nykyhallitus on sellaista uskoa saanut luotua.Aiheettoman, mihinkään perustumattoman uskon ja sen luoman toimeliaisuuden toinen nimi on yleensä kuplatalous, ja se lyö seuraavalla kierroksella kipeämmin korville, niin kuin tulee käymään nytkin. Väkisin rahansyötöllä väännetty "kasvu" ei ole kestävä pohja millekään.
Perseansux kirjoitti:
Aiheettoman, mihinkään perustumattoman uskon ja sen luoman toimeliaisuuden toinen nimi on yleensä kuplatalous, ja se lyö seuraavalla kierroksella kipeämmin korville, niin kuin tulee käymään nytkin. Väkisin rahansyötöllä väännetty "kasvu" ei ole kestävä pohja millekään.
Se on eri asia kun nykytilanne. Nyt on kansalaiset olleet epävarmoja omasta tulevaisuudestaan joten on jätetty hankkimatta kaikki se mikä ei ole välttämätöntä.
Kun usko omaan talouteen kasvaa niin kasvaa myös hankinnat ja talous alkaa taas elpyä. maailmalla on kuitenkin niin paljon meistä riippumattomia uhkatekijöitä ettei mistään kuplasta voi puhuakkaanDV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Se on eri asia kun nykytilanne. Nyt on kansalaiset olleet epävarmoja omasta tulevaisuudestaan joten on jätetty hankkimatta kaikki se mikä ei ole välttämätöntä.
Kun usko omaan talouteen kasvaa niin kasvaa myös hankinnat ja talous alkaa taas elpyä. maailmalla on kuitenkin niin paljon meistä riippumattomia uhkatekijöitä ettei mistään kuplasta voi puhuakkaanSehän onkin varsin älykästä, kusettaa kansa tuhlaamaan ja velkaantumaan, tietäen että pelkkä kotimarkkinakupla ei ole kasvua - vaan kusetusta.
Ei ole mitään syytä positiivisuuteen talouden suhteen, ei missään päin maailmaa. Jopa Kiina kyykkää. Maailma tuottaa liikaa, paljon enemmän kuin tarvitaan - siksi tuotanto ei voi kasvaa ja kasvaa, eikä pidäkään.
- Outo.olet
Varmaan kirjoitat tahallasi väärin lähes kaikki sanat isolla alkukirjaimella. Miksi, mikä on siinä tarkoituksesi? Häiritsevää se ainakin lukijalle on.
Muutenkin juttusi ovat sellaisia, että ainakaan sdp:n kannatukselle niistä ei ole etua, päinvastoin. Sekö on tarkoituksesikin?
Ehkä kuitenkin olet vain trolli, kun suorastaan asut tällä palstalla. Tai vain joutilas ja muuhun kyvytön turhimus, samanlainen kuin munakarvajohtajan nikkiä käyttävä sekopää.- Ääökiopöjkl
Luulen tosiasia, että kyseinen tyyppi on todellisuudessa sekopäinen kokoomuksen tai Persujen kannattaja, joka yrittää anonymiteetin suojista tehdä sdp lle haittaa.
- vai.niin
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ärsyttääkseni.
Tarkoituksesi on siis ärsyttäminen. Siinä onnistut. Kun keskustelupalstalla on sellainen, joka ei muuhun pysty, ärsyttää se niitä, jotka haluavat asiallista keskustelua.
vai.niin kirjoitti:
Tarkoituksesi on siis ärsyttäminen. Siinä onnistut. Kun keskustelupalstalla on sellainen, joka ei muuhun pysty, ärsyttää se niitä, jotka haluavat asiallista keskustelua.
Et oikein ymmärrä. Kykenen sekä ärsyttämään että käymään asiallista keskustelua. Mitenkäs minä estän muita käymästä asiallista keskustelua. Taitaa vain olla niin että harva siihen kykenee tällä palstalla.
Yleensäkään en ymmärrä Patologisia Raivoreaktioita jotka kohdistuvat allekirjoittaneeseen henkilönä. Mutta tietysti kun on kyse Kansan Heikkolahjaisimmasta ja Typerimmästä osasta jonka tulisi keskittyä omiin tehtäviinsä ja noudattaa annettuja ohjeita se on ymmärrettävää.OikeistoSosDem kirjoitti:
Et oikein ymmärrä. Kykenen sekä ärsyttämään että käymään asiallista keskustelua. Mitenkäs minä estän muita käymästä asiallista keskustelua. Taitaa vain olla niin että harva siihen kykenee tällä palstalla.
Yleensäkään en ymmärrä Patologisia Raivoreaktioita jotka kohdistuvat allekirjoittaneeseen henkilönä. Mutta tietysti kun on kyse Kansan Heikkolahjaisimmasta ja Typerimmästä osasta jonka tulisi keskittyä omiin tehtäviinsä ja noudattaa annettuja ohjeita se on ymmärrettävää.Niin ja tajusitko ollenkaan mikä koko ketjun avainviesti Hyvinvointivaltiosta oli. Ei ole minun vikani jos olennaista ei osata erottaa epäolennaisesta.
- Xxcvvccvv
Meillä on jo kokoomus.Jos ei sdp kelpaa, niin sitten sinne. Mihin ihmeeseen me tarvitaan punaiseen vaatteeseen puettua kokoomusta ja kuka silloin puolustaa tavallista kansaa? Persut hajotti jo työväestön äänet paskapuheillaan. Urpilaisen oikeistopolitiikka edesauttoi sdpn suosion romahdusta.
Jos sdp alkaa ajamaan oikeistolaista politiikkaa, niin toivottavaa olisi, että kertoisi sen sitten edes rehellisesti. Kokoomuksen perinteisistä äänestäjistä tuskon oikeisto sdp lle ääniä heruu. Joten Tervemenoa vaan mikropuolueiden joukkoon.
Luulenpa kuitenkin, ettei tämä kyseinen sosdemoileistolainen koskaan ole omistanut sdpn puoluekirjaa. Onneksi.Tästä on ollut jo puhetta monta kertaa.
https://demokraatti.fi/oikeistososialidemokratia-ansaitsee-kunnianpalautuksen/
Kepupalsta, siis väärä palsta avautumiseen demareista.
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
tee valitus ylläpidolle täällähän tuo OikeistoSosDem vain kirjoittelee
Tee toki valitus. Tee samalla muutamasta muustakin skribentistä. Itsesi mukaan lukien.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tee toki valitus. Tee samalla muutamasta muustakin skribentistä. Itsesi mukaan lukien.
Ja sitä paitsi oletko käynyt tuolla Demaripalstalla. Vilkaisepa vähän. Ei paljon tee mieli kirjoitella. Mun mielestä on vähän keinotekoista pitää tällaisia raja-aitoja. Tietysti täytyyhän palstapoliisia leikkivien saada jotain merkitystä elämäänsä. Meikäläinen sentään pääsääntöisesti kirjoittaa Politiikasta. Jotkut tällä palstalla kirjoittavat ihan muista asioista.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tee toki valitus. Tee samalla muutamasta muustakin skribentistä. Itsesi mukaan lukien.
Pitäisi aikuisten kai tajuta ja ymmärtää ihan itsekin - siis aikuisten !!
Perseansux kirjoitti:
Pitäisi aikuisten kai tajuta ja ymmärtää ihan itsekin - siis aikuisten !!
Aikuisten pitäisi tajuta olla nimittelemättä toisia Aivovammaisiksi vai mitä. Olkoon tämä tästä mutta katso peiliin ennenkuin alat muita ojentamaan.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Aikuisten pitäisi tajuta olla nimittelemättä toisia Aivovammaisiksi vai mitä. Olkoon tämä tästä mutta katso peiliin ennenkuin alat muita ojentamaan.
Aivovammainen voi olla oikeallakin palstalla, lisäksi vahvistaisi "vammattomuutta" jos oikealla palstalla pysyttelisi, eikä itskisi kun ei ole kiva palsta kun siellä on, tai ei ole . . .
Siellähän on vain kaltaisiasi kepulaisia, kun mm. sinä sotket tätä palstaa, paltalle kuulumattomilla asioilla, he sitä.
Se ei kuitenkaan muuta asiaa, ja jos kukaan ei mistään asiasta oikaise ja huomauta, alkaa homma seota totaalisesti, kuten palstoilla on saatu huomata. Ylläpitäjää ei palsta kiinnosta paskan vertaa, kuin kävijämäärä, jotta saa mainoksista lypsettyä mahdollisimman paljon rahaa.
Enkä varmastikaan ole väittänyt olevani virheetön, toimivani aina oikein. Niin kuin ei kai kukaan. Mutta lapsenomainen, en minä mutta muut, ja jos minä nii siksi kun muutkin - oho kato hiukan mitä muut tekevät . . . sellainen ei ole aikuisten, eikä aikuismaista käytöstä.
- Anonyymi
Tannerin lija ja Kallisen: Luodaan osuuskuntia jossa työntekijä on omistaja.
SE luo uusia innovaatioita ja motivaatio on perustuu hyvinvointiin, eikä ylettömään voitontavoitteluun toisten kustannuksella.
Tekoäly koneoppiminen, simulaatiot ja robotit on koko kansalle hyvinvointia tuottamassa, eikä imemässä pois loputkin mehut työläisistä, minkä tämä nykyinen kiihtyvä oravanpyörä tuottaa.
Onnellinen kansa voi pahoin, koska talous ei ole oikeudenmukainen. Kaikki sen tietää., tämä takaa jatkuvat ongelma taistelut tulonjaossa.- Anonyymi
Osuuskuntia ja Haloslaiset pistää rahat liiveihinsä.
- Anonyymi
Oikeistososdem = persutrolli!
Ei yksikään sosiAlidemokraatti voi olla noin vitun tyhmä.
Joten lopettaisit turhanpäiväisen paskanjauhamisen.- Anonyymi
Robotit antaa ohjeet sitä se mediat jauhaa samaa joka sataa kokkareiden laariin. Ja luo uusia tulonlähteitä, ja ilmaiset hinnoitellaan maksullisiksi.
- Anonyymi
Avauksessa Toteutuu Persutrollin Tahto, YTK, EK, Kokoomus, Purra, Diktaattoritar, Ääliö, Muka Työväen Puolue Ilman Sosialismia, Entinen SMP Ei Tähän Pystynyt .
Menisit Oikeisto PERSU Trolli Hoitoon!!! - Anonyymi
Niin on susi lammasten vaatteissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
