...jäi se mielikuvitusjeesus tulematta, tempaus tapahtumatta ja maailma loppumatta. Ja tämähän teistiä sapettaa :) Jahve on jeesuksineen lentämässä roskakoriin muiden olemattomien jumalien seuraksi hyvää vauhtia. Jumalattoman hyvää viikonloppua siis kaikille :)
Viikko lähestyyy loppuaan ja jälleen...
5
<50
Vastaukset
- Herra.voittaa
Sen sijaan ateistien supersankari pallihiki vieraili palstalla sitäkin useammin, viikon jokaisena päivänä. Siitä huolimatta hän ei tälläkään viikolla onnistunut valtaamaan palstaa ateisteille, vaan uskon puolustajat (defenders of the Faith) pitivät taas puolensa tolkuttomia herjauksia vastaan ja toivat päättäväisen lujasti esille kristillistä näkökantaa asioihin.
- tervemenoajumalat
Teistien mielikuvitusjumala loisti jälleen poissaolollaan, olematon mielikuvitusjumala on olematon :) Paimentolaismiesten keksimät nuotiotarinat kuolevat tiedon ja koulutuksen lisääntyessä :)
Meillä oli käytännössä "pallihietön" viime puoliviikkoa kun Suviseurat olivat käynnissä.
Heti kun Suvikset loppuivat niin välittömästi sunnuntai-iltana alkoi pallihikispämmi.
Kumma juttu?- Herra.voittaa
tervemenoajumalat kirjoitti:
Teistien mielikuvitusjumala loisti jälleen poissaolollaan, olematon mielikuvitusjumala on olematon :) Paimentolaismiesten keksimät nuotiotarinat kuolevat tiedon ja koulutuksen lisääntyessä :)
Limaisten liskojen motoriikalla ei myöskään rakennella ufoja, sen tajuaa jokainen.
Pallihiki on läsnä jokaisen todellisen kristityn viesteissä ja se ei ole sattumaa.
Toin viestissäni PH:n esille ja mä olen täällä teitä usein Lähetyskäskyllä valistanut..
Uskokaa minun Herra(nimimerkin) Sanaa koska mä puhun totta.
Ajatelkaa ihanan märkää pallivakoa ja jonka nuuskiminen on teidät vievä Jeesuksen luo. PH on Jumalan Lahja. - Herra.voittaa
Quo.Vadis kirjoitti:
Meillä oli käytännössä "pallihietön" viime puoliviikkoa kun Suviseurat olivat käynnissä.
Heti kun Suvikset loppuivat niin välittömästi sunnuntai-iltana alkoi pallihikispämmi.
Kumma juttu?Koska PH on todellisen kristittyjen merkki ja ateistien Supersankari, teistien Luoja.
Kannattasi ateistienkin ottaa SuperSankariksi Jeesus,ja niiskaista pallihikeään kuten me todelliset KRISTITYT TEEMME, AMEN PH KIITOS JEESUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664087Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823721- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522216- 482055
- 471778
- 361730
- 301576