Sisuskalut pettää???

Ykskakssuuntainen

Moi, olen popsinut Litoa n. 10 vuotta 2 1 tyyliin. Alussa piti verikokeissa käydä puolen vuoden välein ja jossain vaiheessa se muuttui kolmen kuukauden välein. Nyt väliä on jostain tuntemattomasta syystä harvennettu puoleen vuoteen. Li-taso on kuulemma niin vakaa ettei tarvii turhaan niin useasti käydä, tässä oli selitys asiaan, vaikutti vähän keksityltä.

Samaan aikaan jäännös kreatiniiniarvo on hissukseen noussut ylöspäin, nyt oli juuri kesäkuun lopulla 110. Hoitaja, jonka luona kävin tyynnytteli vain "ei hätää jos se vähän nousee". Kyllä tuo Lito on pitänyt pirun aika hyvin kurissa mutta käsittääkseni on olemassa myös vaihtoehtoisia nappeja tähän vaivaan, jotka eivät ole niin myrkyllisiä.

Miten asiaan pitäisi reagoida? Olen erään sote-piirin asiakkaana.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten_tämäSuomenkieli_

eihän niitä popsita, vaan luetaan reseptistä vuorokausiannos. popsiminen on ihan eri asia, esim. porkkanoita voit popsia

• asdcbvb

Asiallista pohdintaa. Olen itse käyttänyt litoa, joka tuli itselleni ehkä osittain tietynlaisen lääkevastaisuuden takia. On totta, että litoa ei kait nykyään kovin paljon käytetä, mutta on muistettava, että vaihtoehtoisissa lääkkeissä joita paljon käytetään kuten psykoosilääkkeet voi olla huomattavasti pahempia haittavaikutuksia. Jos sinulle ei tule litosta pahoja haittavaikutuksia, vaan sinulla on ainostaan tämä mahdollisten haittojen pelko ja todella tarvitset lääkitystä , olisin sinuna hyvin varovainen lääkkeen vaihdon suhteen.

• koekaniini777

Litoa syönyt vuodesta 2008 jonka rinnalla ollut esim. ketipinor suuremmallakin annostuksella. Nyt Litoa vähennetty pyynnöstäni 1800mg:sta 1200mg:aan .En tahtoisi enää ottaa koko Litoa koska painoni on vaan noussut ja suolisto ei tunnu enää kestävän koko lääkettä.Painajaisiakin on joka yö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3404
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2014
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1739
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1145
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe