Moi, olen popsinut Litoa n. 10 vuotta 2 1 tyyliin. Alussa piti verikokeissa käydä puolen vuoden välein ja jossain vaiheessa se muuttui kolmen kuukauden välein. Nyt väliä on jostain tuntemattomasta syystä harvennettu puoleen vuoteen. Li-taso on kuulemma niin vakaa ettei tarvii turhaan niin useasti käydä, tässä oli selitys asiaan, vaikutti vähän keksityltä.
Samaan aikaan jäännös kreatiniiniarvo on hissukseen noussut ylöspäin, nyt oli juuri kesäkuun lopulla 110. Hoitaja, jonka luona kävin tyynnytteli vain "ei hätää jos se vähän nousee". Kyllä tuo Lito on pitänyt pirun aika hyvin kurissa mutta käsittääkseni on olemassa myös vaihtoehtoisia nappeja tähän vaivaan, jotka eivät ole niin myrkyllisiä.
Miten asiaan pitäisi reagoida? Olen erään sote-piirin asiakkaana.
Sisuskalut pettää???
3
246
Vastaukset
- miten_tämäSuomenkieli_
eihän niitä popsita, vaan luetaan reseptistä vuorokausiannos. popsiminen on ihan eri asia, esim. porkkanoita voit popsia
- asdcbvb
Asiallista pohdintaa. Olen itse käyttänyt litoa, joka tuli itselleni ehkä osittain tietynlaisen lääkevastaisuuden takia. On totta, että litoa ei kait nykyään kovin paljon käytetä, mutta on muistettava, että vaihtoehtoisissa lääkkeissä joita paljon käytetään kuten psykoosilääkkeet voi olla huomattavasti pahempia haittavaikutuksia. Jos sinulle ei tule litosta pahoja haittavaikutuksia, vaan sinulla on ainostaan tämä mahdollisten haittojen pelko ja todella tarvitset lääkitystä , olisin sinuna hyvin varovainen lääkkeen vaihdon suhteen.
- koekaniini777
Litoa syönyt vuodesta 2008 jonka rinnalla ollut esim. ketipinor suuremmallakin annostuksella. Nyt Litoa vähennetty pyynnöstäni 1800mg:sta 1200mg:aan .En tahtoisi enää ottaa koko Litoa koska painoni on vaan noussut ja suolisto ei tunnu enää kestävän koko lääkettä.Painajaisiakin on joka yö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222