Moikka!
Haetaan harjoitusasiakasta upouudelle ravintovalmentajalle TAMPEREELLA.
Haluatko muutoksia ruokavalioosi, kaipaatko säännöllisyyttä ja terveellisyyttä, mutta et tiedä miten toimia? Haluatko nostaa tai laskea painoasi, kiinteytyä tai kasvattaa lihasmassaa? Tai onko sinulla treenipuoli kunnossa, mutta syömispuoli ei, eli optimaalisia tuloksia ei näin saavuteta. Kyseessä on Trainer4You:n RAV90 valmennus, eli kolmen kuukauden valmennus.
Valmennus sisältää:
- Starttitapaamisen kesto noin 30 min, jossa infotaan valmennuksen sisältö, selvitetään lähtötilanne ja käydään läpi muutamia ohjeita esimerkiksi ruokapäiväkirjan täytöstä. Tapaamisesta sinulle jää käteen jo muutamia vinkkejä ravitsemusongelmaan.
- Harjoitusasiakkuussuhde sisältää 4 seurantatapaamista, kesto n. 1 tunti ja tarvittaessa yhden tapaamisen voi vaihtaa puhelinkonsultaatioksi.
- Olen myös tavoitettavissa puhelimitse/sähköpostitse valmennuksen ajan, mikäli haluat esimerkiksi viikottain käydä läpi tuloksia, tai mieleesi juolahtaa joku kysymys.
Olen siis 22 vuotias nainen Tampereelta, päätyönä olen henkilöstövuokrausfirmassa ja nyt opiskelen ravintovalmentajaksi suuresta kiinnostuksestani ravitsemukseen. Tarjoan sinulle asiantuntevaa, luotettavaa ja yksilöllistä ravitsemusneuvontaa ja tukea muutoksessasi.
Valmennus kustantaa sinulle 125 eur, sis alv. Starttitapaaminen on ilmainen tässä harjoitusasiakkuudessa. Jatkossa valmennukseni tulevat kustantamaan 200-400 eur, joten kannattaa tarttua tähän tilaisuuteen.
Valmennus alkaisi heinäkuussa.
Olethan yhteydessä minuun sähköpostitse [email protected], kerro itsestäsi ja toiveistasi. Odotan innolla yhteydenottoasi! :)
Ravintovalmennusopiskelijalle harjoitusasiakas
ravintovalmentajajoanna
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27826751
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472255- 1991586
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501498- 291236
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien29999- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84831Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82786