Hei! Olen 18-vuotias poikamies ja sairastan paikallisalkuista epilepsiaa. Olen lukenut, että antipsykoottiset lääkkeet, kuten risperidoni voi aiheuttaa epileptisiä kohtauksia myös ei-epileptikoille. Kertokaa omat kokomuksenne. Onko vastaavaa tapahtunut?
1 ) Näen unia automerkkien haukkujista, esim. minun äidin automerkkiä haukutaan erityisesti.
2 ) Näen unta, että olen saanut epileptisen kohtauksen ja alan niin sanotusti hakkaamaan ja potkimaan seinää. Naapuriasunnossa remontoidaan ja sieltä kuuluu meteliä, poraa yms. Saattaa ehkä aiheuttaa "kolmiolääkkeiden" eli PKV-lääkkeiden käyttäjille outoja unia ja painajaisia.
3 ) Toivotaan, että paranen lähes kokonaan ja pahin on ohi!
4 ) Eihän epilepsia voi pilata elämää?
5 ) Annatko ohjeet minulle, että miten minun ja läheisten pitää toimia, kun minä tai kaverini on saanut epilepsiakohtauksen?
Epilepsia, oudot unet ja painajaiset
epilepticrepe
3
538
Vastaukset
- Vaikeaa
-Kyllä epilepsia voi elämän tuhota.
-Kohtauksessa voi särkeä itsensä niin pahasti myöhemmässä vaiheessa tulee todella vaikeata.
-Työnsaanti mahdollisuudet ovat minimaaliset työnteko loppuu viimeistään jos työpaikalla saa kohtauksen. - epilepticrepe
Eipä lohduta yhtään :/
- Vaikeaa
Kyllä epilepsian kanssa tottuu elämään vaikka asiat ei menekkään kuten terveillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313940- 193425
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173397- 793317
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 492971
- 292895
- 542647
- 722549
- 192377