Hei! Olen 18-vuotias poikamies ja sairastan paikallisalkuista epilepsiaa. Olen lukenut, että antipsykoottiset lääkkeet, kuten risperidoni voi aiheuttaa epileptisiä kohtauksia myös ei-epileptikoille. Kertokaa omat kokomuksenne. Onko vastaavaa tapahtunut?
1 ) Näen unia automerkkien haukkujista, esim. minun äidin automerkkiä haukutaan erityisesti.
2 ) Näen unta, että olen saanut epileptisen kohtauksen ja alan niin sanotusti hakkaamaan ja potkimaan seinää. Naapuriasunnossa remontoidaan ja sieltä kuuluu meteliä, poraa yms. Saattaa ehkä aiheuttaa "kolmiolääkkeiden" eli PKV-lääkkeiden käyttäjille outoja unia ja painajaisia.
3 ) Toivotaan, että paranen lähes kokonaan ja pahin on ohi!
4 ) Eihän epilepsia voi pilata elämää?
5 ) Annatko ohjeet minulle, että miten minun ja läheisten pitää toimia, kun minä tai kaverini on saanut epilepsiakohtauksen?
Epilepsia, oudot unet ja painajaiset
epilepticrepe
3
472
Vastaukset
- Vaikeaa
-Kyllä epilepsia voi elämän tuhota.
-Kohtauksessa voi särkeä itsensä niin pahasti myöhemmässä vaiheessa tulee todella vaikeata.
-Työnsaanti mahdollisuudet ovat minimaaliset työnteko loppuu viimeistään jos työpaikalla saa kohtauksen. - epilepticrepe
Eipä lohduta yhtään :/
- Vaikeaa
Kyllä epilepsian kanssa tottuu elämään vaikka asiat ei menekkään kuten terveillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438