Kirjoitin aamulla TÄYSIN asiallisen avauksen keksi-Suomen koulussa tapahtuneesta kielikylpyluokkien perustamisesta ja siinä esiintyneestä svekosikailusta.
Tietysti svekosensuuri iski oitis ja poisti sen! Kuten poistaa aina yliopistojen pääsy-avauksenkin.
Ja syyhän on selvä. Molemmat esittävät svekokratiamme kielisikailun kaikessa karmeudessaan. Svekot haluavat salata nuo asiat kansalaisilta hinnalla millä hyvänsä.
Kielikylpy-kirjoitus liikaa svekosensuurille!
9
191
Vastaukset 9
- inhat_nettisvekot
Kuvaa hyvin nettisvekojen mielenlaatua, kun poistattavat asia-avaukset, mutta jäätävät herja-avaukset paikalleen ja jopa tehtailevat niitä palstalle!
- besökare
Den här som någon mamma skrivit på någon Babytidning ?Titta nu bakom "väggen ",där finns åtminstone ett inlägg om språkbad.
- onödigtgnäll
Alla inlägg hålls nu inte hela dagen på första sidan.
- entankebara
Inte gjorde du möjligtvis förhastade slutsatser ?
- lögnochförtal
Falskt vittnesbörd ?
Se oli kyllä aivan paskaa.
- martyrattityd
Löjligt iallafal att påstå att inlägget är bortcensurerat.
- tiedotan
Ei kyse ollut sinun seksiaktistasi...
- liian_totta_svekoille
Tuo Vauva-lehden kirjoitus oli täysin uskottava kaikkine yksityiskohtineen. Ei kukaan äiti lähde tuollaiseen lehteen valehtelemaan lämpimikseen kieliasioista.
Nettisvekotkin asian hyvin tajuavat, mutta dissaavat sen siksi, että se paljastaa kielisikailun kaikessa mauttomuudessaan ja raadollisuudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560