Minkälaista palvelua olette saaneet Huutijärven ja Suoraman Siwan myymälöissä?
Entä millainen on ollut palvelu Löytötexissä?
Entä mitä kokemuksia teillä on Mannakorven Linkosuon myymälästä?
Mielestäni näin elämäänsä kyllästyneen oloisia myyjiä harvoin tapaa missään muissa kuin em. kaupoissa.
Kangasala
7
982
Vastaukset
- Asiakas
Hyvää
- Kankaan alle
Jokusen vuoden siellä asuttuani (ja piakkoin sinne palaavana) sanoisin että veemäisin palvelu on ollut Aholaidassa. Tarkalleen en enää tapausta muista, mutta jotenkin niin se meni että olivat itse merkinneet erään paidan hinnan epämääräisesti ja minä asiakkaana sain siitä kiukuttelua osakseni kun meinasin sitä alepaitana ostaa. En sen koommin ole sieltä mitään ostanut.
Suoraman Siwassa on yksi vähän väsyneempi myyjä ollut, mutta mitäs noista. Löytötex on minulle ollut ok, vaikkei sielläkään nyt mitenkään ylitsevuotavan ystävällisiä olla... - toristi
En tiijä Kangasalaa,mutta Ylöjärven Siperian-walinnassa sain elokuulla -04 hienoa palvelua.
Kassaneiti juoksi autolle perässäni ja palautti liioiksi luulemiaan rahoja. Isosta asiasta ei tosin ollut kysymys. Jäljestäkäsin huomasin hänen erehtyneen, rahat olisivat kuuluneet SIWALLE. Kun ensikesänä liikun Tampere - Jalasjärvi tiellä käyn varmasti oikaisemassa 60 sentin virheen. - ...
on ainakin yksi tosi inhottava myyjä. Ehkä mä oon syönyt sen eväät tai jotain, mutta tuntuu kun olis erityisen vahtaamisen kohteena kun sinne menee. Erityisen hyvää palvelua oon saanut Kangasalla vain Airin Puodissa ja Pirkko-Asussa. No jaa, ehkä myös eräällä keskustan kosmetologilla.
- kangasalta
Kiitos teille kyselyyni vastanneille, oli kiva kuulla kommentit mitä mieltä olette Kangasalan tietyistä palveluista.
Aika hiljaista on kuitenkin ollut tällä osastolla vastausten suhteeen
,(olisin toivonut vastauksia enemmän) joten ilmeisesti tämä Kangasalaan liittynyt ENTINEN Sahalahden kuntakin on erittäin tyytyväinen oman UUDEN kotikuntansa palveluihin.
Ei ku tervetuloa Sahalahti, saamme uusia veronmaksajia ja se on hienoa se. - kangasalta
Kävin tänään Huutijärven Siwassa ja sain ihan sika hyvää palvelua tummalta kassa rouvalta.Tämä rouva kun olisikin aina palvelemassa niin kauppaan olisi tosi mukava mennä ilman pelkoa.
- Anonyymi
Kolmio yö työ heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886