Kangasala

Kangasalta

Minkälaista palvelua olette saaneet Huutijärven ja Suoraman Siwan myymälöissä?
Entä millainen on ollut palvelu Löytötexissä?
Entä mitä kokemuksia teillä on Mannakorven Linkosuon myymälästä?
Mielestäni näin elämäänsä kyllästyneen oloisia myyjiä harvoin tapaa missään muissa kuin em. kaupoissa.

7

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas

Hyvää

• Kankaan alle

Jokusen vuoden siellä asuttuani (ja piakkoin sinne palaavana) sanoisin että veemäisin palvelu on ollut Aholaidassa. Tarkalleen en enää tapausta muista, mutta jotenkin niin se meni että olivat itse merkinneet erään paidan hinnan epämääräisesti ja minä asiakkaana sain siitä kiukuttelua osakseni kun meinasin sitä alepaitana ostaa. En sen koommin ole sieltä mitään ostanut.

Suoraman Siwassa on yksi vähän väsyneempi myyjä ollut, mutta mitäs noista. Löytötex on minulle ollut ok, vaikkei sielläkään nyt mitenkään ylitsevuotavan ystävällisiä olla...

• toristi

En tiijä Kangasalaa,mutta Ylöjärven Siperian-walinnassa sain elokuulla -04 hienoa palvelua.
      Kassaneiti juoksi autolle perässäni ja palautti liioiksi luulemiaan rahoja. Isosta asiasta ei tosin ollut kysymys. Jäljestäkäsin huomasin hänen erehtyneen, rahat olisivat kuuluneet SIWALLE. Kun ensikesänä liikun Tampere - Jalasjärvi tiellä käyn varmasti oikaisemassa 60 sentin virheen.

• ...

on ainakin yksi tosi inhottava myyjä. Ehkä mä oon syönyt sen eväät tai jotain, mutta tuntuu kun olis erityisen vahtaamisen kohteena kun sinne menee. Erityisen hyvää palvelua oon saanut Kangasalla vain Airin Puodissa ja Pirkko-Asussa. No jaa, ehkä myös eräällä keskustan kosmetologilla.

• kangasalta

Kiitos teille kyselyyni vastanneille, oli kiva kuulla kommentit mitä mieltä olette Kangasalan tietyistä palveluista.
      Aika hiljaista on kuitenkin ollut tällä osastolla vastausten suhteeen
      ,(olisin toivonut vastauksia enemmän) joten ilmeisesti tämä Kangasalaan liittynyt ENTINEN Sahalahden kuntakin on erittäin tyytyväinen oman UUDEN kotikuntansa palveluihin.
      Ei ku tervetuloa Sahalahti, saamme uusia veronmaksajia ja se on hienoa se.

• kangasalta

Kävin tänään Huutijärven Siwassa ja sain ihan sika hyvää palvelua tummalta kassa rouvalta.Tämä rouva kun olisikin aina palvelemassa niin kauppaan olisi tosi mukava mennä ilman pelkoa.

• Anonyymi

Kolmio yö työ heh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      318
      2047
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1337
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      57
      999
    4. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      127
      928
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      926
    6. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      134
      855
    7. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      9
      831
    8. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      63
      796
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      729
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      705
    Aihe