Vinkkejä peppuseksiin

Anaalinystävä

Olen 29-v mies jäi mieltynyt peppuseksiin. Olen harrastanut peppuseksiä 7 naisen kanssa joista jokaiselta "vienyt peppuneitsyyden" eli kokemusta on tältä saralta ja voin melkein kehua olevani siinä taitava. Tässä vinkkejä miten heidän homman:

Aluksi lämmittelen naisen, koskettelen, annan suuseksiä ja varmistan että nainen on kiihottunut. Siitä siirryn peppureikään, tyttö / nainen käy vatsalleen, koskettelen ja hieron ensiksi sormilla, sitten kalun päällä peppureikää ulkopuolelta. Liukkaria peppureikään ja kalulle ja sitten hieroessa peppureikää painan varovasti kalun päätä sisään ehkä sentin verran. Vedän kalun ulos, työnnän sitä hieman syvemmälle ehkä pari senttiä, sen verran että terska on sisällä ja vedän ulos. Tällä tavoin aina varovasti hieman syvemmälle ja jään hetkeksi paikoilleen ja veden sitten kalun ulos. Kun olen kokonaan sisällä, alan liikkua hitaasti, tarkistaen ettei tyttöä/naista satu. Vasta kun huomaan että olen lähellä laukeamista, pyydän naista menemään nelinkontin ja hoidan homman loppuun doggystylella, jolloin tulenkin nopeasti.
Tärkeintä on rauhallisesti eteneminen tytön / naisen ehdoilla.

27

9105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen näkökulma.

      Itsekin olen korkannut usean neitsytpepun (tosin kundeilta) ja itse käytän kyllä eri asentoa. Minusta vastaanottajan on helpoin antaa selällään maaten.

      Ensimmäiseksi laitan tyynyn tai kaksikin takapuolen alle. Näin saan pyllyn sopivalle panokorkeudelle. Sitten nostan kundit jalat ylös ja aloitan hyväilyn sormella. (Tai oikeastaan aloitan nuolemalla peppureikää. Jostain syystä se kiihottaa minua valtavasti ja myös useita kundeja: jotkut tosin kokevat sen intiimiksi tai noloksi, näissä tapauksissa skippaan tämän vaiheen.)

      Levitän liukastetta sormella anukselle ja myös suoleen. Runkkaan kevyesti sormella jonkun aikaa ja vasta sitten työnnyn anukseen terskan verran. Jään hetkeksi siihen paikoilleni. Siinä voi mennä puolikin minuuttia. Sitten työnnyn hitaasti syvemmälle, jo lähes pohjaan asti. Ja sitten taas odottelen rauhassa. Ja siitä alan pikkuhiljaa vetelemisen.

      Olen itsekin antanut peppua ja olen huomannut, että alkuvaiheessa hidas nylkyttäminen ei tunnu hyvältä. On parempi olla liikkumatta sisällä tarpeeksi pitkään ja sitten työntyä syvälle. Niin kuin äsken kuvailin.

      Yksi asia, jota anaaliseksissä ei usein tule ajatelleeksi, on nussijan kalun malli ja asennon valinta sen mukaan. Takaa päin anaaliin vetäminen sopii parhaiten alas päin käyrille kaluille. Jos taas on ylös päin käyrä, silloin kannattaa vetää edestä. Näissä asennoissa kalun asento ja peräsuolen muoto kohtaavat.

      Itse en tykkää maata vatsallani minua nussittaessa. Minua ahdistaa se asento, etenkin jos painava mies on päälläni. Siinä asennossa tuntuu, ettei saa henkeä.

      • Anonyymi

        Tämä tyttö puhuu pelkkää asiaa. Joskus käsin visiitillä ja voin kertoa että jos munaa tekee mieli, niin tän mimmin luota lähtiessä sitä tuntee saaneensa. Vaikka oli eka kerta kehut sai pyllystä ja panot taidoista. Ainoat moitteet tuli hieman kovasta äännehdinnästä😅 Suht kyltymätön narttu kyseessä, orkkujen jälkeen housuja jälkaan vedettäessä kyseli vain että joko mä lähden, et hänelle maistuis lisää!
        Vahva suositus👌


      • Anonyymi

        Sä panet hyvin❤️


      • Anonyymi

        Löytyyköhän tää neiti neitishemale vielä täältä? Ois kiva tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyyköhän tää neiti neitishemale vielä täältä? Ois kiva tavata

        Listoilla näyttää olevan. Ei ku kylään vaan jos kunnon panoa mieli tekee👌


      • Anonyymi

        Kävin kerran tämä kyseisen Neiti Shemalen luona Puhavuoressa. Housuissa kivisti ja dildo oli antanut osviittaa peppuorkuista. Soitto ja mutkattomasti saatiin sovittua treffit tunninpäähän. Jo puhelimessa tämä himonussia kertoi oman panetuksen tason olevan korkealla.

        Koputus ovelle. Mimmi avaa oven pikkuhepeneissä ja alkaa kuolata välittömästi mun herkullista pyllyä. Alkuun vähän jännitti mutta kohta mua nussittiin altaumuksella, isolla ja isosti. Moninaiset asennut ja kaunis pyyntö päästä päälle. Luulin että taju lähtee kun tää narttu tuijotti silmiin ja nussi kun eläin. Tuntu välillä että pysyy ilmassa, niin kovaa oli kyyti. Lopputuloksena tärisin tämän ammattinussian sylissä kun mikäkin lumppu, jonka jälkeen poistuin tallaamaan Helsingin katuja peppu lievästi sanottuna nussitun tuntuisena. Paras Suomiversio mitä on vastaan tullut👍


      • Anonyymi

        Hahaa. Eksyimpäs lukemaan Neiti Shemalesta.
        Pelkkää hyvää sanottavaan. Iso ja erittäin hyvä kyrpä. Yläviistoon käyrällä vetelee edestä tai ratsastuttaa semmosen orkun että ei paremmasta väliä👍
        Vahva suositus❤️


    • Kalunimijä

      Neiti shemale on ammattitaitoinen nussija

      • Kalunimijä

        Neitishemale on kaunis jos jonkun haluan nussimaan minua on hän on hän kerran laitella minua hyvät muistot jäi


    • Kerran pökin naista peppuun ihan nupilla vain vähän sisään ja ulos. Sai kyllä järisyttävän orkun, Ja se kesti melkkää mölinää vain, ei muista mitään tapahtuneesta.

    • Anonyymi

      Mä olen homomies ja nautin suunnattomasti pyllypanosta.
      Mä olen huomannut jo kauan sitten että jos kaverilla on iso ja kova, mun pitää aloittaa selällään jalat topin olkapäillä. Siinä asennossa mulla uppoaa paksukin sisään ilman kipua.
      Parhaiten onnistuu ruokapöydällä panomies seisten.

      Polvillaan takaapäin sattuu ihan homona.

      Sitten kun on rynkytetty jonkun aikaa niin voidaan jatkaa missä asennossa tahansa.

    • Anonyymi

      Harrastanut seksiä 7 naisen kanssa ja kaipaa vinkkejä? Just!

    • Anonyymi

      Perse tekee niin kutaa. Perse on parasta!

    • Anonyymi

      29v tykkää ahtaista paikoista, puskee terskaa sisää

    • Anonyymi

      Olen pyllistänyt vuosittain ainakin kerran Neiti Shemale:lle ja hän hoitaa haluni loppuun asti ja tyydytys on täydellinen. Nyt hän on ollut kuukausia poissa kuvioista ja toivon, että hän palaisi pian ihanan kyrpänsä kanssa nussimaan minuakin. Onko tietoa milloin hän on taas kuvioissa?

      • Anonyymi

        Hah😅 Mulla on sama. Pakko päästä kerran kesässä ton astustuttavaksi. Ottaa aika kovilla otteilla, mutta toisaalta ei tavi haukotella ja katella mitään nylkytystä. Tykkää hommasta ja tekee (ainaki minusta) itelleen niihin hetkiin semmosen nartun, että hävettää poislähtiessä😅


    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset kiihottuu persepanosta tosi paljon.

    • Anonyymi

      Mulla yli kuuskymppinen naisystävä jonka pyllyreikä tosi tiukan näköinen ja tuntuinen. Muutamia kertoja on antanut kortsulla painaa hieman terskaa sisään niin et laukean. Kiihottaa hänen panematon peppunsa.

      • Anonyymi

        Ei siihen perseeseen uitteluun mitään kortstua tarvi. Suoraan paljaalla vaan, ja mällit sisään.


    • Anonyymi

      Kävin taas Neiti Shemale:n luona astumassa, Hän on todellinen ammattilainen ja hoiti siittämisen syvään loppuun asti. Täytyy käydä tänä vuonna vielä toistekkin

      • Anonyymi

        Mahtaakohan Neiti ottaa jotain vaivanpalkkaa suolen täytöstä 🤔 Kiinnostaisi kyllä itseäkin todella paljon käydä nussittavana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan Neiti ottaa jotain vaivanpalkkaa suolen täytöstä 🤔 Kiinnostaisi kyllä itseäkin todella paljon käydä nussittavana

        Pienen ottaa, mutta panee kyllä koko rahan edestä. Tekee (minusta) sitä varsin mielellään!


      • Anonyymi

        Onko tavattavissa vielä. Oon kadottanut yhteystiedot ja haluisin tavata ton huomenna ku meen Stadiin!?


    • Anonyymi

      Typerä aloitus! Mieltynyt ja saanut ja silti kaipaa vinkkejä!

    • Anonyymi

      En ole nähnyt enää Lady shemalen ilmoituksia. Tietäisikö joku, mitä hänelle on tapahtunut?

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/V6u4D8

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe