Moi kaikki, olen aina ihaillut iäkkämpien naisten/rouvien ihanuutta sekä haaveillut heistä seksin merkeissä. Vakikumppani olisi paras. Eli nainen iältään 45-75v joka tykkäisi nuoresta 29v miehestä. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia sekä kaiken onnistuessa harrastaa seksiä. Olen 173pitkä, 80kg. Vaalea. 19/5cm kalulla varustettu. Sekä rakastan antaa suuseksiä, myös nuolla peppua..
Laita viestiä jos kiinnostuit. Itse jyväskylästä mutta reissaan paljon joten matka ei todellakaan este.
[email protected]
T: Olli Heinänen.
Nainen 45-75v!!
OlliHeinänen
6
116
Vastaukset
- Kiinnostaakyllä
Vau! Mukava avaus!
Olisi kiva tavata!
Löytyykö sinulta paikka mahdollisille jatkotapaamisille?- Haluis
Missä päin oot
- Haluis
Siis missäpäin sinä olet muukin kiinostais
- Haluis
Mistä päin olet nimi merkitys kiinostakyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt651290- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
- 58731
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43626
- 78611