bmw 6 sarja

zack123

kokemuksia 6 sarjan bemarista? olen ajatellut hankkia 6 sarjan bemarin 630 tai 645 vm.2004-2006. Paljon on myynnissä milä on ajettu se 170 000-180 000 tuhatta onko joko raja että alkaa osat paukkua. kannataako tarttua?

8

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RelluReijo

Osta renu laguna saat sen paljon halvemalla.bemut aina pajalla renault Lagunalla ajat ilman murheita.

• Haaveissakova

Hei, Ei näillä palstoilla kirjoittelijoilla ja lukijoilla ole koskaan varaa eikä kykyä hankkia tuon tason autoa, eihän täältä mitään oikeata suoraa tietoa saa, ei tuon tason auton omistaja tietenkään koskaan vieraile tämän tason vessanseinäkirjoitus palstoilla.

Ei näillä vastaajilla koskaan ole itse käytännössä tehdystä oikeasta reaalimaailman asioista harmaata haaveiluakaan, lukevat saman tasoisia kirjoituksia ja kertovat ominaan, ei oikeassa elämässä rahamiehet ja ammattikorjaajat ehdi täällä lässyttään ammattikadehtijoiden ,avohoidokkien ja amatsupoikain kanssa!

Kysymyksesihän oli provo , johon juuri joku satasen renumies vastaa asiantuntevasti kuten edellä.....

• Exkilpailukuski

Miten niin tällä palstalla kirjoittavien ei ole varaa tuon tason autoon?Olen ajanut kilpaa moottoriurheilussa 15 vuotta ja tuli kyllä jonkun verran tienattua että kyllä nyt tollasen 6 sarjan bemarin hankkii vaikka mökille seisomaan.itse olen ajanut vuodesta 2013 Mercedes-Benz S autolla

• mäkinsua
        Exkilpailukuski kirjoitti:

Miten niin tällä palstalla kirjoittavien ei ole varaa tuon tason autoon?Olen ajanut kilpaa moottoriurheilussa 15 vuotta ja tuli kyllä jonkun verran tienattua että kyllä nyt tollasen 6 sarjan bemarin hankkii vaikka mökille seisomaan.itse olen ajanut vuodesta 2013 Mercedes-Benz S autolla

Joo ja minä ajelen 500K AMG mersulla.

• Exkilpailukuski

Hienoa olemme siis molemmat Mersu miehiä asuttuani USA:ssa viitisen vuotta niin ihastuin heidän autoihinsa joten ajelinkin jenkeillä koko 2000-Luvun vaihoin Mersuun 2013

• näinseon

bwm forum paras paikka asialliseen keskusteluun

• eikösjoo

mitään 6 bemmii kande ostaa ostat nissan almeran tahi toyotan corollan vuostuhannen alusta niin säästyt monelta murheelta ja rahaa säästyy , voit lähteä poikaystäväsi kanssa vaikka lomalle ibitsalle.

• Juupasniin

Tai se ainoa ja oikea gaycar eli BMW:n 3 tai 5-sarjaa vuosituhannen alusta,josta poikaystävä tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe