Kuvaile itsesi

JaskaJ40

Tuossa alla on kirjoitus mielikuvituksesta. Olis kiva kuulla, miten sinä kuvailisit itseäsi, sekä ulkonäköäsi että henkisiä ominaisuuksiasi.

Minä lupaan kertoa itsestäni, kunhan joku ensin aloittaa. Kukin voi luonnollisesti määrittää, mitä haluaa kertoa ja kuinka hyvin pysyy totuudessa.

88

5190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

joutuisin kehumaan itseäni niin paljon ettei kukaan kuitenkaan uskoisi ;) Ja lisäksi olen vaatimaton... ;)))

• JaskaJ40

"joutuisin kehumaan itseäni niin paljon ettei kukaan kuitenkaan uskoisi ;)"

Paitsi minä ;)

Muutenhan minä jo sinut tunnenkin [vaatimattomasti], mutta kerronko minä minkä näköinen olet?

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

Paitsi minä ;)

Muutenhan minä jo sinut tunnenkin [vaatimattomasti], mutta kerronko minä minkä näköinen olet?

anti tulla!:)

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

anti tulla!:)

... Ristiverinen. Sinulla on lyhyehköt ei ihan suorat hiukset. Kauniit ja persoonalliset kasvot. Vartalosi on sopusuhtainen. Olet noin 170 cm pitkä.

Menikö oikein?

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

... Ristiverinen. Sinulla on lyhyehköt ei ihan suorat hiukset. Kauniit ja persoonalliset kasvot. Vartalosi on sopusuhtainen. Olet noin 170 cm pitkä.

Menikö oikein?

se kamera pois täältä! Ei maar, :) muuten nappiin, tuosta kauniista en vaan mene takuuseen, vartalo kuin maamme laulu..

No niin, nyt kun minä ;) kerroin itsestäni, nyt on sun vuoro. Olet punatukkainen, 186,2 cm pitkä, sopusuhtainen, paino 82,3 kg

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

se kamera pois täältä! Ei maar, :) muuten nappiin, tuosta kauniista en vaan mene takuuseen, vartalo kuin maamme laulu..

No niin, nyt kun minä ;) kerroin itsestäni, nyt on sun vuoro. Olet punatukkainen, 186,2 cm pitkä, sopusuhtainen, paino 82,3 kg

"Olet punatukkainen, 186,2 cm pitkä, sopusuhtainen, paino 82,3 kg"

Paitsi olen ristiverinen, -6 cm, sopusuhtainen, hmmm..., paino 10 kg. Aika tavallisen näköinen mutta äärettömän mukava kaveri.

Ketä sinä ajattelit vai Conan O'Briania?

Kerro nyt sinäkin strategiset mitat, eikun siis ... pituus ja paino ;)

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

"Olet punatukkainen, 186,2 cm pitkä, sopusuhtainen, paino 82,3 kg"

Paitsi olen ristiverinen, -6 cm, sopusuhtainen, hmmm..., paino 10 kg. Aika tavallisen näköinen mutta äärettömän mukava kaveri.

Ketä sinä ajattelit vai Conan O'Briania?

Kerro nyt sinäkin strategiset mitat, eikun siis ... pituus ja paino ;)

sulle mitat:
        piitus: 557 jalkaa 8 tuumaa
        paino: 127,86 paunaa
        lämpötila: 98,6 F

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

sulle mitat:
        piitus: 557 jalkaa 8 tuumaa
        paino: 127,86 paunaa
        lämpötila: 98,6 F

mutta jos minä kirjoitin jotain loukkaavaa, niin anteeksi. Ei ollut tarkoitus.

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

mutta jos minä kirjoitin jotain loukkaavaa, niin anteeksi. Ei ollut tarkoitus.

mitään aihetta anteeksipyyntöön! :) Multa sen sijaan, jäi vaan (taas!) ne hymynaamat pois. eikö ole kumma miten paljon ne hymiöt vaikuttaa?! Miten täällä jotkut voi moittia niitä... Lue uudestaan ja pistä muutama hymy paikoilleen...;)

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

mitään aihetta anteeksipyyntöön! :) Multa sen sijaan, jäi vaan (taas!) ne hymynaamat pois. eikö ole kumma miten paljon ne hymiöt vaikuttaa?! Miten täällä jotkut voi moittia niitä... Lue uudestaan ja pistä muutama hymy paikoilleen...;)

Olet katsos ensimmäinen henkilö, johon olen täällä "tutustunut" noin kuvainnollisesti. Saatan kirjoitella joskus vähän, ju nou-tyyliin, mutta kerro vain jos menee liian "pitkälle", hmmm... Noh. Kylläpäs nyt tulee taas huonoa huumoria ;) Väsy vaivaa. Tiedätkö muuten, että aloin kirjoitella palstalle joko siitä syystä, ettei nukuttanut tai sitten ei nukuttanut kun kirjoittelin. Unirytmi on vieläkin hieman hakusessa.

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

Olet katsos ensimmäinen henkilö, johon olen täällä "tutustunut" noin kuvainnollisesti. Saatan kirjoitella joskus vähän, ju nou-tyyliin, mutta kerro vain jos menee liian "pitkälle", hmmm... Noh. Kylläpäs nyt tulee taas huonoa huumoria ;) Väsy vaivaa. Tiedätkö muuten, että aloin kirjoitella palstalle joko siitä syystä, ettei nukuttanut tai sitten ei nukuttanut kun kirjoittelin. Unirytmi on vieläkin hieman hakusessa.

minäkään kovin vanha näissä kuvioissa, kuukauden kai? Olet mukava mies, etkä ole mennyt liian pitkälle. Itsekin mietin välillä etten vaan astu jonkun viivan yli, naimisissa ja kaikki.. Täällä kotona on kovin solmuista, en halua monimutkistaa asioita = en ole hakemassa täältä uutta suhdetta. Mutta kiva on kirjoitella..

Vai univaivoja? Mulla olis tuossa aika tuore varaajan käyttis, kelpaisko? :)

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

minäkään kovin vanha näissä kuvioissa, kuukauden kai? Olet mukava mies, etkä ole mennyt liian pitkälle. Itsekin mietin välillä etten vaan astu jonkun viivan yli, naimisissa ja kaikki.. Täällä kotona on kovin solmuista, en halua monimutkistaa asioita = en ole hakemassa täältä uutta suhdetta. Mutta kiva on kirjoitella..

Vai univaivoja? Mulla olis tuossa aika tuore varaajan käyttis, kelpaisko? :)

"Olet mukava mies"

Kiitos samoin ;) Klassinen moka ...heh. Siis olet mukava ja huumorintajuinen nainen.

"en ole hakemassa täältä uutta suhdetta. Mutta kiva on kirjoitella.."

Osittain sen takia ei ole tarkoitus antaa sitä kuvaa, että yrittäisin jotain muuta kuin keskustella kaverina. Tuo ulkonäköjuttu oli tarkoitettu sellaiseksi hauskaksi leikkijutuksi. Keskustelunaiheita ja silleen.

"Vai univaivoja? Mulla olis tuossa aika tuore varaajan käyttis, kelpaisko? :)"

Kiitos tarjouksesta, mutta nyt taas lukemista riittää, nimittäin uusi Inoan puhelinluettelo x 2 on vielä lukematta. Toisaalta ne on aika siististi muovikelmussa heitettäväksi paperinkierrätykseen, että olen tässä kahden vaiheilla ;)

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

"Olet mukava mies"

Kiitos samoin ;) Klassinen moka ...heh. Siis olet mukava ja huumorintajuinen nainen.

"en ole hakemassa täältä uutta suhdetta. Mutta kiva on kirjoitella.."

Osittain sen takia ei ole tarkoitus antaa sitä kuvaa, että yrittäisin jotain muuta kuin keskustella kaverina. Tuo ulkonäköjuttu oli tarkoitettu sellaiseksi hauskaksi leikkijutuksi. Keskustelunaiheita ja silleen.

"Vai univaivoja? Mulla olis tuossa aika tuore varaajan käyttis, kelpaisko? :)"

Kiitos tarjouksesta, mutta nyt taas lukemista riittää, nimittäin uusi Inoan puhelinluettelo x 2 on vielä lukematta. Toisaalta ne on aika siististi muovikelmussa heitettäväksi paperinkierrätykseen, että olen tässä kahden vaiheilla ;)

siitä tulikin, hauska leikki. Keskustelu sai tulta pyllyn alle :) siis sen roihumerkin.. :)

Nythän me sitten tiedetään missä mennään...

Meinasi tulla sulta toinen moka, muovia ei saa heittää paperinkeräykseen, ajabaja... ;) Onneksi olen täällä pelastamassa maailmaa. Nyt taidan pelastaa tämän palstan ja mennä nukkumaan. Huomenna varmaan työt maistuu kun lääkettäkin sain :) Hyvää yötä.

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

siitä tulikin, hauska leikki. Keskustelu sai tulta pyllyn alle :) siis sen roihumerkin.. :)

Nythän me sitten tiedetään missä mennään...

Meinasi tulla sulta toinen moka, muovia ei saa heittää paperinkeräykseen, ajabaja... ;) Onneksi olen täällä pelastamassa maailmaa. Nyt taidan pelastaa tämän palstan ja mennä nukkumaan. Huomenna varmaan työt maistuu kun lääkettäkin sain :) Hyvää yötä.

"Nythän me sitten tiedetään missä mennään... "

OK vaikka kyllä minä jostain luin jo aikaisemmin perhetaustoistasi eli ei tarkoitukseni ole rikkoa mitään.

"Meinasi tulla sulta toinen moka, muovia ei saa heittää paperinkeräykseen, ajabaja... ;)"

Hyvä huomio ;)

Hyvää yötä kaveri.

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

"Nythän me sitten tiedetään missä mennään... "

OK vaikka kyllä minä jostain luin jo aikaisemmin perhetaustoistasi eli ei tarkoitukseni ole rikkoa mitään.

"Meinasi tulla sulta toinen moka, muovia ei saa heittää paperinkeräykseen, ajabaja... ;)"

Hyvä huomio ;)

Hyvää yötä kaveri.

ne mitat oli 170 x 58. Toinen on kiloja ja toinen cm ;).

Ha, sainpas viimeisen sanan:)

• Matemaatikko
        tuffe kirjoitti:

ne mitat oli 170 x 58. Toinen on kiloja ja toinen cm ;).

Ha, sainpas viimeisen sanan:)

kasvanut alaspäin?
        557 jalkaa 8 tuumaa kun = 185,16 cm

• tuffe
        Matemaatikko kirjoitti:

kasvanut alaspäin?
        557 jalkaa 8 tuumaa kun = 185,16 cm

tästä nyt selviän, nimittäin kun nyt mittasin tuli 5'6"... Olinkohan yöllä katkaisuhoidossa?:)

• Matemaatikko
        tuffe kirjoitti:

tästä nyt selviän, nimittäin kun nyt mittasin tuli 5'6"... Olinkohan yöllä katkaisuhoidossa?:)

katkaisuhoitoa! ;) Yhdessä yössä, nipsaistiin pois 21,6 cm.

• tosi-jorma
        JaskaJ40 kirjoitti:

Paitsi minä ;)

mikä oon, mut en käy vieterillä.. ;)) Eli olen tavallinen, mutta komea Suomalainen mies, uskollinen luottevan rehellinen ja ahkera.. Enempää ei tohdi itseään kehua, koska muuten menis jo uskottavuus..

• tosi-jorma
        tosi-jorma kirjoitti:

mikä oon, mut en käy vieterillä.. ;)) Eli olen tavallinen, mutta komea Suomalainen mies, uskollinen luottevan rehellinen ja ahkera.. Enempää ei tohdi itseään kehua, koska muuten menis jo uskottavuus..

tää lispahti väärään kohtaan.. Sorry..

• japanitar
        tosi-jorma kirjoitti:

tää lispahti väärään kohtaan.. Sorry..

haitanneeko...eikö pääasia, että sen saa koneelle..::))) Jokos väsy hellittänyt?..:)Olit kuulemma illalla väsynyt..:))

• tosi-jorma
        japanitar kirjoitti:

haitanneeko...eikö pääasia, että sen saa koneelle..::))) Jokos väsy hellittänyt?..:)Olit kuulemma illalla väsynyt..:))

...on joo, ettei tarvitse lähteä viemään itse sitä.. ;)) On se vähän hellittänyt jo.. ;) Niin olin joo, kun tuli huhkittua viikkoon 80 h... ;))

• japanitar
        tosi-jorma kirjoitti:

...on joo, ettei tarvitse lähteä viemään itse sitä.. ;)) On se vähän hellittänyt jo.. ;) Niin olin joo, kun tuli huhkittua viikkoon 80 h... ;))

älähän väsytä itseäsi ennen reissua..:)) Ja öitä..Madsoni nukkuu jo..tästä on mentävä itsekin, että jaksaa huomenna..:))

• tosi-jorma
        japanitar kirjoitti:

älähän väsytä itseäsi ennen reissua..:)) Ja öitä..Madsoni nukkuu jo..tästä on mentävä itsekin, että jaksaa huomenna..:))

en.. Jos vaan maltan.. Kiitos samoin, niin menen kohta itsekkin..

• Tässä voi käydä kuten joskus jonkun radioäänen telkkarissa nähtyään, että mielikuva romuttuu, eikä se äänikään enää koskaan kuulosta samalta kuin ennen...

En pelottele, pois se minusta! Kunhan vain mainitsin. Että ei tarvitse ihmetellä, jos tästä ei tule yleisömenestystä.

terv. ystävällismielinen viikinki (ilman kaljamahaa)

• Meri

kokeilu:
        Ulkonäöstä ei tietoa, paitsi kaljamahaton nimimerkistä huolimatta :)

Profiilin & viestien mukaan:
        - herkkä, tunnelmallinen ( harrastukset )
        - analyyttinen
        - harkitseva
        - tervehenkinen..siitä nimimerkistä huolimatta taas..;)

• JaskaJ40

"Että ei tarvitse ihmetellä, jos tästä ei tule yleisömenestystä."

Niinpä. Toisaalta taitaa olla niinkin, että suomalaiset ovat aika rehellisiä eli minä kun ajattelin tämän vähän niinkuin vitsinä. No voi ne mielikuvat silti mennä.

• JaskaJ40 kirjoitti:

"Että ei tarvitse ihmetellä, jos tästä ei tule yleisömenestystä."

Niinpä. Toisaalta taitaa olla niinkin, että suomalaiset ovat aika rehellisiä eli minä kun ajattelin tämän vähän niinkuin vitsinä. No voi ne mielikuvat silti mennä.

... taisin vähän provosoida ;) Aattelin että joku ainakin tuosta sisuuntuu... ja paljastaa itsensä.

• Meri kirjoitti:

kokeilu:
        Ulkonäöstä ei tietoa, paitsi kaljamahaton nimimerkistä huolimatta :)

Profiilin & viestien mukaan:
        - herkkä, tunnelmallinen ( harrastukset )
        - analyyttinen
        - harkitseva
        - tervehenkinen..siitä nimimerkistä huolimatta taas..;)

olen harjoitellut paljon kirjoittamista ;)

Kiitos kuitenkin, analyysi oli imarteleva.

Harkitsevako... hmm... menin tekemään tuollaisenkin tyhmyyden:
        http://treffit.suomi24.fi/index.jhtml?action=search_result&userId=6001886&start=1

Ja netissähän ei sitten kaikkea kannata uskoa...

• Meri
        olustelija kirjoitti:

olen harjoitellut paljon kirjoittamista ;)

Kiitos kuitenkin, analyysi oli imarteleva.

Harkitsevako... hmm... menin tekemään tuollaisenkin tyhmyyden:
        http://treffit.suomi24.fi/index.jhtml?action=search_result&userId=6001886&start=1

Ja netissähän ei sitten kaikkea kannata uskoa...

osaat kirjoittaa :) Luulenpa kuitenkin, että analyysi oli oikeaan suuntaan tai ainakin sinne päin..

Ei, ei kannata uskoa mihinkään, virtuaaliolentojahan olemme,usein ainakin osittain valheilla verhoiltuja.
        Niin. Se tyhmä juttusi?, oli ihan tyhjä ton linkin kautta, siis kieltämättä hieman höpsö :)

• Meri kirjoitti:

osaat kirjoittaa :) Luulenpa kuitenkin, että analyysi oli oikeaan suuntaan tai ainakin sinne päin..

Ei, ei kannata uskoa mihinkään, virtuaaliolentojahan olemme,usein ainakin osittain valheilla verhoiltuja.
        Niin. Se tyhmä juttusi?, oli ihan tyhjä ton linkin kautta, siis kieltämättä hieman höpsö :)

sorry, en ehtinyt kokeilla, toimiiko linkki.

Näin löytyy:

suomi24 etusivu / treffit / otsikkohaku

jonne syötetään ilman lainausmerkkejä "kunnon hulttio" ja sitten näpäytetään "hae"

• Meri
        olustelija kirjoitti:

sorry, en ehtinyt kokeilla, toimiiko linkki.

Näin löytyy:

suomi24 etusivu / treffit / otsikkohaku

jonne syötetään ilman lainausmerkkejä "kunnon hulttio" ja sitten näpäytetään "hae"

Täytyypä siis käväistä tänään katsomassa "kunnon hulttiota", nyt takaisin työntouhuun..

• TipuJuu

w(.Y.)
      w ).(
      w( Y ) arabialainen täysverinen blondi. *Nauraa*

• Rudi

Mulle ei riitä =)

• TipuJuu
        Rudi kirjoitti:

Mulle ei riitä =)

heiluta helttaa KukkoPoika niin minä pyyhkäisen höyhenenSiivellä poskeasi..

*siristelee siniharmaita silmiään* ja keikaisee Bonney Taylorin äänellään Eppujen KivenäKengässä..Heh, Joko riittäisi?

• Rudi
        TipuJuu kirjoitti:

heiluta helttaa KukkoPoika niin minä pyyhkäisen höyhenenSiivellä poskeasi..

*siristelee siniharmaita silmiään* ja keikaisee Bonney Taylorin äänellään Eppujen KivenäKengässä..Heh, Joko riittäisi?

Tää tietää. Hitto sentään =)

• TipuJuu
        Rudi kirjoitti:

Tää tietää. Hitto sentään =)

naisenlogiikalla luulee...tietävänsä..

• Kun kerran muutkin kuvailee itseään, niin minä kans.
      Lyhyesti ja hmmm... vaatimattomasti: olen 164 cm, normaalipainoinen, nätti ja suurisilmäinen. Usotko ;)? Ai niin ja punanenäinen.

• JaskaJ40

Heh ...

Voisin vaikka uskoa. Onkos tuo nenän punaisuus tilapäistä ja jos ei ole niin mikä on sävy?

;)

• JaskaJ40 kirjoitti:

Heh ...

Voisin vaikka uskoa. Onkos tuo nenän punaisuus tilapäistä ja jos ei ole niin mikä on sävy?

;)

pikkulauantai menosssha... m-m- täh ??? mä mikääj juappo o ;o)

• tuffe
        olustelija kirjoitti:

sitten Pirkka Punakuono, Petterin pikkusisko ;)

• tuffe kirjoitti:

sitten Pirkka Punakuono, Petterin pikkusisko ;)

Saanko esittäytyä - Pirkko Punakuono, Petterin pikkusisko ;).

• olustelija kirjoitti:

Nohnoh olustelija, ethän sinä mikääj juappo, mutta entäs minä...
        Odotas kun tulee lauantai , skool.

• JaskaJ40 kirjoitti:

Heh ...

;)

ja toivottavasti tilapäistä, kunnes kesällä taas ;).

• JaskaJ40
        Mariet kirjoitti:

ja toivottavasti tilapäistä, kunnes kesällä taas ;).

... laskettelet ja vietät aikaasi ilmeisesti muutenkin ulkona. Minäpä luin profiilisi ;)

Eli uskon kaiken mitä sanoit. Olenko väärässä?

• JaskaJ40 kirjoitti:

... laskettelet ja vietät aikaasi ilmeisesti muutenkin ulkona. Minäpä luin profiilisi ;)

Eli uskon kaiken mitä sanoit. Olenko väärässä?

Kiitos Jaska käynnistäsi profiilisivullani :).

Tuo heittoni johtui vain siitä kun joskus kuulin tuollaisen kohteliaisuuden. Joku on sanonut sellaistakin että mulla on spanielin silmät, siis jonkun koirarodun silmät, höh... kaikkea kanssa.

Mutta edelleen punanenäinen.

• Kurppasen Lelli

Juu, tässäpä vähän tietoja.
      Pituus 164 cm, paino 113 kg, etukalju ja kyömynenä.
      Kasvatin pienet viikset jouluviikolla, mielestäni olen ihan Don Johnsonin näköinen.
      En polta, enkä tupakoi, kaljaa menee jonkin verran.
      Pukeudun suoriin housuihin, lenkkareihin ja tuulitakkiin, päässä baskeri.
      Olen hieman likinäköinen (-6.7) mutta kuulen hyvin esim. koiran haukun. Olen varakas ja minulla on Fiat 127, -76. Asun kaksiossa keskisuuressa maalaispitäjässä, saunakin löytyy.
      Tahdikkaat ladyt voi ottaa yhteyttä e-mailiini.
      Minulta käy rokkenroll ja hitaat, en suostu humpalle.
      Lempivärini on ruskea, vaikka olen värisokea.
      Kiitos mielenkiinnostanne.

Lelli K.

• PalNia

Tulisi liian moniulotteinen otos...;)))

• GeMinix

Olikos tuo hieman pikkutuhmasti sanottu ;))

• kalle-p

Kolmella sanalla kuvailen itseni.
      Tanakka, punakka ja hanakka.
      Vai olikohan tuo vitsi *miettii*

• (.)Y(.)

katsoppas kristallipalloosi ja kerro millainen minä olen?.. ;-))
      Pelkän nikin perusteella..
      Enempää apuja et saa.. sorry.. ))
      Katsotaan, kuinka hyvä olet arvauksessasi...

• JaskaJ40

... Heh, mitenkähän tämän nyt muotoilisi?

Ristiverinen ja sopusuhtainen. Ehdottomasti olet kuitenkin avulias ;)

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

... Heh, mitenkähän tämän nyt muotoilisi?

Ristiverinen ja sopusuhtainen. Ehdottomasti olet kuitenkin avulias ;)

kun etsiskelen "vakoilukameraa", niin katsoppas siitä pallostasi, tuo sopusuhtainen tarkennettuna.. )) Siis esim. pituus ja paino..
        Ristiverinen oli oikein ja kai avuliaisuuskin on osa luonnettani...

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

kun etsiskelen "vakoilukameraa", niin katsoppas siitä pallostasi, tuo sopusuhtainen tarkennettuna.. )) Siis esim. pituus ja paino..
        Ristiverinen oli oikein ja kai avuliaisuuskin on osa luonnettani...

Se kamera tuli asennettu päin seinää, eli nyt vedän kyllä ihan hatusta ;)

----------------
        168 cm 60 kg
        ----------------

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Se kamera tuli asennettu päin seinää, eli nyt vedän kyllä ihan hatusta ;)

----------------
        168 cm 60 kg
        ----------------

mut ei, ihan huono asennus..))
        Pituus heittää pari senttiä..
        Paino on alakantissa, vaakani on armoton kapistus.. huoh.. ;-))
        Pitäisiköhän viedä roskikseen?.. *miettii*....

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

mut ei, ihan huono asennus..))
        Pituus heittää pari senttiä..
        Paino on alakantissa, vaakani on armoton kapistus.. huoh.. ;-))
        Pitäisiköhän viedä roskikseen?.. *miettii*....

Ehkä se hieman peilas sen seinän kautta ;)

"Paino on alakantissa, vaakani on armoton kapistus.."

Ei pieni pyöreys ole pahasta ;)

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Ehkä se hieman peilas sen seinän kautta ;)

"Paino on alakantissa, vaakani on armoton kapistus.."

Ei pieni pyöreys ole pahasta ;)

miehen sanomana.. ))
        Vaaka siis olkoon paikoillaan...
        Hipsinkin sitten hakemaan Budabesteja.. nameja.. ))

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

miehen sanomana.. ))
        Vaaka siis olkoon paikoillaan...
        Hipsinkin sitten hakemaan Budabesteja.. nameja.. ))

Sanotaan nyt vaikkapa konsultointipalkkiona ;)

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Sanotaan nyt vaikkapa konsultointipalkkiona ;)

ota koppi.. )) *heittää*....
        Pieni palkkio, hyvistä arvauksista.. ;-)))
        Kristallipallosi toimii....

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

ota koppi.. )) *heittää*....
        Pieni palkkio, hyvistä arvauksista.. ;-)))
        Kristallipallosi toimii....

Kiitos. Kyllä tässä nyt kelpaa ;)

Tiedätkö muuten, että minä olen yleensä aika huono arvaamaan. Kaverit ovat voittaneet hyviä potteja lotossa tiedusteltuaan mitä numeroita olen veikannut. Nimittäin he jättävät ne numerot valitsematta ;)

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Kiitos. Kyllä tässä nyt kelpaa ;)

Tiedätkö muuten, että minä olen yleensä aika huono arvaamaan. Kaverit ovat voittaneet hyviä potteja lotossa tiedusteltuaan mitä numeroita olen veikannut. Nimittäin he jättävät ne numerot valitsematta ;)

arvauksesi näköjään, osuvat kohdalleen aikas hyvin.. ))
        Kopsi lottonumerot itsellesi kavereiltasi.. :-D

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

arvauksesi näköjään, osuvat kohdalleen aikas hyvin.. ))
        Kopsi lottonumerot itsellesi kavereiltasi.. :-D

Mutta haluaisin kysyä sinulta, miksi käytät kyseistä Nikkiä?

Ja toinen. Olisiko taas mitään hauskoja flasheja tiedossa?

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

Mutta haluaisin kysyä sinulta, miksi käytät kyseistä Nikkiä?

Ja toinen. Olisiko taas mitään hauskoja flasheja tiedossa?

Minusta hyvin on arvaukset toimineet.. ))
        Lottonumeroista, jos kaverit voittaa niin kopsituilla numeroilla, voitto osuu väkisin sinullekkin.. ))
        Miksen käyttäisi, kun kerran keksinkin ko. nikin?.. Hmm.. vai enkö saisi?...
        Haluaisitko lisää, Jaska Jokusia?
        Voin katsoa jos löytyisi, vai oliko toivelistalla jotain muuta?.. ;-))

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

Minusta hyvin on arvaukset toimineet.. ))
        Lottonumeroista, jos kaverit voittaa niin kopsituilla numeroilla, voitto osuu väkisin sinullekkin.. ))
        Miksen käyttäisi, kun kerran keksinkin ko. nikin?.. Hmm.. vai enkö saisi?...
        Haluaisitko lisää, Jaska Jokusia?
        Voin katsoa jos löytyisi, vai oliko toivelistalla jotain muuta?.. ;-))

No vitsiähän tuo lottojuttu oli ;)

Nimmarisi on ihan ok. Mitä se kuvaa?

Löytyykö sellaisia flasheja, jotka ovat hervottomia eli joita vois laittaa spostilla hervottomille kavereille - simppeli interaktiivisuus ei ole pahasta ;)

Tässä olis yhden tutun tekemiä flash juttuja >> http://members.surfeu.fi/valenski/sn/

Käy ihmeessä katsomassa.

Ei niitä Jokusia oikein taida löytyä, eli älä käytä aikaasi siihen. Taidan tehdä itse ;) hmmm

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

No vitsiähän tuo lottojuttu oli ;)

Nimmarisi on ihan ok. Mitä se kuvaa?

Löytyykö sellaisia flasheja, jotka ovat hervottomia eli joita vois laittaa spostilla hervottomille kavereille - simppeli interaktiivisuus ei ole pahasta ;)

Tässä olis yhden tutun tekemiä flash juttuja >> http://members.surfeu.fi/valenski/sn/

Käy ihmeessä katsomassa.

Ei niitä Jokusia oikein taida löytyä, eli älä käytä aikaasi siihen. Taidan tehdä itse ;) hmmm

vitsinä sitä pidinkin.. ))
        Miten olisi: Tuplaluomupakkaus.. ;-))
        Mitä se sinun mielestäsi kuvaa?.. :-D
        Nyt kyllä, joudun kysymään sanan spostilla merkitystä? Hmm.. vai oliko sana postilla?
        Kävin kurkistamassa, en vain saanut auki oikeanpuoleisia linkkejä, jostain syystä.
        Katson myöhemmin uudestaan.
        Katson mitä löytyy, kunhan ehdin...

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

vitsinä sitä pidinkin.. ))
        Miten olisi: Tuplaluomupakkaus.. ;-))
        Mitä se sinun mielestäsi kuvaa?.. :-D
        Nyt kyllä, joudun kysymään sanan spostilla merkitystä? Hmm.. vai oliko sana postilla?
        Kävin kurkistamassa, en vain saanut auki oikeanpuoleisia linkkejä, jostain syystä.
        Katson myöhemmin uudestaan.
        Katson mitä löytyy, kunhan ehdin...

"Mitä se sinun mielestäsi kuvaa?.. :-D"

No siinä vois olla vaikka rinnat ja kuvan keskellä naisen keskivartalo. Hmmm ... ;)

"Nyt kyllä, joudun kysymään sanan spostilla merkitystä? Hmm.. vai oliko sana postilla?"

Siis laittaisin sivun osoitteen sähköpostilla.

"Katson mitä löytyy, kunhan ehdin..."

Älä käytä tähän aikaasi. Ajattelin lähinnä, josko sinulla olisi joitain linkkejä bookmarkeissa.

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

No siinä vois olla vaikka rinnat ja kuvan keskellä naisen keskivartalo. Hmmm ... ;)

"Nyt kyllä, joudun kysymään sanan spostilla merkitystä? Hmm.. vai oliko sana postilla?"

Älä käytä tähän aikaasi. Ajattelin lähinnä, josko sinulla olisi joitain linkkejä bookmarkeissa.

näkökykysi on tallella.. ))
        Posti se on spostikin.. ;-))
        Pitäisi tietää tarkemmin, minkälaista hervotonta matskua haluat? Netistä kun löytyy, jokaiselle jotakin....

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

näkökykysi on tallella.. ))
        Posti se on spostikin.. ;-))
        Pitäisi tietää tarkemmin, minkälaista hervotonta matskua haluat? Netistä kun löytyy, jokaiselle jotakin....

Jotain tämän suuntaista eli hieman sellaista mautonta huumoria >>

http://www.wagenschenke.ch/HomeRun.swf

;))))))))))

• (.)Y(.)
        JaskaJ40 kirjoitti:

mauttoman huumorin linkki.. ))

http://www.fastfun.nl/
        http://www.tophumor.nl/
        http://www.funnyfilez.nl/index.html
        http://www.ebaumsworld.com/cartoons.shtml
        http://www.millan.net/funp/index.html
        http://www.wimp.com/
        http://www.saunalahti.fi/stunn9/flash-animaatiot/index.php

Tää viimonen ei oo flach, mutta ajattelin kuitenkin laittaa senkin, jos vaikka sillekkin olisi jotain käyttöä...

http://www.munkmotion.com/index2.htm

• JaskaJ40
        (.)Y(.) kirjoitti:

mauttoman huumorin linkki.. ))

http://www.fastfun.nl/
        http://www.tophumor.nl/
        http://www.funnyfilez.nl/index.html
        http://www.ebaumsworld.com/cartoons.shtml
        http://www.millan.net/funp/index.html
        http://www.wimp.com/
        http://www.saunalahti.fi/stunn9/flash-animaatiot/index.php

Tää viimonen ei oo flach, mutta ajattelin kuitenkin laittaa senkin, jos vaikka sillekkin olisi jotain käyttöä...

http://www.munkmotion.com/index2.htm

Kiitos vaivan näöstä - muuten en voi palkita, joten annan pusun poskelle ;)

• Pariisissa.. nuorempana olin kuulemma kuin Maria Schneider nuorempana ;)
      Nyttemmin, noh edelleen kiltti ja mukava jos osaa oikein käsitellä ;)

• GeMinix

Minua on sanottu Leif Wagerin näköiseksi useammaltakin taholta. Siihen ei tarvinne paljon lisäillä.

• (.)Y(.)

Ole hyvä ja minä nakkaan sinua taas Budabestillä.. ))
      Tänään onkin, tyttölapsen onnenpäivä, hipsuttelua ja suukkoja.. ;-)) Kyllä kelpaa olla...

• tosi-jorma

joten nauti antimista, Hani... ;DD

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

joten nauti antimista, Hani... ;DD

sinuakin murmeliini Budabestillä.. Ota koppi.. ))
        Olutta ja suklaatia.. Namia.. ;-)) Sadalla naatitaan.. :-D

• japanitar
        (.)Y(.) kirjoitti:

nyt "naatiskellaan"...hyvää illan jatkoa teille..:))ilta on vielä nuori..ja se tuo Jormakin sinne reissuun..:)

• (.)Y(.)
        japanitar kirjoitti:

nyt "naatiskellaan"...hyvää illan jatkoa teille..:))ilta on vielä nuori..ja se tuo Jormakin sinne reissuun..:)

sinullekkin ja Madsonille.. ) Niin, onkin mut Jorma on väsy.. :( Siihen on, onneksi vielä aikaa.. Jorma tosin odottaa sitä, kuin hepo kesää.. ;-))

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

sinullekkin ja Madsonille.. ) Niin, onkin mut Jorma on väsy.. :( Siihen on, onneksi vielä aikaa.. Jorma tosin odottaa sitä, kuin hepo kesää.. ;-))

Toivottelen minäkin, kaikille täällä olijoille.. ;)) Niin oli joo, ja on vielä vähän nytkin.. On, on monta viikkoa vielä... Täytyy myöntää että odotan, kun tullu tehtyä niin reilusti töitä, ja lomallehan on aina mukava lähteä.. ;))

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

vaan, helppo juttu mulle, koska olenhan vanha pesäpalloilija.. ;)) Suklaa kelpaa tänäänkin, mut ei olut enää.. Ja ne parit oluset otinkin eilen, ihan vaan työviikon päätteeksi.. Naatitaan vaan, mut ei laakasta.. ;DD

• tosi-jorma
        japanitar kirjoitti:

sitä vähän välillä naattiakkin.. ;)) Ettei totuus unohdu... Kiitos, mukavaa iltaa sinullekkin.. Totta, mut aikaa lähtöön viel ihan reilusti.. ;)

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

vaan, helppo juttu mulle, koska olenhan vanha pesäpalloilija.. ;)) Suklaa kelpaa tänäänkin, mut ei olut enää.. Ja ne parit oluset otinkin eilen, ihan vaan työviikon päätteeksi.. Naatitaan vaan, mut ei laakasta.. ;DD

vähän myöhässä, mut otappa kii.. ;-)) Olutta en antaiskaan, menee näyttö hajalle.. Naatitaan, naatitaan.. ))

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

vähän myöhässä, mut otappa kii.. ;-)) Olutta en antaiskaan, menee näyttö hajalle.. Naatitaan, naatitaan.. ))

sanonta pitää jälleen paikkansa.. ;)) Eli parempi myöhään, kun ei millonkaan.. ;)) Jo vain, naatitaan..

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

sanonta pitää jälleen paikkansa.. ;)) Eli parempi myöhään, kun ei millonkaan.. ;)) Jo vain, naatitaan..

toisella suklaatilla?.. )) Moips, niin ne tuppaa, kutinsa pitämään.. Imeskele hitaasti, mulla kun ei oo, enää montaa jäljellä.. ;-)) Budabestia siis...

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

toisella suklaatilla?.. )) Moips, niin ne tuppaa, kutinsa pitämään.. Imeskele hitaasti, mulla kun ei oo, enää montaa jäljellä.. ;-)) Budabestia siis...

vaan, olinhan sipari kun pelasin.. ;)) Niin, Teuve teuve.. Jotku pitää, jotku ei, ainakaan mitä olen joskus huomannut.. Hiljaa hyvä tuleekin.. ;)) Ja kestääkin pitempään.. ;DD

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

vaan, olinhan sipari kun pelasin.. ;)) Niin, Teuve teuve.. Jotku pitää, jotku ei, ainakaan mitä olen joskus huomannut.. Hiljaa hyvä tuleekin.. ;)) Ja kestääkin pitempään.. ;DD

sulle loput.. ;-)) Huomenna Ekaan, ostamaan lisää, ne kun on niiin hyviii.. ;-)) Niin, nautinnollisempaakin.. Hotkiminen, ei oo hyvästä.. ))

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

sulle loput.. ;-)) Huomenna Ekaan, ostamaan lisää, ne kun on niiin hyviii.. ;-)) Niin, nautinnollisempaakin.. Hotkiminen, ei oo hyvästä.. ))

kiitos, ei sun olis tarvinnu viimisiä mulle antaa.. ;)) Niin on joo, ja niistä saattaakin joutua himon valtaan.. ;)) Niin on.. Ei ole tosiaan, koska voi vaik tukehtua.. ;))

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

kiitos, ei sun olis tarvinnu viimisiä mulle antaa.. ;)) Niin on joo, ja niistä saattaakin joutua himon valtaan.. ;)) Niin on.. Ei ole tosiaan, koska voi vaik tukehtua.. ;))

en syö enää suklaatii, joten loput joutaa sulle.. ;-)) Nehän suorastaan, sulaa suuhun.. ;-)) Namskis.. Sekin vielä, huih.. Pöytätapoja, minä kyllä ajattelin.. ;-))

• tosi-jorma
        (.)Y(.) kirjoitti:

en syö enää suklaatii, joten loput joutaa sulle.. ;-)) Nehän suorastaan, sulaa suuhun.. ;-)) Namskis.. Sekin vielä, huih.. Pöytätapoja, minä kyllä ajattelin.. ;-))

onkin, ettei tuu paha olo, ja himo pahene.. ;)) Niinhän se sulaakin,ja yllättävän nopeesti.. ;DD.. No niinhän minäkin.. ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      219
      7874
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      58
      3133
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      200
      2524
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      2083
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      205
      1907
    6. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      24
      1682
    7. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      97
      1357
    8. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      76
      1353
    9. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      28
      1232
    10. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      39
      1212
    Aihe