EI VOI OLLA TOTTA!!!!
Sain tädiltä synttärilahjaks 100€ ja viisi arpaa, ja yhdessä oli voitto...
kokonaista 30000€!!!!!1
WOOOOOHOOOOOOOOOO!!
WOOHOOO!!!
6
2789
Vastaukset
- RikasEsko
Mahtaa tätiä nyt vituttaa?
- exg
arvoista on 30000 euron voittoluokka?
- sety
Minä sain kerran raha-arvasta kanssa rahaa, jee jee. Tuli sitten kerralla peräti 6000000 00000000 euroa. Kyllä juttu on niin että arvoissa ei ole olemassakaan näitä kyseisiä suuria summia, vain ja ainoastaan pieniä max 200 euron voittoja. Niitä painetaan vuositasolla kymmeniätuhansia arpoja, joten kaiken järjen mukaan edes veikkauksella ei ole varaa laittaa näitä suuria voittosummia näihin arpoihin.
- exg
sety kirjoitti:
Minä sain kerran raha-arvasta kanssa rahaa, jee jee. Tuli sitten kerralla peräti 6000000 00000000 euroa. Kyllä juttu on niin että arvoissa ei ole olemassakaan näitä kyseisiä suuria summia, vain ja ainoastaan pieniä max 200 euron voittoja. Niitä painetaan vuositasolla kymmeniätuhansia arpoja, joten kaiken järjen mukaan edes veikkauksella ei ole varaa laittaa näitä suuria voittosummia näihin arpoihin.
maksaa vaikka huomispäivänä joka ikisen arpatyypin päävoitot (siis ne vaatimattomat summat tuohon omaan "heittoosi" verrattuna ;), niinhän ne on mitoitettu. Vuodessa menee kaupaksi sellainen määrä pahvinpaloja ettei pahemmasta väliä. Sillä rahoittaa päävoiton jos toisenkin, ja kun niitä ei paljon sitä enempää ole edes tarjolla - miljoonien arpojen joukossa - niin tulos on taattu.
Pienenä muistan että lähin naapurimme löysi kaupasta 10 000 markan voittoarvan, sellainen ainakin oli olemassa. Päävoittoa ei tuolla todennäköisyydellä taida minun elinaikanani osua kellekään tutulle.
- joo003
eikös onnensanalla pysty voitaan ton 30 000?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675