EI VOI OLLA TOTTA!!!!
Sain tädiltä synttärilahjaks 100€ ja viisi arpaa, ja yhdessä oli voitto...
kokonaista 30000€!!!!!1
WOOOOOHOOOOOOOOOO!!
WOOHOOO!!!
6
2764
Vastaukset
- RikasEsko
Mahtaa tätiä nyt vituttaa?
- exg
arvoista on 30000 euron voittoluokka?
- sety
Minä sain kerran raha-arvasta kanssa rahaa, jee jee. Tuli sitten kerralla peräti 6000000 00000000 euroa. Kyllä juttu on niin että arvoissa ei ole olemassakaan näitä kyseisiä suuria summia, vain ja ainoastaan pieniä max 200 euron voittoja. Niitä painetaan vuositasolla kymmeniätuhansia arpoja, joten kaiken järjen mukaan edes veikkauksella ei ole varaa laittaa näitä suuria voittosummia näihin arpoihin.
- exg
sety kirjoitti:
Minä sain kerran raha-arvasta kanssa rahaa, jee jee. Tuli sitten kerralla peräti 6000000 00000000 euroa. Kyllä juttu on niin että arvoissa ei ole olemassakaan näitä kyseisiä suuria summia, vain ja ainoastaan pieniä max 200 euron voittoja. Niitä painetaan vuositasolla kymmeniätuhansia arpoja, joten kaiken järjen mukaan edes veikkauksella ei ole varaa laittaa näitä suuria voittosummia näihin arpoihin.
maksaa vaikka huomispäivänä joka ikisen arpatyypin päävoitot (siis ne vaatimattomat summat tuohon omaan "heittoosi" verrattuna ;), niinhän ne on mitoitettu. Vuodessa menee kaupaksi sellainen määrä pahvinpaloja ettei pahemmasta väliä. Sillä rahoittaa päävoiton jos toisenkin, ja kun niitä ei paljon sitä enempää ole edes tarjolla - miljoonien arpojen joukossa - niin tulos on taattu.
Pienenä muistan että lähin naapurimme löysi kaupasta 10 000 markan voittoarvan, sellainen ainakin oli olemassa. Päävoittoa ei tuolla todennäköisyydellä taida minun elinaikanani osua kellekään tutulle.
- joo003
eikös onnensanalla pysty voitaan ton 30 000?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070