Kannattaisi laittaa nimet esiin, että vuokranantajat oisaisivat varautua!
Kauhuvuokralaiset
16
894
Vastaukset
- voi-v-miten-nuijia
kyllä se päivänmittaan on selvillä, kyllä joku asian tietävä sen toivottavasti julki tuo jotta tuollaisen joukon kanssa ei tekemisiin hankkiudu....selviytykööt elämästään miten vaan.Ei myötätuntoa moisille vuokralaisille.Lieko ollut tarkoituskaan maksaa vuokria, sossuakin huijasivat varmaan tuon postilaatikkojutun avulla. Sossu tutkikoon tuo ajan maksunsa tarkoin ja takaisin perintään kaikki vaan.
- MirandaKuivaVittu-
Kuulostaa vaan niin HAII menoltaa
- 775533
saattaapi hyvinnii olla sitäkii, mutta voi olla muutenvaa viallisii, näitähän täällä piisaa, jokalähtöön.
- buljeeraus
voi vidu minkä teitte ilmari ja katja. ihan seko hommaa. mten teillä riitti energiaa kääntää jopa lapetikkaat nurin ja irroittaa sisäkaiteita kiinnityksistä ja jättää sitten paikalleen. ja olette murtautuneet jälkeäpäin - teistä on valvontakamerakuvaa. ette huomanneet riistakameraa.
- buljeerajankaveri
Joopa. Ja kuulemani mukaan ko. pariskunta irroitti vielä vesiletkun painepuolelta, jotta vesilaitoksen kytkiessä veden uudelleen olisi koko kämppä lainehtinut. Teillä kun oli sähköt ja vedetkin maksamatta. Sukunimikin on tiedossa. Hoitakaa velvoitteen.
- Käröässieni
Mitäs vuokrasi homekämpän!!!
- vuokranantaja
Ha! Hyvä selitys vuokralaiselta homeesta IL sivuilla, muuten tuo olisi uskottavissa. Vaan miten selittää uuden postilaatikon jos vuokranantaja oli poistanut aikaisemman jotta vuokralaisten postit ei tulisi enää!
Mutta olipa tämä nyt kumminpäin tahaansa, niin samaa mieltä olen jotta Nimet julki törkeyksissä molemmin puolin!! - Jessejames10
Nimethän on jo tuotu esille! Kyseiset ihmiset kuulemma muuttaneet parinvuoden välein. Mikäköhän mahtaa olla syy???
- Tavastila
Eiköhän totuus tule esille, haastattelemalla aikaisempia vuokranantajia.
- eppest
mikä se olikaan se sukunimi tällä neropatti pariskunnalla...voi laittaa salakielisestikin, niitä on kiva aukoa.
- buljeerajankaveri
Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.
- 1245ä
buljeerajankaveri kirjoitti:
Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.
....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.
- ilmarijakatja
1245ä kirjoitti:
....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.
taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.
- Pentti70
ilmarijakatja kirjoitti:
taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.
Juice?
- harashoohomo
HOmon nimi on A X X X X - L X X X IN
- Anonyymi
Ei aina vuoktalaisessa ole vikaa vaan välillä myös vuokran-antajassa. Itse tei kvereiden kanssa vimpan päälle loppusiivouksen mut en saannut takuuta takas kun olin jättänyt jälkeeni normaalia elämisen jälkiä sekä joten kuten toivan jääkaapin ja hellan jotka olivat jo parhaat päivänsä nähneet jo ennen minun tuloa ja siten luvattu vaihtaa jota ei koskaan tapahtunut sama homma wc istuimen ja lavuaarin kanssa. Onneksi olin käynnyt katsomassa asuntoa kaverin kassa ja kuvannut asunnon ennen muuttoa ja
Onneksi löisin ammattiapua asiaan niin joutu maksaa omasta kukkarostaan takuut takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187