Kauhuvuokralaiset

Tavastila

Kannattaisi laittaa nimet esiin, että vuokranantajat oisaisivat varautua!

16

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi-v-miten-nuijia

kyllä se päivänmittaan on selvillä, kyllä joku asian tietävä sen toivottavasti julki tuo jotta tuollaisen joukon kanssa ei tekemisiin hankkiudu....selviytykööt elämästään miten vaan.Ei myötätuntoa moisille vuokralaisille.Lieko ollut tarkoituskaan maksaa vuokria, sossuakin huijasivat varmaan tuon postilaatikkojutun avulla. Sossu tutkikoon tuo ajan maksunsa tarkoin ja takaisin perintään kaikki vaan.

• MirandaKuivaVittu-

Kuulostaa vaan niin HAII menoltaa

• 775533

saattaapi hyvinnii olla sitäkii, mutta voi olla muutenvaa viallisii, näitähän täällä piisaa, jokalähtöön.

• buljeeraus

voi vidu minkä teitte ilmari ja katja. ihan seko hommaa. mten teillä riitti energiaa kääntää jopa lapetikkaat nurin ja irroittaa sisäkaiteita kiinnityksistä ja jättää sitten paikalleen. ja olette murtautuneet jälkeäpäin - teistä on valvontakamerakuvaa. ette huomanneet riistakameraa.

• buljeerajankaveri

Joopa. Ja kuulemani mukaan ko. pariskunta irroitti vielä vesiletkun painepuolelta, jotta vesilaitoksen kytkiessä veden uudelleen olisi koko kämppä lainehtinut. Teillä kun oli sähköt ja vedetkin maksamatta. Sukunimikin on tiedossa. Hoitakaa velvoitteen.

• Käröässieni

Mitäs vuokrasi homekämpän!!!

• vuokranantaja

Ha! Hyvä selitys vuokralaiselta homeesta IL sivuilla, muuten tuo olisi uskottavissa. Vaan miten selittää uuden postilaatikon jos vuokranantaja oli poistanut aikaisemman jotta vuokralaisten postit ei tulisi enää!

Mutta olipa tämä nyt kumminpäin tahaansa, niin samaa mieltä olen jotta Nimet julki törkeyksissä molemmin puolin!!

• Jessejames10

Nimethän on jo tuotu esille! Kyseiset ihmiset kuulemma muuttaneet parinvuoden välein. Mikäköhän mahtaa olla syy???

• Tavastila

Eiköhän totuus tule esille, haastattelemalla aikaisempia vuokranantajia.

• eppest

mikä se olikaan se sukunimi tällä neropatti pariskunnalla...voi laittaa salakielisestikin, niitä on kiva aukoa.

• buljeerajankaveri

Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.

• 1245ä
        buljeerajankaveri kirjoitti:

Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.

....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.

• ilmarijakatja
        1245ä kirjoitti:

....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.

taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.

• Pentti70
        ilmarijakatja kirjoitti:

taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.

Juice?

• harashoohomo

HOmon nimi on A X X X X - L X X X IN

• Anonyymi

Ei aina vuoktalaisessa ole vikaa vaan välillä myös vuokran-antajassa. Itse tei kvereiden kanssa vimpan päälle loppusiivouksen mut en saannut takuuta takas kun olin jättänyt jälkeeni normaalia elämisen jälkiä sekä joten kuten toivan jääkaapin ja hellan jotka olivat jo parhaat päivänsä nähneet jo ennen minun tuloa ja siten luvattu vaihtaa jota ei koskaan tapahtunut sama homma wc istuimen ja lavuaarin kanssa. Onneksi olin käynnyt katsomassa asuntoa kaverin kassa ja kuvannut asunnon ennen muuttoa ja
      Onneksi löisin ammattiapua asiaan niin joutu maksaa omasta kukkarostaan takuut takas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      334
      8413
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2308
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1502
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1351
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      177
      1290
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1280
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1187
    Aihe