Keskustorin kulmilla liikkuu nyt pelastajia:
Tampereen sydämeen on jalkautunut uusi kampanja, jossa kerätään varoja tyttöjen sukuelinten silpomisen vastaiseen työhön. Vaarallinen silpominen on edelleen tapana muun muassa monissa Afrikan maissa. Silpomaton-kampanja jakaa tietoa ja kerää varoja perinteen katkaisemiseksi.
http://yle.fi/uutiset/tampereella_kampanjoidaan_silpomista_vastaan__feissarit_taisteluun_tuskallisen_perinteen_lopettamiseksi/9018180
Feissarit taisteluun tuskallisen perinteen lopetta
5
256
Vastaukset
- Hyvä_mutta_huono
Itse asia on hyvä, mutta mitä tuo uutinen tekee tällä palstalla.
- JottaTälleen
Nuo tällä palstalla jo pitempään silpomista vastustaneet ihmiset voisivat keskittyä vaikka Suomessa asuvien somalityttöjen auttamiseen.
- jhvhggxfhccgf
JottaTälleen kirjoitti:
Nuo tällä palstalla jo pitempään silpomista vastustaneet ihmiset voisivat keskittyä vaikka Suomessa asuvien somalityttöjen auttamiseen.
Nimenomaan! Koska Suomessa tuollainen silpominen on kiellettyä, on karmeaa kun tyttö lähetetään Somaliaan "sukulaisia katsomaan".
- Anonyymi
jhvhggxfhccgf kirjoitti:
Nimenomaan! Koska Suomessa tuollainen silpominen on kiellettyä, on karmeaa kun tyttö lähetetään Somaliaan "sukulaisia katsomaan".
Kamalaa on, tosi kamalaa.
Kamalaa on myös että Suomessa monien teinityttöjen rinnat silvotaan pois , heidän kärsiessään identiteettihäiriöstä.
Aivan yhtä kamalaa ja sairasta, enkä yhtään väheksy afrikan sairaita tapoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa on, tosi kamalaa.
Kamalaa on myös että Suomessa monien teinityttöjen rinnat silvotaan pois , heidän kärsiessään identiteettihäiriöstä.
Aivan yhtä kamalaa ja sairasta, enkä yhtään väheksy afrikan sairaita tapoja.Kerrotko vielä sen sairaalan, jossa teinit pääsee leikkaukseen, ettei transpoikien tarvitse enää odottaa turhaan täysi-ikäisyyttä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101