Ootteko savolaiset viime aikoina tallanneet lihiksiä lötryiksi?
Lörtsy kysymys
11
304
Vastaukset
- ärrinpurrin
Pysy stadissas, eläkä tule tänne pätemään.
- uikutiuikuti
Me hesalaiset ollaan kovia, saat nekkuus
- Osrski
Sun nekkus taitaa olla neula, jota siellä tokitään suoneen. Pidä vaan nekkus siellä statissas.
- Maksaja
Laurikaisen lörtsyt on hyviä, alkaa olla kalliita, mutta hyvästä pitää maksaa.
- Nammmmmmm
Savonlinnan torilta saa maailman ihanimpia savumuikkuja
- lödepode
Laurikainen tekee vain lihapiirakoita, ja ne istutaan sitten littanaksi lörtsyksi paljaalla perseellä. Siitä johtuu ko tuotteiden pikantti tuoksu ja ne haarakanelin kokkareet.
Oikeat kulinaristit syövöt vain Lörtsypoikien lörtsyjä . Ne nimittäin ovat aitoa tavaraa.- aitoasia
Vai että lörtsypojat...Olen kerran Laurikaisen jälkeen maistanut lörtsypoikien tekelettä. Ette usko miten pettynyt olin. Se on vähän niinkuin lörtsy, sama hinta, mutta SE MAKU. Käsittääkseni MAKU on se asia miksi lörtsy ostetaan ja jos pitää olla makua, niin Laurikainen on ainoa oikea vaihtoehto.
- ljkhjkjkhjk
1) Laurikaiset ovat parhaat
2) Ne ovat lihapiirakoita eli lihiksiä ei lörtsyjä. - RasvariRoope
Mut mistäs sais lettutyttöjä savonlinnasta? Kysynpä vaan
- VeikkoVaseliin
Käy kysymässä lehtiniemen vokista. Letut viuhallaan.
- otan-kireänä
letut vaan heiluu kun ne "lettutytöt" kirmaa nakuna laiturilla, synnyttäneitä mummoja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701