Mitä ajattelisit jos joku

mitensuhtautua

olisi nimennyt akvaariokalan sinun mukaan??

17

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjamonni

      Riippuu siitä kuka ja minkä akvaariokalan. :D

    • nooroosa

      EI kai siinä :DD

    • Enoletylsä

      Akvaariokalat on tylsiä joten loukkaantuisin.

    • Pusu.kala

      Mulle sopii kyllä. Varsinkin jos kyseessä on pusukala :* :*

    • Ouugaad

      Oot ilmeisesti Vauva AV palstan vakkari aloitusten tekijöitä, nyt täällä kysymyksinesi. Kysymykset samaa älytasoa kuinVauvalla.

    • jjahagjakalhomo

      Vanha juttu juutalaiselle sinihuulelle

    • bfdjdjdhimura

      Mitä ajattelisit jos kuulisit että harald sinihamoaan hammasmikki olisi sun korvaluussa implantoituneena?

    • omaneuronkoiransa

      Mitä ajattelisit jos pelaisit japanilaisella laitteella keilailua ja sitten se telkkarin kautta se laskeutuspatentti tarkoittaisi että valonnopeutta laskeva infrapunasäde osasi laskea etäisyyden johonkin planeettaan ja ilman tätä pelisessiota sitä ei olisi voitu laskea, joten mitä sitten???? Halpaa sano Hunttalan Matti kun miekalla halkaisi

    • jpookohulttiot

      Älä enää rasita äläkä rassaa mua alkeistason lohkaisuilla mato

    • mutakakkuako

      Mitä ajattelisit et joku haluaisi nähdä muta sä et vaan voi ku.... olet omasta mielestäs impotentti ja surkimus ja köyhäkin vielä?

    • ei_kuulu_asiaan

      Mikä teitä tänne kirjoittelijoita vaivaa kun pitää hyvätasoinen yllioppilaiden kirjoittama akvaariokalaketju pilata huuhaalla ja humpuukilla?

      • perus_kolu_lainen

        niin just, jotain rajaa :D aivan ehdotonta moniammatillista älykkyyden ylimystöä, behavioristispsykologinen tutkimus jopa. ihmisen suhteesta akvaariokalaan


    • makkaraperunats

      Mitä jos Veera soittaisi Jarille niin vastaisko se vai ei? Mitä vastaa tähän ennustaja Sibylla tai varpunen jouluaamuna?

    • rikasrakasköyhävaras

      Siis kuka varpunen? Nyt ihan oikeesti jos se tarkoittaa mua mä en kestä... Varmista ensin kenestä varpusesta on kyse? Harmaa varpusestako? Olen just sellainen... Lisää tunnisteita?

    • tyynniituulliio

      Mitä jos joku olis nimennyt terroristijärjestön sun mukaan? Mitä sitten saatana sanoisit. Vittu näitä arvuutteluja jaksa täällä loputtomiin laukoa. Menkää saunantaakse lopettamaan itsenne jumalauta olette niin surkeita pelkureita kaikki tyynni.

    • shikamaistatouhua

      No niin nyt alkaa KORPEAMAAN PERKELE SENTÄÄN te vesselit olette saaneet Nassesedän tuohtumaan joten PAKARAT PALJAIKSI, Nasse antaa nyt kunnolla piiskaa kaikille tuhimlle koltiaislel ja kiltseille shaatttaaananaa an saattatataana te peijakkaan pennut otatte käpyyn niin vitusti että shitttä saatte paljaalle!!!

    • Kuulostaa kivalta ajatukselta :)

      Nyt Italian reissu on heitetty ja kotona ollaan.

      Hyviä öitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe