Sairasta toimintaa ateisteilta ja homoilta

seeioleväärinnnnnnnnn

Nyt on otettu homouden ja ateismin yhteisen kulkueen seuraava askel. Elämiinsekaantuminen on saanut "herttaisen" alkunsa. Nyt on siis ilmeisesti tullut aika ihastella sitä kuinka ihminen ja eläin voivat myös seksuaalisesti osoittaa kiintymystään toinen toiseensa. Tässä ei näköjään ole kenenkään ateistin ja muiden homojen mielestä mitään paheksuttavaa. Eläimet ja ihminenhän saavat tehdä mitä huvittaa jos molemmat vain jollain tavalla osoittavat kiinnostusta asiaan. Olette sairaita kaikki. Jumala vihaa eläimiinsekaantumista!!


http://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/tiedätkö-miksi-kissat-työntävät-takapuolensa-kasvoillesi/ar-BBufpsK?li=BBr5KbI&ocid=mailsignout

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fda

      Vähän heikommanlaatuinen trollaus taas.

    • valmistajanvika

      Eikö se ollutkaan JUmala, joka loi kissat tuollaisiksi?

    • seeioleväärinnnnnnnnn

      Jumala ei antanu lupaa ihmiselle kuvitella sairaassa mielessään, että kissa vois olla seksuaalisesti millään tavalla kiinnostunut ihmisestä!! Olet sairas ihminen! Jumala vihaa perverssejä! oot kirottu, TEE PARANNUS HETI!

      • seeioleväärinnnnnnnnnn

        Kissanrakastelu on siis Herran tahto, mikään ei synny sattumalta.

        Uskovaiset panikissaaaah huutaa jotain selityksiä kun kissa raapais palleihin
        ja siten hihu EI pani kissaa :D

        Siihän hihun ratti kasvaa kun hakee katti rasvaa, eh eh


    • Mitä helvattua? Minkä takia piti tehdä aiheesta kaksi aloitusta? Onko muistisi niin lyhyt että unohdit edellisen ja rustasit uuden?

      • seeioleväärinnnnnnnnnn

        Onko pinna kireellä? Pienestä meni kertakaikkiaan. Ota kuule Jeesus elämääs niin ei pinnakaan enää kiristy niin pienestä.


      • seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        Onko pinna kireellä? Pienestä meni kertakaikkiaan. Ota kuule Jeesus elämääs niin ei pinnakaan enää kiristy niin pienestä.

        Et vastannut kysymyksiin. Emme enää tarvitse käytettyä Jeesusta kainalosauvaksemme.

        Kai tiesit että eläimiin sekaantuminen laillistettiin Suomessa 1971?


      • seeioleväärinnnnnnnnnn
        HiskiJaNaapurinKissa kirjoitti:

        Et vastannut kysymyksiin. Emme enää tarvitse käytettyä Jeesusta kainalosauvaksemme.

        Kai tiesit että eläimiin sekaantuminen laillistettiin Suomessa 1971?

        Oot vissiin vähän yksinkertainen mutta ei se mitään. Jeesus antaa viisautta sulle. Jeesuksen nimessä parane!


      • seeioleväärinnnnnnnnnn

        Parannus on pallihien nenään sipaus. Ristinmerkiksi se vie etkä taannu naapurin ateistierikiksi vie tie


      • IlkimyksenEsi-isänTäti
        seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        Oot vissiin vähän yksinkertainen mutta ei se mitään. Jeesus antaa viisautta sulle. Jeesuksen nimessä parane!

        Sinähän tässä yksinkertainen olet, kun et ole tajunnut että Hiski ja naapurin kissa ovat todellakin kaksi eri henkilöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe