Hyvä tarot tulkitsija, jäinkö kakkoseksi miehelle?

vesimiesaikuinennainen

Kiitos, kiitos jos ehdit tulkita korteista. Kyseessä jousimies Mies ja kaksi naista. Kalat ja vesimies. Kumpi jää hänen rinnalleen? Olen jo lähes luovuttanut mutta intuitioni on vahva mutta en enää uskalla kuunnella sitä. Mitä kortit kertoo?

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesaikuinennainen

Vieläkin toivon kortteja. Mitä näkyy? Suurkiitos etukteen.

• Anonymous_Tarot

1. mahdollinen tulema Kolikkojen ässä, tarkoittaa: unelmista totta.
        2. mahdollinen tulema Urhoollisuus, käännettynä, tarkoittaa: itsensätäyttävä ennuste nolauksesta.

1. mahdollisen tuleman voima Miekkojen kuningas, käännettynä, tarkoittaa: taitavan kielen käyttäminen hämäykseen, pelottelu, tarkoittaa: kunnioitus ja tottelevaisuus aseena
        2. mahdollisen tuleman voima Miekkojen ässä, tarkoittaa: voimallinen väliintulo, tilaisuus käyttää järkeä, uusia ideoita ja älyä oikeuden ja totuuden tavoittelussa.

Kriittinen tekijä -kortti Miekkojen seiska, tarkoittaa: mitättömyyttä, tilaisuus perääntyä toivottavasta,... toivottomattomasta tilanteesta ja tapella seuraavana päivänä. Epätoivoinen yritys ratkaista tilanne ilman yhteenottoa. Oveluuden käyttämistä omiin tarkoitusperiin ja hämäykseen.

......
        Seuraavana päivänä....

• vesimiesaikuinennainen

Hei ja kiitos paljon kun nostit! Olen lukenut tämän monta kertaa ja kyllä olen aavistellut hämäystä ja oveluutta miehen puolelta. Ja Moni muukin kohta osuu. Salamyhkäisyyttä on. Näkyykö tunteita? Hänellä voi olla vaikeaa ratkaista tilanne. Mutta olen antanut täyden vapauden valita. Lopputulosta en tuosta hahmottanut. Tuleeko vielä välienselvittelyä? Jotain erikoista? Kiitos vielä kun katsoit. Onhan tämä raastava tilanne...huh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      113
      1458
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1307
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1067
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      917
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      874
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      867
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      852
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      784
    Aihe