erota EU- rahaliitosta? Mitä hyötyä saisimme erottuamme? Entä miksi tyydymme EU:n direktiiveihin? Kurkkudirektiivi mm on seuraavanlainen. Suuret Euroopan maat kuten Saksa ja Ranska vai oliko se niin,.... asettavat kurkulle koko-direktiivin niin, että vain ja ainoastaan suurten maiden kurkkukoot, jotka ovat suurimmat myöskin, hyväksytään myytäviksi Euro-alueella. Siis lyhyen kesän Suomi täällä pohjolan perukoilla ei pysty milloinkaan kasvattamaan saman suuruisia kurkkuja kuin etelämpänä ja tehomaanviljelystä käyttävät suuret eteläisen Euroopan maatilat. Eli toisin sanoen, suomalainen kurkku ei kelpaa myyntiin EU alueella eikä sitten EU:n ulkopuolellekaan, saa siis myydä vain Suomessa.
Euroopan Rahaliitto keksii yhtä sun toista saadakseen kerättyä vain itselleen, eliitille rahat.
Olemmeko me suomalaiset älykkäitä ollessamme EU:ssa jäseninä. ?
Olisiko sittenkin järkevää
3
97
Vastaukset
Olen ollut tietäväni, että Englanti oli eräänlainen käenpoika, joka hyötyi muita enemmän.
Käsite gentlemanneista kuoli kun olin talvia Espanjassa. Enlantilaisia oli koirineen kaikki paikat täynnä. Pubit olivat tulleet espanjalaisravintolojen paikalle. Mihin joutuvat ne englantilaiset, jotka schengen sopimuksen pohjalta ovat päässeet muuallekin eurooppaan, Suomeenkin.
Matujen tulo Englantiin loppuu, mutta eivät englantilaiset itsekään enää juhli ympäri Eurooppaa. Stubbin vaimo, Suzan, on avioliiton kautta suomalainen, mutta joutuu opiskelemaan suomen kielen vaikka sitä ei lakinaisen työssään tarvitse. Tienasi muuten viime vuonna Alexia enemmän.- kuvottavaa
Rahaa sitten riittää, Luxemburgiin vaan! Siellä heillä on pitkät tilit ennestäänkin.
- 4toista
Pohjoismaista Tanska Ruotsi ja Englanti eivät ole kuuluneet euron käyttäjiin, siksi heillä on raha-asiat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481