onko tänään Yyterissä ketään on keskiviikko onko liian kylmä
Vastaukset 14
- Mieti-ensin
Miten oletat täällä kenenkään osaavan tuon ennustaa?
- nakumies48v
menossa olen,millainen pari siellä?
- ssssenyt
Mistä päättelit minun olevan pari?
Mies hakee parin seuraan - nakumies48v
siks ko haet samalla nikillä seuraa pariskuntana toisella palstalla
- ssssenyt
nakumies48v kirjoitti:
siks ko haet samalla nikillä seuraa pariskuntana toisella palstalla
No me kaksi emme ole sama persoona.
- nakumies48v
mut sama nikki on kuitenkin...
- tuostanakee
Yyteri live webcam
https://www.youtube.com/watch?v=KKbpxZKDiYY - Masaliisa54
Tänään oli vissiin liiankin kuumaa kun ei actionia rannalla näkynyt, ei edes ketään tumputtanut. Olisko huomenna enemmän ? Tai loppuviikosta kun viilenee...
- Siinä-huominen
Huomenna väkeä on kaksitoista miestä ja kolme naista enemmän. Kolme ovat aviopareja.
- Turhareissu
Tänään oli mukavan lämmintä ja tuuli näpötti nännit näteiksi... Bikini pöksyni olivat märät ja olin innoissani ensimmäistä kertaa nakurannan puolella, mutta "tarjonta" oli aika huonoa... Missä on hyväkroppaset alle 50 miehet? Ryppyisiä ukkoja vain...
- paskayyteri
Ei siellä tosiaankaan ole kun noita vanhoja pieruja roikkuvilla reppuvatsoilla,laahustavat kuin zombiet toistensa perässä...tosi paska paikka,mene hki pihlajasaareen,siellä toimintaa ja nuorempaa vartaloa
- Rajattomat
Minä ja naiseni, kolmekymppisiä molemmat, olemme lähdössä sinne hiekoille. Siellä toimimme tilanteen mukaan.
- Rannalla-aktiviteettia
Taas tänään Yyteriin puolelta päivin. Meidät tunnistaa kauniista tasaisesta rusketuksesta. Ja mehän emme missään puskissa muhinoi!
- Anonyymi
Tänään oli yli 200 paikalla. Kaikki nussi keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24777- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32668Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45600Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 34525
- 63506