kuka loukkaantui / kuoli ? Liikenteessä kannattaa olla tarkkana ja ottaa huomioon oma ja muiden turvallisuus. Perusasioita kaikille.
Kuolonkolari Nakkilassa tänään 13.07. aamulla
8
1124
Vastaukset
- mitäväliisil
Vittuako tääl tollasia kyselet?
- Inhimillisyyttä.kiitos
Miksi pitää tietää kuka kuoli? Varmasti omaiset saanut viestin. Ei tuollaista tarvitse täällä levitellä.
- joopajoot
ei kuollu vittu, oli nääs mies. Ikävä juttu silti.
- älypäätvauhdissa
siis .... todella ....... älykkäitä vastauksia. Aina kun joku kysymys onnettomuudesta esitetään, niin " nämä maailmankaikkeuden fiksuimmat älyköt " vastaavat samalla ääliömäisellä tavalla. " Ei kuulu kellekään, omaiset on saanut tiedon, " hoh hoijaa, vakava asia, miettikää vähän puupäät ja keskustelkaa kunnioittavasti.
- mieva
Eli kumman auton kuljettaja kuoli viimeisenä perään ajaneen vai sen edellä?
- väsyneet
Jos oikein ymmärsin ni etummaisen pakettiauton kuljettaja
- pppl
Tähän en kyllä usko
- väsyneet
No sitte asia ei sinulle kuulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698