Lauantaina olen suunnitellut ryhmäseksiä. Se on suuri fantasiani saada montaa miestä. Paikkana Järvenpää. Kaksi olisi jo kasassa.
Kimppaan miehiä naiselle
18
787
Vastaukset
- Poika18888
Tässä olis 1 18v poika
- mukaan
Kerro vaan missä? niin tulen paikalle, olen asiallinen 45v.
- krisniina
Järvenpäässä.laitatko email osottees. Mä en viitti kun siinä mun koko nimi.
- krisniina
Lauantaina.
- krisniina
Lauantaina
- Pano18
Minkä ikäsiä miehiä mukana?
- krisniina
Noin 45 v ja ehkä yks 18v. Kiinnostaako? Huomenna .saa ottaa alkoa jos haluu ja jäädä yöksi. Nukkuma paikkoja tosin on about viidelle . Tosin en tiedä käälö kuin 2 yöksi.
- luomu47
Vieläkö haku päällä?
Innokas siisti 47v olisi valmis :) - krisniina
Haku päällä juu.laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan lisää.
- Kutsuni---
Hyvä että sentään tarttui koukkuun ja muisti meiliosoitteella.
- Harald65
Hei Kristiina
Mites suhun saa yhteyden...kyllä kiinnostaa=)- krisniina
Laita emailisi.
- jhuhhihiipoilj
krisniina. Oletko kyltymätön? Oletko varma, jaksatko naida jokaisen kaa?
- krisniina
Kiitos vaan kaikille luusereille jotka olitte tosi kiinnostuneita. Eipä kuulunut mitään kun emsilid laitoin. Tumputitte varmaan kotona käteen.
- emsilid
emsilid?
Mikä tai kuka?- Kristniina
Sorry en tarkoittanut sua. Tää puhelin vääntelee sanoja. Pitilukea emailin laitoin 😂
- Loplap
Moi!
Olen 30v ulkomaalaistaustainen mies Helsingistä . Olisi mahdollista?
Mun sähköposti on [email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845