Eli Chisu. Onko suru?
Christel Martina Sundberg
14
187
Vastaukset
- finskspråkig
NEJ !
- helsingfors
Pappan är svenskspråkig finländare,mamman finskspråkig och finska är Chisus modersmål.
- tyypillistä_svekoilua
Hehheh! Miksi ruotsinkielinen on "suomenmaalainen", mutta ei suomenkielinen!?
- vadtroddedu
tyypillistä_svekoilua kirjoitti:
Hehheh! Miksi ruotsinkielinen on "suomenmaalainen", mutta ei suomenkielinen!?
Finskpråkig finländare förstås.
- svenskspråkigfinländare
Om man bara skriver svenskspråkig,då kommer det genast att man är från Sverige.
- vah
Det har ingen skillnad vad vi kallar oss, ni vänder det emot oss ändå.
- KuulesNyt
vadtroddedu kirjoitti:
Finskpråkig finländare förstås.
Ja minä en helvetti soikoon ole mikään "suomenkielinen suomenmaalainen" vaan (suomenkielinen)suomalainen! Piste.
Menee hermot teidän surujen ikuisesta identiteettikriisistä johtuvasta sekoilusta... - huomautan
svenskspråkigfinländare kirjoitti:
Om man bara skriver svenskspråkig,då kommer det genast att man är från Sverige.
Ei varmasti kukaan luule kansalaista kantaruotsalaiseksi, jos häntä kutsuu ruotsinkieliseksi! Keksi nyt jotain parempaa.
- ombättre
KuulesNyt kirjoitti:
Ja minä en helvetti soikoon ole mikään "suomenkielinen suomenmaalainen" vaan (suomenkielinen)suomalainen! Piste.
Menee hermot teidän surujen ikuisesta identiteettikriisistä johtuvasta sekoilusta...OK,finskspråkig finne.
- totuus_sinusta
Och du är svenskpråkig finne. OK?
- ombättre
totuus_sinusta kirjoitti:
Och du är svenskpråkig finne. OK?
Aldrig finne.
- enkelt
ombättre kirjoitti:
Aldrig finne.
Om människor från Holland kan vara holländare,då kan vi från Finland vara finländare också.
- onneksivaa
Taasko joku saatanan pappa betalar rääkyvä lehmä. Abbahumpan aika on ohi lopullisesti!
- undrarbara
Vad är meningen med frågan ? Borde hon kritiseras om hon är "suru "?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181