Kokemuksia kylästä? Onko hyvät kulkuyhteydet? Mitään nähtävää? Paikallisia ruokapaikkoja hyviä ja halpoja.
santa maria
3
185
Vastaukset
- vinofino
Tarkoitatko Andaluciassa Cadizin lähellä olevaa Puerto de Santa Mariaa?
On sherryn synnyinseutua. Kokeile kuivaa sherryä. pyydä "vino fino".
Siellä on kaikki ruoka hyvää ja melko edullistakin. Bodegavierailuja kannattaa kokeilla. - khhh
Millainen hintataso siellä on? Paljonko maksaa ruoka esim paikallisessa ravintolassa? Viini sitten lienee.halpaa :-)
- finovino
Minä en ole siellä käynyt, mieli kyllä tekisi. Toivottavasti joku kertoo. Tuskin hintataso poikkeaa normaalista espanjalaisesta. Maistele erityisesti sherryjä. Fino on kuivaa ja suomalaiseen normimakuun tottuneelle "niin pahaa", että se on oikeasti hyvää. Jos menet Malagan kaupunkiin, maistele siellä Malagaviinejä. Pääkadulla Alameda:lla on vanha bodega Antiqua Casa de la Guardia (en ihan varma oikeinkirjoituksesta). Se oli Pablo Picasson kantakapakka.
Siellä on 500 litran tynnörejä, joista viiniä lasketaan pieniin laseihin. kokeile aluksi vaikka la grima (kyynel) nimistä. Malagaviinit ovat makeita. Lasku kirjoitetaan liidulla baaritiskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385