Tietääkö kukaan onko Torey Haydenin kirjasta Tiikerin lapsi tehty elokuvaa? Olen jostain saanut käsityksen, että siitä olisi mutta mistään en ainakaan ole sitä löytänyt...
Onko Tiikerin lapsesta tehty elokuvaa?
2
2635
Vastaukset
- Kaktustytto
Hei!
Torey Haydenin kotisivuilla löytyy FAQ-osio, jonka ihan lopussa oli maininta muutamasta elokuvasta.
http://www.torey-hayden.com/faq.htm
One Child on itse asiassa ensimmäinen versio kirjasta Tiikerin lapsi. Tiger's child on jatko-osa, jonka Torey kirjoitti, kun Sheila naureskeli, ettei tämä kuitenkaan niin tulisi tekemään. One Child jää siis jotenkin 'kesken' ja Tiikerin lapsi on sitten kokonaisempi.
MURPHY’S BOY was made into a TV movie called “Trapped in Silence” in 1986. It starred Marsha Mason and Kiefer Sutherland. It is a relatively good adaptation, if you can excuse the fact that there is 20 years’ age difference between Marsha Mason in the film and the age I was when I worked with Kevin. And I only wish I had had the fancy apartment and huge car she has!
ONE CHILD was made into a TV movie called “Untamed Love” in 1995. It starred Cathy Lee Crosby. Sadly, it is a real stinker and the less said about it the better.
If this web site takes off and we all develop a good relationship, I will some time tell you the interesting tale of “Torey Goes to Hollywood”. - Tuutikki
Sainpa nyt asiaan jonkunlaisen selvyyden. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752