2000 mallin sysleri voyager, rumpujarrut takana ja poljettava seisontajarru. Katsastusmies liputti ulos radalta kun toinen takapyörä ei jarruttanut yhtään polkiessaan seisontajarrua. Avasin takarummut ja jumivikaahan sieltä löyty. Jumit korjattu kengistä, mut kerta polkasun jälkeen ei palauta kenkiä takas vapaa asentoon, vaijereissa vika vai mitä? Joku törmännyt vastaavaan? Helvetin huonosti selitetty, kun hankalaa kertoa kirjoittaen, mut jos joku ymmärsi niin kertokaa..
Voyager käsijarru mallia poljin
Paalomies
2
131
Vastaukset
- junous
Sit vaan uutta vaijerii tilaamaan ameriikasta!
- pimepro
Eikös se jousi ole polkimen yhteydessä? Jos se ei palauta niin vaijerit on jumissa ja aluksi voitelisin kovasti öljyllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161