http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=31312.0
Siinä teille näyttöä Lindströmin aikeista.
Sätkynukketeatteri jatkuu ja Lindström kotouttaa
1
58
Vastaukset
- Apupersuista
Anna-Maja Henriksson on hämmästynyt, miten paljon heikennyksiä suomenruotsalaisten palveluihin on kaavailtu vuodessa.
Se, että Vaasan keskussairaalaa ei kelpuutettu ympärivuorokautisen päivystyksen sairaalaksi, on vain yksi esimerkki.
– Käräjäoikeudet vähenevät 27:stä 20:een. Lakkautusuhan alla ovat ruotsinkieliseltä alueelta Porvoon ja Raaseporin käräjäoikeudet. Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan käräjäoikeudet on suunniteltu yhdistettävän niin, että Kokkola menettäisi käräjäoikeuden.
Hän kiittää oikeusministeri Jari Lindströmiä (ps.), että tämä on ottanut huolen vakavissaan.
Suomen ainoa kaksikielinen koulukoti Pedersöressä tukea tarvitseville nuorille on myös lakkautuslistalla.
– Jokainen voi arvailla, miltä tuntuu, jos on sairas, joutuu poliisikuulusteluun tai oikeuteen, eikä voi asioida äidinkielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052