Nussin tyttöystäväni äitiä kesälomalla

Panopoikaa

Tarinani tapahtumat ajoittuvat muutaman vuoden takaiseen kesään jolloin olin viettämässä kesälomaani tyttöystäväni perheen luona. Tyttöystäväni asuu toisella paikkakunnalla kuin minä ja olin heidän luonaan tällä kertaa pari viikkoa yhteen menoon, olihan kauan kaivattu kesälomamme!
Perheeseen kuuluu tyttöystäväni Ninan (19v) lisäksi hänen pikkusisko Nea (16v), äiti Minna (42v) ja isä Pertti (47v). Itse olin tuolloin 23v nuorimies ja vietin unelmieni kesälomaa välillä rannalla rentoutuen ja välillä auttaen Perttiä ja Minnaa kotiaskareissa. Tulin erittäin hyvin juttuun perheen kaikkien henkilöiden kanssa, varsinkin äiti Minna kiitteli usein minua jostain tehdystä työstä joka helpotti hänen arkeaan.

Oli perjantaipäivä ja isä Pertti oli kalastusretkellä kavereidensa kanssa. Reissu kesti kuulemma sunnuntai-iltaan saakka. Pikkusisko Nea ja Nina taasen lähtivät viikonlopun mittaiselle partiomatkalle ja veinkin heidät bussiasemalle jolta reissu alkoi.
Nyt olisimmekin perheen äidin kanssa kaksistaan aina sunnuntaille asti. Tilanne ei ollut kiusallinen, vaan tulimme toimeen keskenämme varsin hyvin.

Minna tuli töistä kotiin klo 18 aikaan. Ulko-ovi kävi ja iloinen tervehdys kuului ovelta:
“Terve, nyt alkoi tämän tytön kesäloma!”.
Minna oli töissä suuren yrityksen sihteerinä ja jakkupuku sekä tyylikkäät korkokengät lensivät vaatekaappiin nopeasti. Niitä ei tulevaan kuukauteen kaivattu.
Olin ollut heidän kotonaan yksin koko päivän. Päivän aikana olin mm. imuroinut lattiat ja pessyt pyykkiä. Lopettelin juuri tiskausta ja onnittelin hänen kesäloman alkua tiskirätti kädessä.
“Oi että, sä olet tiskannut täällä. Aivan ihanaa, Kiitos!”.
“Ole hyvä. Mulla ollut koko päivä aikaa, mutta tämäkin homma jäi näin myöhään”.

Söimme yhdessä illallista ja kaikesta näki että Minna todellakin rentoutui loman alun kunniaksi. Avasimme viinipullon ruoan yhteydessä, vaikka ihan makaroonilaatikkoa lämmitimmekin mikrossa. Yhteisiä jutun aiheita löytyi helposti. Olemme urheilullisia, harrastamme molemmat kuntosalia 4-5 kertaa viikossa ja tämän lisäksi ajattelemme monista asioista samallalailla.
Ruoan jälkeen siirryimme olohuoneeseen tv:n ääreen. Sytyttelimme runsaasti kynttilöitä ja tunnelma oli vapautunut nauttien viinilasien äärellä rauhallista perjantai-iltaa.
Minnalla oli päällään rennot “kotivaatteet”, kevyet verkkarit ja kulunut t-paita sekä jalassaan paksut villasukat. Itsekin kävin vaihtamassa farkut kevyempiin verkkareihin kun huomasin olevani tilanteeseen jopa ylipukeutunut. Katsoimme telkkaria aluksi eri sohvatuoleilla istuen, minä 3-istuttavalla sohvalla ja perheen äiti omalla “vakipaikallaan”, yksin istuttavassa sohvatuolissa. Viinilasien tyhjentyessä Minna kävi hakemassa viinipullon olohuoneeseen. Samalla hän toi minulle kylmän oluen ja itselleen kesälomansa ensimmäisen siiderin, joka kuulemma maistuu aina parhaalta.
Nyt Minna istuikin viereeni samalle sohvalle ja kilistelimme täysien viinilasiemme kanssa.

Minna on erittäin kaunis nainen. Kasvoiltaan hän muistuttaa varsin paljon Geri Halliwelliä, hänen hiuksensa ovat vaaleat, jotka ylettyvät aina puoleen selkään saakka. Ja nyt kerrankin hiusten ollessa auki hän aika ajoin haroi hiuksiaan erittäin viettelevän näköisesti. Minna on 168cm pitkä ja arvioisin hänen painokseen n.63-65kg. Ei yhtään ylimääräistä tuohon kroppaan, ajattelin melkein ääneen. Hänen kauniit D-kupin rintansa korostavat aikuisen naisen kauneutta ja seksikkyyttä.
Minä taas olen 190cm pitkä ja painan 95kg. Ahkerasti jo vuosikausia salilla käyneenä voin katsoa peiliini varsin tyytyväisenä.

Sohvalla tunnelma rentoutui entisestään. Huomaamattaan Minna siirsi jalkansa syliini. Hän kertoi onnistuneesta saliviikostaan, jonka tuloksena varsinkin pohkeet olivat erityisen kipeänä. Lupauduin leikkisästi hieromaan hänen pohkeita jos ne kestävät hoitoa. Vastauksena sainkin hymyilevän naisen sanat: “se olis ihanaa, riisu vaan ne villasukat..”.
Tein “työtä” käskettyä ja kosketin hänen kipeitä pohkeitaan varovasti. Hieronta kesti useita minuutteja, Minna liikkui kuin varkain lähemmäs minua ja rentouduimme molemmat uudesta tilanteesta.
“Sopiiko jos käyn pukemassa itselleni hiukan kevyempää vaatetta?”, kuului Minnan seuraavat sanat.
“Tottakai. Jos mä saan jatkaa pohjehierontaa.”
“Saat! Kiitos jo tästä, pohkeeni tuntuu jo paljon paremmalta”, jatkoi Minna matkaten makuuhuoneeseensa vaihtamaan vaatteita.
Jatkoin siis tv:n katsomista yksin ja join oluen loput tölkistäni. Uppouduin hetkessä tv:stä tuleviin urheilu-uutisiin että en osannut ollenkaan odottaa seuraavaa..

Sohvalta on suora näköyhteys perheen vanhempien makuuhuoneeseen, jonne Minna juuri meni. Hetken päästä makuuhuoneen ovi avautui ja Minna astui esille päällään todella kaunis sininen mekko....

Lue koko tarina täältä:
http://seksinovellit.rockikkeli.com/vieraissa/nussin-tyttoystavani-aitia-kesalomalla/

2

9743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervmatti

      Elämä on ihmisen parasta aikaa

    • mäkinussin

      Mäkin nussin kaikkee mikä likkuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe