Haluaisin tietää mitä selain toimii parhaiten? Onko sitä Edgeä pakko käyttää oletus selaimena? Miten Chrome toimii Windows 10 koneessa? Chrome on ok tableteissa. Siirtyminen Xp stä Vistaan ja W7 oli todella helppoa mutta nyt epäröin W10 käyttöä.
Sähköposti asiat arveluttaa myös. Käytän W live mailia operaattorin asetuksin nyt ja W7 koneessa toiminut todella hyvin. Pitääkö muuttaa sähköposti osoitetta? En löydä hyviä ohjeita netistä W10 asiassa tavalliselle kotikäyttäjälle. Gmailia en aio vain pöytäkoneena olevassa kannettavassa käyttää. Windows on todella piittaamaton W7 koneista,en ole saanut päivityksiä huhtikuun jälkeen.
W10 konetta ostamassa
4
99
Vastaukset
- Tältähän-se-nyt-näyttää
Kyllä voi käyttää muitakin ohjelmia oletusselaimina kuin Edgeä, mutta täytyy olla valmistautunut vastaamaan asiaa koskevaan kysymykseen ilmeisesti kerran kuussa - aina windows-päivitysten saapumisen jälkeen.
- se-se-lain
Eipä ole mitään ongelmia käyttää toisiakin selaimia, senkun käyttää ja käynnistää alapalkista.
Edge saa olla oletusselain ihan vapaasti, eipä tuo justkaan häiritse.
- JåååpaJåå
Vain edgeä käyttämällä ms saa täyden käyttökokemuksen selailustasi joten vältä halpoja kopioita.....
- seiska-toimii
Mikä väite tuo 7 päivittäminen muka on. Minulle on tullut seiskaan päivityksen ihan normaalisti. Kympin päivitykset olen poistanut, ja piilottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779