Onko itse mitään tehtävissä, kun keskuslukituksen kauko-ohjain (V40)päätti lopettaa toimintansa saatuaan uudet patterit?
Vai pitääkö avaimet viedä huoltosedälle, joka painaa paria nappia ja sanoo kiitos kassa kautta.
On muuten ensimmäinen laite maailmassa,jonka saan rikki vaihtamalla paristot.
Keskuslukituksen kauko-ohjaimen koodaus?
4
7268
Vastaukset
- Kolli
Olen pantannut kaukosäädön paristonvaihtoa, koska näistä ongelmista on ollut paljon juttua. Taitaa siis olla ihan tosijuttu, että s/v40:n kaukosäätö sekoaa paristonvaihdossa?!
Eli kertokaa joku (please!), miten kaukosäätö saadaan toimimaan paristonvaihdon jälkeen. Ei tässä mitään Volvo-korjaamoa tarvita, herran jestas ja päivää.- Hamilton69
itsellä kävi melkeen samalla lailla kun vaihdoin,mutta aikani rävellettyä löysin siitä pattereiden paikan vierestä(kauko ohjaimen patteri puolen kansi) pystyssä olevan kosketus lipan,joka oli itsestään laskenu/vääntynyt ja sen varovaisella nostolla/väännöllä ylöspäin sain kaken taas pelittään!! aika hankalasti hahmoteltu,mut tosiaan pattereitten puolen kansi täytyy saada kosketusta piiri levyyn! kokeilkaa...-h-
- ihmettä
Toivottavasti ei ole yleinen vika volvoissa, käsittämätöntä!!
- kekeeee
ootkohan ostanu volvon omat patterit koska muistelisin että ainakin 850 sarjan joihinkin kaukosäätimiin ei käynyt ku "siniseltä" tiskiltä ostetut volvon omat paristot. Ja kustantaa tietty ihan helvetisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234