Ongelma ei niinkään ole tuo otsikko, sillä tiedän muutamia paikkoja johon tarjota mutta ongelma on se, että olen 14 vuotias. Eli olenko liian nuori, että tuotantoyhtiö ottaisi minut edes vakavissaan. En itse ainakaan ole kuullut, että vielä näin nuoren kässäristä elokuvaa olisi alettu tekemään, joten voiko joku auttaa? Mielestäni käsikirjoitukseni/ideani on hyvä, mutte suostuuko tuotantoyhtiö edes kuuntelemaan sitä ikäni vuoksi. Voiko 14 vuotias olla edes hyvä kirjoittaja? Auttakaa!!
Mihin tarkota käsikirjoitusta?
2
107
Vastaukset
- Liian_nuoriko
Ja siis äidinkieli on ehdottomasti mun parasta osaamisaluetta koulussa. Kirjoitustehtävistä saan paljon kehuja ja joskus olen kirjoituskilpailunkin voittanutkin.
- 5te45567
Tässä kohtaa iällä ei ole merkitystä, vaan teoksesi sisällöstä ja siitä onko teksti tarpeeksi "kypsää" käsikirjoitukseksi. Tuolla kypsällä en tarkoita nyt ikää tai sitä että olisi liian nuori kirjoittamaan. Luetuta tekstiäsi mahdollisimman monella muulla ensin ja mahdollisimman puolueettomalla ja hieman tuntemattomammalla. Palaute on tärkeä.
Lähetä rohkeasti käsikirjoitusta eteenpäin ja mahdollisimman monelle eri taholle.
Onnea projektiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102351- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151766- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611163