Häpeä ja pelko

Hilukki

Avio ero tuli jokunen aika sitten Psori tuli mulle liiton aikana eikä vaimoni kammoksunu sitä.Nyt pelottaa hävettää jos tutustuu uuteen ihmiseen miten uskaltautuu mihinkäään tekemiseen uuden ihmisen kanssa.Pelotta miten hän voisi reakoida kun näkee minun Psorin.

6

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ntiharvinainen

heissan, älä ainakaan salaile psoria.. on sen verran yleinen juttu, ettei siin oo juuri mitään outoa. oo vaan rohkeasti se mitä olet :) terveisin 1/50 000

• Mitätarkoitat

1/50 000:lla? Tuolla suhteellahan psori olisi harvinainen kuin mikä! Oikea luku on n 2/100 jolla on psoriasis!

• ntiharvinainen
        Mitätarkoitat kirjoitti:

1/50 000:lla? Tuolla suhteellahan psori olisi harvinainen kuin mikä! Oikea luku on n 2/100 jolla on psoriasis!

Sitä että itselläni on toinen, noin harvinainen sairaus. Ei siis psori. Mutta mun miehellä on psoriasis, että sikäli kokemusta on :)

• Stressialas

Kuules, mies. nyt ihan ensin ajattelet, että ihosairautesi ei muuta sinua ihmisenä- parempaan tai huonompaan, eikä ihan erityisesti ole mikään este naisväen mielestä tutustua sinuun. Kun olet oma itsesi, tavallinen kiva suomalainen, uskon sinulle löytyvän ihan ihosi alle näkevän ihmisen.
      Itse olen nainen, jolla on keski-iässä akne. Lisäksi hyvä miesystävä. Ihan asiat on kiinni muusta kuin pinnasta! Ja voit olla varma että on sitten sitä oikeaa rakkautta.
      Eikö stressaaminen pahenna mitä vain ihosairautta? Akneni takia tartten itse säännölleen unta, lempeää suhtautumistapaa nahkaani, ja ennenkaikkea rohkeutta- olla itseni niin ammatissa kuin muutenkin, etten kulje osa kehoa säkissä.

• lippukorkealle

Olen kyllä tismalleen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Ole oma itsesi. Kun se oikea löytyy niin ei sairauksilla ole väliä. Minulle puhkesi psori yli kaksikymmentä vuotta sitten ja nykyinen aviomieheni on ollut alusta asti asian kanssa sinut. Tosin itselläni on ollut saman suuntaisia ongelmia ja pienoista itsesääliin vajoamista välillä. Vuosi sitten löysin uuden tavan hoitaa sairautta ja minulla on liki pitäen terve iho nykyään.Nautin tästä ,kun joka paikka ei hilseile ja koko ajan ei tarvitse rasvata. Mieheni on huomauttanut myös,että olen kuulemma jotenki puhjennut "kukkaan". Tiedä sitten noista kukkasista!!
      Jos haluat enemmän turista niin laita viestiä [email protected]

• sorimulonpsori

sitä tää on tervetuloa kerhoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3508
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1526
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe