Häpeä ja pelko

Hilukki

Avio ero tuli jokunen aika sitten Psori tuli mulle liiton aikana eikä vaimoni kammoksunu sitä.Nyt pelottaa hävettää jos tutustuu uuteen ihmiseen miten uskaltautuu mihinkäään tekemiseen uuden ihmisen kanssa.Pelotta miten hän voisi reakoida kun näkee minun Psorin.

6

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ntiharvinainen

heissan, älä ainakaan salaile psoria.. on sen verran yleinen juttu, ettei siin oo juuri mitään outoa. oo vaan rohkeasti se mitä olet :) terveisin 1/50 000

• Mitätarkoitat

1/50 000:lla? Tuolla suhteellahan psori olisi harvinainen kuin mikä! Oikea luku on n 2/100 jolla on psoriasis!

• ntiharvinainen
        Mitätarkoitat kirjoitti:

1/50 000:lla? Tuolla suhteellahan psori olisi harvinainen kuin mikä! Oikea luku on n 2/100 jolla on psoriasis!

Sitä että itselläni on toinen, noin harvinainen sairaus. Ei siis psori. Mutta mun miehellä on psoriasis, että sikäli kokemusta on :)

• Stressialas

Kuules, mies. nyt ihan ensin ajattelet, että ihosairautesi ei muuta sinua ihmisenä- parempaan tai huonompaan, eikä ihan erityisesti ole mikään este naisväen mielestä tutustua sinuun. Kun olet oma itsesi, tavallinen kiva suomalainen, uskon sinulle löytyvän ihan ihosi alle näkevän ihmisen.
      Itse olen nainen, jolla on keski-iässä akne. Lisäksi hyvä miesystävä. Ihan asiat on kiinni muusta kuin pinnasta! Ja voit olla varma että on sitten sitä oikeaa rakkautta.
      Eikö stressaaminen pahenna mitä vain ihosairautta? Akneni takia tartten itse säännölleen unta, lempeää suhtautumistapaa nahkaani, ja ennenkaikkea rohkeutta- olla itseni niin ammatissa kuin muutenkin, etten kulje osa kehoa säkissä.

• lippukorkealle

Olen kyllä tismalleen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Ole oma itsesi. Kun se oikea löytyy niin ei sairauksilla ole väliä. Minulle puhkesi psori yli kaksikymmentä vuotta sitten ja nykyinen aviomieheni on ollut alusta asti asian kanssa sinut. Tosin itselläni on ollut saman suuntaisia ongelmia ja pienoista itsesääliin vajoamista välillä. Vuosi sitten löysin uuden tavan hoitaa sairautta ja minulla on liki pitäen terve iho nykyään.Nautin tästä ,kun joka paikka ei hilseile ja koko ajan ei tarvitse rasvata. Mieheni on huomauttanut myös,että olen kuulemma jotenki puhjennut "kukkaan". Tiedä sitten noista kukkasista!!
      Jos haluat enemmän turista niin laita viestiä [email protected]

• sorimulonpsori

sitä tää on tervetuloa kerhoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10316
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      245
      6006
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5434
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5048
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3325
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2714
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2622
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2444
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2294
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2217
    Aihe