Siskoa auttamassa

Veetipoju

Moii, oon Juuso ja mullon kaks vuotta nuorempi pikkusisko, Kristiina. Nyt oon jo 20 wee, mut sillon ku juttu alko, olin 17 ja Kristiina 15.

Me oltiin kyl aina oltu hyvis väleis, mut siinä kymmenen korvilla Kristiina oli ruvennu ujosteleen ja käymään yksin saunassa, mut tavallisesti suihkussa. Seurusteluasioista ei oltu juteltu, mut muuten kyl ihan syvällisiiki.

Tulikin aikamoisena yllätyksenä. Kristiina oli menos riparille. Kun se oli syntyny alkuvuodesta, se oli jo 15 wee. Se sano, et voisinko mä auttaa, kun ei oikein äiskältäkään voi pyytää, eikä tyttökavereist tiiä, oisko pyyntö niille hankala. "Kun riparille menee, ois kiva, jos vittu ois seivattu ihan posliiniks. Nuoret nykyään harrastaa semmosta, niiku varmaan tiiät. Ongelma on siinä, et mää en muutenkaan hallitse höylän käyttöö, puhumattakaan persekarvoista, joitei ite nää. Nii et pliis."

Asia oli mulle uus ja outo, mut heti kässäsin sanoo, et ok. Mähän olin partaakin, mitä sitä ny oli, ajanu höylällä enkä koneella, kun siitä tuli siistimpi jälki, eikä ihokaan ollu niin ärsy.

Lämmitettiin kotisaunaa, mut ei ihan hehkuvaks, sen verran vaan, et siel oli mukava olla. Kristiina riisui, niinku se olis maailman luonnollisin asia, vaik se ei ollu näyttäny vittuaan viiteen vuoteen. Mä sit tein samalla tavalla, mut tietystihän kyrpä oli edessä ja ihan kovana. Kristiina oli nimittäin muuttunu täydeks naiseks. Pituuttakin oli runsaasti, sievät rinnat, kaunis naisellinen muoto, mutta ennen kaikkea herttainen hymy.

Kristiina sano, et kyrvän seisotus on ihan normijuttu. Se kerto, et kyl senkin vittu turpoaa ja kostuu kiihotuksesta, niiku nytkin. Ja sit se vielä sano, et miltä se naisesta tuntuu, ku tietää, et miehen kyrpä seisoo. Tuntee olevansa ok. Ei se muuten seisos.

Käytiin ensin suihkussa. Sit voitelin Kristiinan nätin vitun runsaalla partavaahdolla. Annoin sen olla jonkin aikaa, ja sillä aikaa istuttiin lauteilla ja juteltiin tulevasta riparista. Mulla seisoi kyrpä valtoimenaan ja yrittelin sitä vähän piilotellakin, mut Kristiina sano, et usko nyt, et se on ihan normaalia. Kyllä minunkin vittu on kuin tulessa. Kristiinaa jännitti tuleva ripari enemmän kuin vitun seivaaminen.

Pyysin sitten Kristiinaa seisomaan hajareisin, niin että sain seivattua etupuolelta. Pantiin löylyhuoneen ovi auki. Kristiina asettui lauteille kontta-asentoon, ja seivasin vähäiset perskarvat. Sanoin Kristiinalle, että voi riparilla ollen kerran seivata edestä, mut takaa ei tartte, koska karvat on niin vähäiset ja vaaleat.

Sanoin Kristiinalle, että vittuun ei pidä laittaa mitään parfyymipitoista, mutta kuitenkin jotakin partaveden kaltaista. Itsekin levitin parranajon jälkeen hiukan puhdasta parafiiniöljyä, sillä en tykkää parfyymeista. Kerroin, että kunhan ollaan kuivattu pyyhkeillä, sivelen vielä hänen vittuunsa hiukan öljyä.

Meinasi vittua öljytessä pala juuttua kurkkuun. Kun karvat olivat pois, näkyi, että Kristiinan pienet häpyhuulet uskomattoman sievästi pilkistivät jo seisoma-asennossa isojen välistä. Hänen vittunsa oli muutenkin aivan ihana, hiukan eteenpäin työntyvä, häpykumpu pyöreä ja suuri.

Mutta sitten vasta haukoin henkeä, kun öljyä levittäessäni tunsin, kuinka pehmeän samettinen se on. Levitin öljyä ensin kummulle, sitten vitunrakoon, niin että pienet häppärit ja klitoris saivat varmasti osansa. Pikkuisen sormeni kävivät emättimenaukolla, vähän sisälläkin. En suinkaan pannut öljyä paljon, mutta hieroin huolellisesti, tuli ehkä vähän liioiteltuakin. Kristiina pyllisti minuun päin, jotta sain öljyä myös peräaukon ympärille. Hiukan painoin peräaukkoon sisällekin, jotta se saisi osansa.

Sanoin Kristiinalle, että ripariin on vielä pari kuukautta aikaa. Seuraavalla kerralla kokeillaan Veet-voidetta. Saa sitten valita kumpaa mieluummin.

Olihan se ihan selvä, et moisen tapahtuman jälkeen oli pakko runkata. Oli kuin olisin löytänyt Kristiinan uudestaan. Hänen ilmeensä, hänen suloinen vittunsa, naisellinen muotonsa kävi mielessäni, kun tunsin mahtavan laukeamisen. Myöhemmin kuulin Kristiinalta, että hänenkin oli ollut pakko sormettaa.

Kun äiti kuuli, että olin auttanut Kristiinaa seivauksessa, sano et niin sitä pitää. Kristiinan ujosteluvaihe menee jo ohi. Hän on jo aikuinen tyttö. Äiti kuitenkin kehotti minua, etten tee ujosteluvaiheesta numeroa. Osalle se tulee, osalle ei. Mutta luonnollista se on.

20

6244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veetipoju

      jatkoa

      Seuraavana päivänä Kristiina kertoi, että vittu vaikuttaa kyllä hyvältä. Ei ollut tullut tulehtumia. Varmaan etukäteinen sauna ja vitun oljyäminen olivat olleet hyödyllisiä.

      Sanoi, että mitäs sitä nyt peittelemään, oli ollut pakko runkata. Miehen seisovan kalun näkeminen ja varsinkin, kun mies oli seivannut vittua ja hieronut siihen öljyä, olivat kyllä sellaisia asioita, joita ei voi sivuuttaa. Hän näytti myös suloista vittuansa. Seivaus oli onnistunut, ja vittu oli käsittämättömän kaunis. Sanoin, että niin oli minunkin ollut pakko runkata, mutta siihen oli pakottanut myös Kristiinan kaunis naisellisuus, luonnollisuus ja herttainen luonne.

      Tulimme siihen tulokseen, että viikossa kasvaa jo sellainen sänki, että voi kokeilla Veetiä.

      Lämmitimme taas saunan ja kävimme suihkussa. Kristiinan vittu oli edelleen kaunis sänkisenäkin. Mainitsin siitä sille, ja se oli tietysti otettu. Sanoin, että jos sänki ei haittaa, ei sitä normaalisti tarvitse ajaa kuin kymmenen päivän välein. Nyt kuitenkin teimme koetta. Levitin pesun jälkeen Kristiinan vitulle Veetiä, samoin myös peräaukon ympäristöön. Ohjeessa luki, että sillä voiteella odotellaan 6 minuuttia. Oli kaupassa kyllä nopeampaakin, mutta aloitetaan nyt tällä, sillä 3-minuuttinen saattaa olla liian vahvaa.

      Otimme löylyt. Kun aika oli, poistin puolitylsällä veitsellä voiteen ja sängen sen mukana. Pakkauksessa oli kyllä kaapimalastakin, mutta se vaikutti jotenkin kömpelöltä. Teroitin siis tylsää ruokaveistä hiukan ja kaavin sillä. Neuvoin Kristiinaa, että loput piti heti poistaa runsaalla vedellä. Kristiina teki sen itse, jotta sai tunnustella, miltä vittu tuntuu voiteen jäljiltä. Sanoi, että wauw, niin silkkinen se ei ollut ollut kuin lapsena.

      Kun olimme pyyhkeilleet, levitin taas Kristiinan vitulle parafiiniöljyä. Vaikka se tuntuikin jo tottuneemmalta, kyrpäni seisoi suorastaan pakahtumistilassa. Myös Kristiinan sukupuolielimet olivat aivan kosteat kiihotuksesta. Tuli kuin yhdestä suusta, että eiköhän runkata ja nautita. Ja niin teimme. Kristiina avasi vittunsa aivan auki minulle katsottavaksi, sormetti välillä klitoristaan ja katsoi kiinteästi, kun runkkasin kyrpääni. Olipa ihanaa, suorastaan taivaallista. Miten minulla voikaan olla niin suloinen sisko?

      Kului pari päivää. Kristiina näytti vittuansa, kaunis, kaunis. Sanoi että oli seivaaminenkin onnistunut, mutta tuntuu, kuin Veet olisi vieläkin onnistuneempi. Kysyi minulta, haluaisinko olla niin ystävällinen, että pitäisin jatkossakin huolen hänen vitustaan. Kiitin kohteliaisuudesta. Tietysti halusin. Sain myös sanotuksi, että vittukarvojen poistoa tarvitsee harvemmin kuin runkkausta, joten jos hänelle suinkin käy, voitaisiin runkata toistemme nähden muulloinkin. Kristiina sanoi, että kiinni veti. Ensimmäisen kerran runkattiin siinä paikassa. Vaatteet pois ja rennosti nauttimaan. Oli kuin olisi saanut taivaasta lahjan.

      Kävimme sitten Kristiinan kanssa saunassa ja suihkussa yhdessä, vaikka ei silloin ollut seivausvuorokaan. Melkein aina runkkasin ja Kristiina sormetti. No, senhän arvaa. Ei siinä ollut enää kynnystä, kun Kristiina runkkasi kyrpääni ja minä sormetin Kristiinan vittua. Näin teimme usein myös sängyllä maaten. Ihan väreet käyvät selässä, kun sitä ajatteleekin.

      Kyllä äiti arvasi, miksi viihdyimme niin hyvin yhdessä, mutta kyllä hän myös tiesi, että tulee aika, jolloin kummallakin on oma seurustelukumppaninsa.

      Ei kulunut enää kauan, vain vuosi, kun ensimmäisen kerran työnsin kyrpäni Kristiinan vittuun. Se tuntui jo enemmän kuin luonnolliselta. Olimme valmistautuneet siihen jo etukäteen, niin että Kristiina oli hankkinut pillerit. Nautimme herttailusta usein ja todella paljon ja nautimme vieläkin vaikka molemmilla on jo oma perhe. Kun tapaamme, olemme ilman muuta yhdynnässä. Joskus otamme viikon vapaata työstä ja perheestä. Silloin yhteinen viikko on melkein pelkkää yhdyntää ja herttailua. Kristiina on ihana sisko! :)

      • Veetipoju

        Alussa: Nyt oon jo 20 wee..., p.o.: Nyt oon jo 30 wee...


    • mr_musle

      Just mitä diipa daapaa. Tarinasta olisi voinut saada paljon paremmankin. Enemmä seksuaalisuutta, eikä lopussa hätäilyä. Se viimeinen kappale, on kirjoitettu hutiloiden, ja se asiaan omistava polte, on hävinny. Juttu on kirjoitettu kuin hosuen. Sellainen antautuminen ja heittäytyminen, seikkailu ja jännitys puuttuu. Eikä koko jutussa ole oikein päätä ei häntää.

      Siskon vitun sheivaus... No fantasiansa kullakin. Tosin en itse olisi sortunut kirjoittamaan juttua, viimeisteltyäni sitä kunnolla.

      • Veetipoju

        Quod licet Jovi, non licet bovi.


    • OTAVA-

      Älä hosu liikaa kun kirjoitat, keksi seuraavaan novelliin enemmän arvoituksellisuutta ja vähän jännitystäkin niin kyllä sinusta vielä joskus kirjailija tulee. ps. pillu myy paremmin kuin vittu.

      • Veetipoju

        Kirjoitin juuri sen mukaan kuin minua ja muita minun kaltaisiani viehättää. Tarkoitus ei ole saada mahdollisimman suurta yleisöä, vaan kirjoittaa myös niille, jotka pitävät tästä tyylistä. Toisentyylisiä onkin jo runsaasti.

        Vittu on kaunis perinteinen sana, joka jäi pois uuden kirjakielen syntyessä 1800-luvun häveliääseen viktoriaaniseen aikaan, jolloin ei ollut lupa puhua mistään seksuaalisesta. Sana säilyi kuitenkin kansankielessä ja nimistössä, esimerkiksi Vittulampi, Pohjois-Ruotsin Vittula. Hävisi myös sana kyrpä.

        Nykyisin käytetään eniten sanoja pillu ja kulli. Pyrin omalta osaltani elvyttämään myös synonyymien vittu ja kyrpä käyttöä. Valinta on siis tahallinen. Nykyisin sanoja näkyykin jo siellä täällä muussakin kuin iljettävässä kirosanakäytössä, mm. Helsingin Sanomissa. :)


    • lippuan

      Plussaa ulkonevista sisemmistä häpyhuulista! Niitä googlaamalla löysin tämän tarinan.
      Kristiina on valloittavan suloinen "perhostyttö" :)

      • Veetipoju

        Kiitos! :)


      • mr_musle
        Veetipoju kirjoitti:

        Kiitos! :)

        Vittu oo ku viiden lapsen äidilla, näin sanonta kuuluu. Mut kukin tyylillään. Kuten jo ennemmin mainitsin. Kannattaa panostaa jutun yksityiskohtiin. Jättää karkeat ilmaukset pois, mitkä ei sovi. Kuten Vittu. Helpommin saisit pehmeämpää tunnelmaa ja enemmän lukija ystävällisemmän, kun puhuisit tyyliin, "Alapään sheivaamisesta", eikä vitun.
        Tämä juttu kaipaa oikeasti hienosäätöä, sitten se ihan hyvä fantasia tarina.


      • Veetipoju
        mr_musle kirjoitti:

        Vittu oo ku viiden lapsen äidilla, näin sanonta kuuluu. Mut kukin tyylillään. Kuten jo ennemmin mainitsin. Kannattaa panostaa jutun yksityiskohtiin. Jättää karkeat ilmaukset pois, mitkä ei sovi. Kuten Vittu. Helpommin saisit pehmeämpää tunnelmaa ja enemmän lukija ystävällisemmän, kun puhuisit tyyliin, "Alapään sheivaamisesta", eikä vitun.
        Tämä juttu kaipaa oikeasti hienosäätöä, sitten se ihan hyvä fantasia tarina.

        Vittu kuulostaa joidenkin korvassa karkelta, koska sanaa on väärinkäytetty kirosanana. On aika puhdistaa kaunis kansankielinen sana matkan varrella tulleesta painolastista ja palauttaa oikeaan arvoonsa tarkoittamaan naisen suloisimpia elimiä. Kirosanakäyttö on lisäksi ollut naisia syvästi halveksivaa.

        Vittu ei ole pelkästään "viiden lapsen äidillä". Olen kuullut halventavan sananlaskun monta, monta kertaa. Vittu kuuluu, elegantille, hienostuneelle naiselle, joka on ylpeä upeista sukupuolielimistään. Hän on nainen par excellence.

        Lyhyesti: olen eri mieltä kanssasi. Naiset ovat ihania siksi, että he ovat herttaisia ja heillä on kaunistakin kauniimpi vittu. :)


      • mr_musle
        Veetipoju kirjoitti:

        Vittu kuulostaa joidenkin korvassa karkelta, koska sanaa on väärinkäytetty kirosanana. On aika puhdistaa kaunis kansankielinen sana matkan varrella tulleesta painolastista ja palauttaa oikeaan arvoonsa tarkoittamaan naisen suloisimpia elimiä. Kirosanakäyttö on lisäksi ollut naisia syvästi halveksivaa.

        Vittu ei ole pelkästään "viiden lapsen äidillä". Olen kuullut halventavan sananlaskun monta, monta kertaa. Vittu kuuluu, elegantille, hienostuneelle naiselle, joka on ylpeä upeista sukupuolielimistään. Hän on nainen par excellence.

        Lyhyesti: olen eri mieltä kanssasi. Naiset ovat ihania siksi, että he ovat herttaisia ja heillä on kaunistakin kauniimpi vittu. :)

        Kun tuossa googlasin löysin "Vittu" sanaan aikapaljon merkituksia. Ihan mielenkiintoisiakin. Lukekaa nämä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vittu
        https://www.urbaanisanakirja.com/word/vittu/
        http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/tiedatko-vittu-sanan-juuret

        Aika hyviä ja asiaa valaisevia juttuja.
        Joten vittuilkaa, ny vitut sitten. :)


    • kisaljak

      Eihän tämä tarinankerronnallisesti mikään kummoinen ollut. Sama kirjoittaja on tyylistään tuttu täällä S24 muillakin palstoilla. Tosiaankin, sinne tylpempään päähän terveisiä- vittu on kirosana.

      • pinippipiiras

        smelly cunt vs. honey pussy


      • Veetipoju

        "kisaljak"

        Everything has beauty,
        but not everyone sees it. Confucius


      • Veetipoju
        pinippipiiras kirjoitti:

        smelly cunt vs. honey pussy

        Televisiossa oli mielenkiintoinen amerikkalainen ohjelma, jossa nainen esitteli diaesityksenä erilaisia vittuja, kaikki hyvin kauniita. Hän käytti cunt-sanaa, joka suomennetaan yleensä vittu, kuten k.o. ohjelmassakin.

        Nainen kertoi, kuinka hän oli taas kerran esittelemässä diasarjaansa ja puhui aiheestaan käyttäen sanaa cunt. Muuan yleisön joukossa oleva feministinen nainen oli sanonut, että häntä loukkaa sana cunt. Nainen sanoi sanoneensa, että hän käyttää tätä sanaa tietoisesti, sillä naisella ei ole mitään hävettävää vitussansa, vaan se on naisen ylpeys.

        Myös Amerikassa cunt-sanaa on käytetty kirosanana, ja myös siellä pyrkivät valistuneemmat ihmiset saamaan kunniallista asiaa tarkoittavan sanan kunniallisen käyttöön.

        Ihmiset, jotka elävät vieläkin henkisesti sikolätissä ja ovat jääneet keskenkasvuisten kiroilumaailmaan, eivät voi tätä ymmärtää. :)


    • kisaljak

      Dokumentin nainen on Betty Dodson, ja hänellä itsellään onkin hyvin kookkaat sisemmät häpyhuulet. Provokaatio hyväksytty!

      • Veetipoju

        Kuin kuvastimesta arvoituksen tavoin: >>Provokaatio hyväksytty!>>
        Kuka provosoi ketä? Ainakaan minä en tunne provosoivani. Olen ihan vakavissani. En oikein osaa ajatella, että Betty Dodsonkaan provosoisi.

        >>Tosiaankin, sinne tylpempään päähän terveisiä- vittu on kirosana.>> Tunnen haluttomuutta kilpailuun. Kerrottakoon kuitenkin, kun on vähän niin kuin pakko, että olin koulun 2. paras oppilas keskiarvolla 9,50, laudaturylioppilas, älykkyysosamäärä yli 140, kahden tiedekunnan maisteri.

        >>Sama kirjoittaja on tyylistään tuttu täällä S24 muillakin palstoilla.>> Kertonet, millä muilla palstoilla olen esiintynyt.

        Omasta puolestani keskustelu riittää tältä erää. Hyvää kesän jatkoa! :)


    • Kisaljak

      Hyvää kesän jatkoa!
      Vain kritiikkiä vastaanottamalla voi kehittyä. Lukijoille kai kuitenkin kirjoitat ja kovasti petyit kun kaikkia sanavalintojasi ei kelpuutettu.

    • Tämäonkäyttäjätunnus
    • Veetipoju

      Samalla kun pyrin edistämään vittu- ja kyrpä sanojen käyttöä, pyrin myös vastustamaan vagina-sanan uusiokäyttöä. Sana on latinaa, ja on merkinnyt "tuppea". Esimerkiksi mies veti "ferrum ex vagina", miekan tupesta. Sana on vakiintunut lääketieteen kautta merkitsemään emätintä, siis naisen kehonsisäista sukupuolielimien tuppimaista osaa.

      Naisten käyttämässä sievistelevässä kielessä vagina-sanaa on kuitenkin ruvettu käyttämään merkitsemään ulkoisia sukupuolielimiä, siis vittua. Tapa on hylättävä ja korni. Jos ei kerta kaikkiaan osaa käyttää kaunista sanaa vittu, käyttäköön sitten synonyymiä pillu, vaikkei se olekaan niin kaunis. Vulva olisi myös samaa tarkoittava, mutta se on liian lääketieteellinen.

      Joka tapauksessa, vittu on hienostuneen ja elegantin naisen, naisen par excellence, kallein ja kaunein omaisuus, jota ei tarpeettomasti tule peitellä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe