Daddy dom ja babygirl?

dolly_

Onko kellään jakaa kokemuksia dd/lg suhteesta? Miehet, miltä tuntuu ajatus alistuvasta naisesta?
Olen 18- vuotias tyttö ja ollut aiheesta jo häiritsevän kauan kiinnostunut. Netistä luetut jutut kuullostaa vain joltain ihanalta sadulta ja tahtoisin kuulla vähän suomalaisia kokemuksia ja mielipiteitä, jos niitä suinkin löytyy! Kiitos.

39

5972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SetäMiesh

      En viitsi näin julkisesti postata. Mutta privana voi kyllä jutella. Olen aina halunnut 'tytärpuolen'. Mun luona saa asua, piffaan kaiken. Riitää kun söpöstelet.

      • Sugar daddy ei ole sama asia kuin Daddy Dom


    • On kokemusta. Olen siis itse DD, kokemusta parista pikkuisesta on. DD/lg suhdehan on hiukan pehmeämpi muoto D/s jutuista ja alistamisen lisäksi usein käsittää myös 24/7 huolenpitoa. Siis se on paljon enemmän kuin pelkkä sessiosuhde.

      • Mites-nuo

        Entä CG tai HS?


      • dolly_

        Kiitos vastauksestasi!
        Yksityiskohtiin menemättä, ei minua nyt ihan laiminlyöty ole, mutta silti sen verran että tuo ajatus huolenpidosta kuulostaa aika mukavalta... Onko sun pikkuiset ollu kovinki vaativia?


    • Kaikki lg:t ovat pikku prinsessoja ;) ja omalla tavallaan vaativia, huomionkipeitä pikku narttuja ja osa lisäksi brättejä. Mutta se sopii mun tapaan alistaa. Mä pidän enemmän alistettavista kuin alistuvista subeista.

      • Ahaa eli ite tykkäät enempi semmosista jotka ei ole heti kättelyssä ihan tossun alla?;) Kiitos vastauksista, oon tosi utelias lukemaan näitä juttuja ku tää on kaikki niin uutta mulle.
        Ymmärrän jos et haluu vastata näin henkilökohtaseen, mutta ois mielenkiintoista kuulla minkä ikähaarukan pikkusia sulla on ollut?


    • Mä pidän siitä että saan syyn rankaisuun. Vaikka olenkin hiukan sadisti, en saa kiksejä piiskaamisesta ilman syytä. Ja mulla on myös hiukan rape play fetissiä.
      DD/lg ei välttämättä liity agepalyhin, mutta mulla liittyy, ikähaarukka on ollut 18-26.
      Sulla meili samalla nikillä täällä?

      • Juu löytyy meili :)


      • Tuliko perille?


      • Whipper kirjoitti:

        Tuliko perille?

        ei oo vielä tullu :C


      • muutamaalle

        Täällä olis myös setä jolle sopii tytärpuolen majoittaminen, oma huone ja täys ylläpito tosi pienellä vastapalveluksella.. Olis tosi kiva joutua(saada) hankkia kaikkiea kivaa sinulle ja sitten nähdä ne käytössä..täällä sais olla tosi bissis...


    • Koitas mulle päin lähettää..

      • Anonyymi

        ei juntin nikit ja meilit pelittää


    • 51v iso.ja karvainen mies kiinnostui......

    • jorma56kajaani

      tääälä yksi läski karvanen sairas eläkelläinen olisi kiinostunut en tiedä mitä oo ddgl muta valehtelen että tiädän siitä kaiken koska haluan saada pillua (en ole ikinä sanut)

    • DaddyDom123

      DaddyDom / lilgirl on saanut alkunsa 1950´s household meiningistä. Sillä ei mitään insestistä merkitystä. Ne jotka nähneet Arcie Bunkerin tietävät.

    • mieleltäänpikkuinen

      Voiko Pikkuinen olla bbw ja "aikuinen" nainen? Vai onko silloin vain Narttu?
      Ja kiinnostaisiko sellainen ketään?

    • Voi toki:-)51v isoa ja karvaista miestä kiinnostaa...

      • mieleltäänpikkuinen

        Hei..... Kiitos vastauksestasi....
        Oletko tosissasi? En jaksaisi enää yhtään hylkäämistä...


    • Olen!Millainen olet?

      • mieleltäänpikkuinen

        Hei Kurija... Saanko vastata s-postitse? Toimiiko nimimerkki ja tämä s24:n osoite?


    • Laita text.0414813487

      • mieleltäänpikkuinen

        En taida uskaltaa...... :( On julkinen numero... Voi harmi....


      • Melkoisen-kieroa
        mieleltäänpikkuinen kirjoitti:

        En taida uskaltaa...... :( On julkinen numero... Voi harmi....

        Kyllä tää Kutsuni osaa temppuilla.


      • mieleltäänpikkuinen
        Melkoisen-kieroa kirjoitti:

        Kyllä tää Kutsuni osaa temppuilla.

        Mitä tarkoitat?


    • Laita treffit kautta viestiä!Saat sähköpostiosoitteen

      • mieleltäänpikkuinen

        Saitko viestini?


      • Kutsuni---
        mieleltäänpikkuinen kirjoitti:

        Saitko viestini?

        Juu, kiitos. Sain.


    • jiojiojio
      • Mieleltäänpikkuinen

        Kenelle osoitteesi oli tarkoitettu?


      • Anonyymi
        Mieleltäänpikkuinen kirjoitti:

        Kenelle osoitteesi oli tarkoitettu?

        Non sille nikille


    • Anonyymi

      Daddyt on kyllä ihania ja helliä näin 28-vuotiaan naisen näkökulmasta. Tulee sellaiset yläasteen aaaww-fiilikset mieleen. Taidan olla itsekin aika sisäisesti pieni (enemmän middleen kallellaan). Ihan ei vaipat ja tutit nappaa, mutta tykkään A-linjaisista mekoista, vanhoista peli- ja sarjakuvahahmoista, Hello Kitty-jutuista, tykkään persoonallisista koruista/vaatteista yms. Pukeudun välillä koristeellisesti, on niittiä kengissä ja pitsikuviota takissa. Iholtani olen ruskettumaton ja vältän aurinkoa, no suojaan kyllä itseäni aina siltä. Samanaikaisesti söpöä ja samanaikaisesti synkkää. Pinkkiä en pue, sen sijaan taas vihreä (mintunvihreä on toki ihana ja raikas sävy) ja viininpunainen/luumunsävyt ovat mieleeni, muutenkin nuo violetin sävyt ovat mieleeni sen mystisyyden takia.

      Pukeutumisella annan vaikutelman, että olen joki parikymppinen opiskelija mutta kiinnostukseltani saatan olla välillä vanhempi, jos nyt siihen luokitellaan syvällisten asioiden miettiminen ja satiirisia ja mustaa huumoria sisältäviä sarjakuvia ymmärtäessäni kyseisiä huumorintajun lajeja. Varmaan voi johtua autistisuudesta, miksi olen tällainen sekoitus: ulkoisesti nuorempi, mutta sisimmissä jotenkin vanhempi. Autismissa voi olla ihan normaalia tuo seksuaalisuuden poikkeavuus valtavirrasta, vaikka itsekin enemmän olen vaniljaihmisiä, mutta on minussa hieman kinkyäkin hyvän maun rajoissa.

      Minulla, työssäkäyvällä ja itsenäisellä naisella onkin tällainen "pimeä" puoli. Miettinytkin välillä, että saanko siitä jonkun vapauden tunteen, joka sallii välillä olla herkkä, haavoittuvainen ja heikko. Paineet ollut välillä kovat lähes kolmikymppisenä naisena, milloin pukeudun kuin tytöt vaikka edes pikkasen itseluottamusta löytyy pukeutua siten kuten haluan ja tehdä asiat siten kuten haluan.

      • Anonyymi

        Olisipa oma daddy huolehtimassa ja välillä rankaisemassa minua. Ajatuskin jo kiihottaa. Siinä on niin jotain miehekästä ja itse nautin, kun mies on minua voimakkaampi. Sirona aikuisena naisena se tuntuu vielä ihanan täydentävältä kombolta, kun saa tuntea daddyn vahvat kädet omaa vaaleaa ihoa vasten.

        Tämä onkin sellainen asia, josta ei ole tullut keskustelua anonyymistikaan. Eikä tällaisia asioita puhuta edes parhaan ystävänkään kanssa kahvikupin ääressä. Yksinäni aiheesta olen lukenut fiilistellen. Pienet on vain piirit täällä Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa oma daddy huolehtimassa ja välillä rankaisemassa minua. Ajatuskin jo kiihottaa. Siinä on niin jotain miehekästä ja itse nautin, kun mies on minua voimakkaampi. Sirona aikuisena naisena se tuntuu vielä ihanan täydentävältä kombolta, kun saa tuntea daddyn vahvat kädet omaa vaaleaa ihoa vasten.

        Tämä onkin sellainen asia, josta ei ole tullut keskustelua anonyymistikaan. Eikä tällaisia asioita puhuta edes parhaan ystävänkään kanssa kahvikupin ääressä. Yksinäni aiheesta olen lukenut fiilistellen. Pienet on vain piirit täällä Suomessa.

        Aika hiljainen keskustelu, ja taidan olla ainoa asiasta kiinnostunut täällä pienessä Suomessa. Näköjään joku fiksaatio tähän mieltymykseen, voi apua. Kunhan ei mene autistiseksi fiksaatioksi, niin kaikki hyvin.

        Taidan juurikin nyt ymmärtää, mikä kiinnostus minulla on ollut BDSM:n maailmaan (tosin en ihan kaiken suhteen ole kokeilunhaluinen, tiedän rajani) ja varsinkin DD/LG on mieleeni sen lempeyden takia. Oivalsin, että näköjään muitakin minunlaisia, autistisia ihmisiä (en toki tiedä yleisyyttä mutta ottaen huomioon, niin kirjossa seksuaalisuus voi olla poikkeavaa tavalla tai toisella) nämä kuviot kiinnostavat ja syy lienee tässä: jaetut roolit, tehtävät ja niiden selkeys sekä selkeät säännöt ja rajat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ex vaimoni kävi jokusia kertoja erään vanhemman varakkaan miehen luona kylässä ,vaimo tuolloin 25v ja mies 60 ,tiedän että harrastivat sexiä vaikka ei sitä koskaan myöntänytkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä eroa sitten on daddylla ja daddy domilla? Pelkkä dom on se ankarampi, johon ei liity tunteita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe