Miten nää ups toimitukset saa

vitunups

Taas on käyty oven takana, olin kotona mutta nukkumassa, voi vittu tätä firmaa..
Mitä tuolle oikein voisi tehdä?

2

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunups

      Ei auttanut kuin ajaa ups hakemaan 30km päästä sitä pakettia, eli 60km ja onneksi on oma auto millä mennä ja lomalla aikaa. Paketin päällä on ollu mun puhelinnumero eivätkä soita, kuulemma sen takia kun kysyin että miksi ei voi soittaa edes, ei ole kuulemma kaikilla läheteillä firman puhelimia. Tätäkin parempi olisi jos ups joku koordinoisi edes kotiosoitteisiin toimitettavaa postia ja sopisi jonkun toimitus ajan, tarkempi kuin 12h aikaikkuna.

      Eikö noilla ole mitään vastuuta postin toimituksesta että saako postia toimitettua vai, on kyllä aika kummaa touhua.

      Jos et ole päivällä kotona niin he koittaa 2 kertaa toimittaa pakettia ja jos ei onnistu niin se lähtee takaisin lähettäjälle. Mitä jos esimerkiksi rappukäytävän ovikoodi ei toimikkaan, niin lähtevät pois ja sama toisella kerralla? Sitten lähetetään paketti takaisin vaikka intiaan.

      • VaikeaaOn

        Itse soitan heti toimituspäivän aamina asiakaspalveluun ja kerron ovikoodin. Sen jälkeen ei auta muu kuin kytätä paketin tuloa eikä nukahdella. Pari kertaa kuski on soittanut noin tuntia ennen, että on tulossa, mutta yleensä eivät soita. Näin Helsingissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1230
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      967
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      890
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      787
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe