Kannanottoja NATO-keskusteluun. Palstalla tuntuu pörräävän koko joukko Moskovan Tiltuja. Tähän ongelmaan on esim. Liettuassa tartuttu. Ja itse en ole Baltiantiltu.
Toivoisin Muilta Palstalaisilta
65
395
Vastaukset
Olet edelleenkin heikko Natotrolli, kyllä toiminnastasi päätellen olet aikamoinan Baltiantiltu. Nämä provosi ovat kohtalaisen avuttomia, mutta kertoohan se tasosi, ja luoja miten monta kertaa !!!!
- MunakarvaJombenJOHTAJA
Ei ole mitään argumenttia "Oikeistosossu" koskaan NATO:sta esittänyt, puolesta tai vastaan.
MunakarvaJombenJOHTAJA kirjoitti:
Ei ole mitään argumenttia "Oikeistosossu" koskaan NATO:sta esittänyt, puolesta tai vastaan.
?????
- Ihme.sossuttaja
OikeistoSosDem kirjoitti:
Heti tuli ensimmäinen kolostaan.
Sossu menossa natoon, aika vitsi.
Sitten sama sossu sanoo, että oma maatalous ajaa alas.
Varmaan sitten oma energia huoltokin. Ihme.sossuttaja kirjoitti:
Sossu menossa natoon, aika vitsi.
Sitten sama sossu sanoo, että oma maatalous ajaa alas.
Varmaan sitten oma energia huoltokin.NATO olla alunperin Sossu tekemä.
Eikö noita vänkäämisiä ole tälläkin palstalla käyty ihan riittävästi, ja ne eivät mihinkään ole johtaneet. Perusteet Natoonliittymiselle kun ovat aika heikkoja, pelo ja halu eivät ole riittäviä syitä muuttaa, enää enempää Suomen asemaa Skandinaviassa.
Paljonkohan tuohon ns. kansalaismielipiteeseen vaikuttaa Venäjän Trollien mielipiteenmuokkaus? Vai voitko ihan oikeasti sanoa etteikö niitä täällä pörräisi "Baltiantiltuineen". Ja en tarkoita sinua.
- sukupöljävarmaan
Avaajstollo ei ole esittänyt yhtään järkisyytä natokiimaansa!
- onhatarapää
Tollon natokiimapöljän syy natoon liittymiseen!?
Huono lähtökohta keskustelulle, jos heti alkuun ilmoitat, että sinun kanssasi eri mieltä olevat ovat joitakin Tiltuja.
Sanoinko muka näin. Vääristelitkö tahallasi? Ja mitä noihin Tiltuihin tulee niiden kanssa ei ole mitään syytäkään keskustella.
Sanoinko muka näin. Vääristelitkö tahallasi? Ja mitä noihin Tiltuihin tulee niiden kanssa ei ole mitään syytäkään keskustella.
Et sanonut suoraan, mutta sellainen henki tuosta avauskommentistasi huokuu.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Et sanonut suoraan, mutta sellainen henki tuosta avauskommentistasi huokuu.
Mitenkäs minä voisin lukea sinun ajatuksesi. Mihin pyrin oli se että Venäjän Trollit vievät NATO-keskustelua jos siihen eivät muut osallistu. Vai väitätkö muka ettei sellaista tunnista "Baltiantiltuineen" ja heikkoine kieliasuineen.
- oikeinoijeistodemu
Mitenkäs minä voisin lukea sinun ajatuksesi. Mihin pyrin oli se että Venäjän Trollit vievät NATO-keskustelua jos siihen eivät muut osallistu. Vai väitätkö muka ettei sellaista tunnista "Baltiantiltuineen" ja heikkoine kieliasuineen.
Sinun pääsi heikkolahjaisuuden tunnistaa väkisin baltiantiltu!
oikeinoijeistodemu kirjoitti:
Sinun pääsi heikkolahjaisuuden tunnistaa väkisin baltiantiltu!
Opetelkaa Ryssät edes kirjoittamaan suomea.
Opetelkaa Ryssät edes kirjoittamaan suomea.
Ryssä muuten kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella keskellä lausetta.
Ryssä muuten kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella keskellä lausetta.
Minä kirjoitan Ryssän Isolla!
- harhoissaan
Oletkin tomppeli, baltiantiltu ja seko!
- 1547
Saat kai sinä sanoa vaikka pöytää tuoliksi, mutta aika outoa on, että kehotat muita oikeinkirjoitukseen ja itse kirjoittelet miten sattuu.
- glx
Minun Nato kantani on ainakin tällä hetkellä sama kuin presidentti Sauli Niinistöllä, Pääministeri Juha Sipilällä ja ulkoministeri Timo Soinilla. Jos mennään ajassa taaksepäin niin minun Nato kantani 1990 luvulla oli toinen kuin Silloisen Presidentin Martti Ahtisaaren silloinen mielipide samoin kuin silloisen pääministerin Paavo Lipposen silloinen Nato mielipide.
Kiitos! Joku sentään uskaltaa ottaa asiaan kantaa. 1990-luvulla olisi ollut oikea aika. Ilmeisesti Ahtisaari ja Lipponen eivät Tuomiojalaisten ja Vasemmistojäärien vuoksi uskaltaneet viedä asiaa eteenpäin.
Kiitos! Joku sentään uskaltaa ottaa asiaan kantaa. 1990-luvulla olisi ollut oikea aika. Ilmeisesti Ahtisaari ja Lipponen eivät Tuomiojalaisten ja Vasemmistojäärien vuoksi uskaltaneet viedä asiaa eteenpäin.
Miksi he olisivat lähteneet viemään eteenpäin asiaa, jolla oli eduskunnassa vain pienen osan kannatus? Silloin tarvittiin kaikki energia talouslaman ratkaisemiseen.
Miksi he olisivat lähteneet viemään eteenpäin asiaa, jolla oli eduskunnassa vain pienen osan kannatus? Silloin tarvittiin kaikki energia talouslaman ratkaisemiseen.
Älä vänkää. Mikä on kantasi NATO-jäsenyyteen?
Älä vänkää. Mikä on kantasi NATO-jäsenyyteen?
Minunkin kantani on sama kuin Niinistöllä, Sipilällä ja Soinilla.
Minunkin kantani on sama kuin Niinistöllä, Sipilällä ja Soinilla.
Eli hannailua ja vastuun väistelyä.
Eli hannailua ja vastuun väistelyä.
NATOsta on tehty vähän aikaa sitten selvitys. Mitkä kohdat siinä suosittelivat liittymistä? Oletko edes lukenut kyseistä selvitystä.
Asia ei edes ole ajankohtainen nykyisen presidentin ja pääministerin aikana elleivät he jostain syystä muuta mieltään. Ja sen jälkeen pidetään kansanäänestys joten kannanottoon on vielä pitkälti aikaa.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
NATOsta on tehty vähän aikaa sitten selvitys. Mitkä kohdat siinä suosittelivat liittymistä? Oletko edes lukenut kyseistä selvitystä.
Asia ei edes ole ajankohtainen nykyisen presidentin ja pääministerin aikana elleivät he jostain syystä muuta mieltään. Ja sen jälkeen pidetään kansanäänestys joten kannanottoon on vielä pitkälti aikaa.Olen lukenut. Ja se on yhdentekevää diibadaabaa kuten tällaiset selvitykset aina.
Olen lukenut. Ja se on yhdentekevää diibadaabaa kuten tällaiset selvitykset aina.
Mihin sitten perustettaisiin se Natoon liittyminen, kun mikään muu ei asiaa tue, kuin kansan selvän vähemmistön "mä haluun".
AdDicte kirjoitti:
Mihin sitten perustettaisiin se Natoon liittyminen, kun mikään muu ei asiaa tue, kuin kansan selvän vähemmistön "mä haluun".
Eniten tuossa selvityksessä häiritsi se että itse asiaan ei otettu minkäänlaista kantaa. Silloin se on diibadaabaa.
Tarviiko muuta perustetta olla kuin 1300 km maarajaa Imperialistisen Roistovaltion kanssa.OikeistoSosDem kirjoitti:
Eniten tuossa selvityksessä häiritsi se että itse asiaan ei otettu minkäänlaista kantaa. Silloin se on diibadaabaa.
Tarviiko muuta perustetta olla kuin 1300 km maarajaa Imperialistisen Roistovaltion kanssa.Niin sitä, kun mä haluun ja mä pelkään.
AdDicte kirjoitti:
Niin sitä, kun mä haluun ja mä pelkään.
Niin kyllä minä pelkään Imperialistista Roistovaltiota jonka kanssa on 1300 km yhteistä rajaa. Soisin muidenkin pelkäävän!
Niin kyllä minä pelkään Imperialistista Roistovaltiota jonka kanssa on 1300 km yhteistä rajaa. Soisin muidenkin pelkäävän!
Ongelma siis on tässäkin sinulla !
AdDicte kirjoitti:
Ongelma siis on tässäkin sinulla !
Oletko sitä mieltä että naapurimme on "Ystävällinen Rauhanvaltio". Sitten sinulla itselläsi on ongelma. "Hyödyllisiä Idiootteja" riittää Trollien lisäksi.
Minuakin kyllä pelottaa, enemmänkin tämä Natottaminan ja Venäjälle koko maailmassa kohdistettu vittuilu ja saarrot, joita on längetettu sellaisista teoista ja asioista, joita mm. Usa ja Ranska, Natokumppaneineen ovat tehneet vuosikymmeniä. Venäjä sentään vain rajanaapuriensa kanssa, varmistaakseen omia etujaan "lännen vyöryessä" rajoilleen.
Oletko sitä mieltä että naapurimme on "Ystävällinen Rauhanvaltio". Sitten sinulla itselläsi on ongelma. "Hyödyllisiä Idiootteja" riittää Trollien lisäksi.
Sinäkö olet siis sitä mieltä, että Venäjä on meidän vihollisemme, ja uhka meille ? Millähän perusteilla tuollaisia väännät ?
Miten ja mitä Venäjä oikein on sinulle tehnyt ?
AdDicte kirjoitti:
Sinäkö olet siis sitä mieltä, että Venäjä on meidän vihollisemme, ja uhka meille ? Millähän perusteilla tuollaisia väännät ?
Potentiaalinen uhka ja Potentiaalinen Vihollinen jonka kanssa on paras pitää viileän asialliset välit. Ja jonka vuoksi paras rauhan tae on NATO
Potentiaalinen uhka ja Potentiaalinen Vihollinen jonka kanssa on paras pitää viileän asialliset välit. Ja jonka vuoksi paras rauhan tae on NATO
Siis uhka sinulle ja potentiaalinen vihollinen, ei järkeville ihmisille. Miten asiaa parantaisi se, että heittäytyisimme suuremman ja sotaisemman enemmän tai vähemmän maailmanvalloitukseen pyrkivän porukan "puolustettavaksi", jotai sellaista uhkaa vastaan, jonka luovat toiminnallaan itse ?
Pelättäisiinkö sitten seuraavaksi Kiinaa ? Intiaa ? Brasiliaa ? ja sitten mitä. Entä sitten kun kaikki kuuluisivat Natoon, myytäisiin meille pelkoa avaruusolioita kohtaan, jotta sota- ja aseteollisuus pysyisi voimissaan.
Ei "uhkista" loppua tule porukoihin liittymällä.
- Kutenoikristodemu
Vain täydelliset kusipäät haaveilee Natosta!
- Asia.loppuunkäsitelty
Eiköhän nato jää muutamien haihatteluksi.
Ollaan nyt tällä presidentti/pääministeri/ulkoministeri linjalla.
Sitä tukien. Itse olemme heidät sinne äänestäneet.Niin että asiasta ei oikein passaisi keskustella. Mutta Ryssä saa levittää propagandaansa. Suomettumista.
Niin että asiasta ei oikein passaisi keskustella. Mutta Ryssä saa levittää propagandaansa. Suomettumista.
Ei Suomessa keskustelua ole kielletty. Presidentti ja hallitus vaan on päätöksensä asiasta tehnyt joten asia sillä selvä.
Mene NATO saitille kyllä siellä kaltaistasi keskustelu seuraa varmaan saat. Asia ei vaan ole tällä saitilla ajankohtainen.OikeistoSosDem kirjoitti:
Niin että asiasta ei oikein passaisi keskustella. Mutta Ryssä saa levittää propagandaansa. Suomettumista.
Keskustelihan nimimerkki Asia.loppuunkäsiteltykin. Vai tarkoitatko, että keskustelua on vain samanmielisten kommenttien toistelu?
Keskustelihan nimimerkki Asia.loppuunkäsiteltykin. Vai tarkoitatko, että keskustelua on vain samanmielisten kommenttien toistelu?
Tuntuu että asiasta ei oikein kukaan muu kuin allekirjoittanut Uskalla sanoa niin kuin se on. Luultavasti tuo selontekokin on vain tehty pahiten "Ryssänkiimaisia" rauhoittelemaan.
Edelleen ihmettelen välinpitämätöntä suhtautumista Ryssän propagandan levittämiseen. Me Suomalaiset olemme vähän hyväuskoisia hölmöjä.OikeistoSosDem kirjoitti:
Tuntuu että asiasta ei oikein kukaan muu kuin allekirjoittanut Uskalla sanoa niin kuin se on. Luultavasti tuo selontekokin on vain tehty pahiten "Ryssänkiimaisia" rauhoittelemaan.
Edelleen ihmettelen välinpitämätöntä suhtautumista Ryssän propagandan levittämiseen. Me Suomalaiset olemme vähän hyväuskoisia hölmöjä.Olisiko siis kohtuullista todeta, että sinulla on sitten lähestulkoot "henkiklökohtainen" ongelma, jonka vain sinä ymmärrät ottaa riittävän vakavasti ;D
AdDicte kirjoitti:
Olisiko siis kohtuullista todeta, että sinulla on sitten lähestulkoot "henkiklökohtainen" ongelma, jonka vain sinä ymmärrät ottaa riittävän vakavasti ;D
Älä yritä vedättää. "Henkilökohtainen" ongelma on niillä jotka pitävät Venäjää "Ystävällisenä Rauhanvaltiona".
Älä yritä vedättää. "Henkilökohtainen" ongelma on niillä jotka pitävät Venäjää "Ystävällisenä Rauhanvaltiona".
Pitääkö joku sitä sellaisena, pitääkö sellaisena valtioina mitään valtiota tai niiden yhteenliittymää, jos pitää, ei taida ihan kartalla olla.
- harhainenoikeistodemu
Kerro vajakki nyt kerralla kaikki harhasi? Muutkin, kuin ryssäfobia ja natokiima?
harhainenoikeistodemu kirjoitti:
Kerro vajakki nyt kerralla kaikki harhasi? Muutkin, kuin ryssäfobia ja natokiima?
Haista vittu.
AdDicte kirjoitti:
Pitääkö joku sitä sellaisena, pitääkö sellaisena valtioina mitään valtiota tai niiden yhteenliittymää, jos pitää, ei taida ihan kartalla olla.
"Ystävällinen Rauhanvaltio" meni kansakunnan korvien väliin 1956-1981 Tukholman Syndrooman muodossa. Että kiitos Kekkonen.
"Ystävällinen Rauhanvaltio" meni kansakunnan korvien väliin 1956-1981 Tukholman Syndrooman muodossa. Että kiitos Kekkonen.
1981 syntyneetkin ovat jo 35 vuotiaita, joten kai he osaavat itsekin ajatella.
Sinulla tuntuu olevan muutama trauma Kekkonen, NATO ja unelma asevelisosialisteista muodostamassa seuraavaa hallitusta joita jankutat. Kekkonen ja asevelisosialistit ovat kuolleet aikaa sitten. Sinä et ole muodostamassa seuraavaa hallitusta.
Olet vain unelmissasi oleva twiittaaja, asiaa ei ole. Mutta olet sentään saitin hauskuuttaja- eikömuutenvoi
Haista vittu.
Tulihan se lopulta sieltä! Natoon pitää mennä vittua haistelee, oikeistodemun mukaan?
eikömuutenvoi kirjoitti:
Tulihan se lopulta sieltä! Natoon pitää mennä vittua haistelee, oikeistodemun mukaan?
Kai sitä Vittu rauhallisempikin mies Vittu hermostuu Vitun länkytyksestä Vittu!
Sittenhän tällä saitilla pitäisi olla paljon hermostuneita miehiä joutavanpäiväisen twiittailujen johdosta.
- sopiihan.se
Haluat näemmä ehdoin tahdoin vahvistaa, ettei sinua kannata ottaa vakavasti.
- OIKEISTOTOLLO
Voitko suvussasi periytyvää tyhmyyttäsi paremin ilmasta?
OIKEISTOTOLLO kirjoitti:
Voitko suvussasi periytyvää tyhmyyttäsi paremin ilmasta?
Suksi kuuseen dorka.
Turkin vallankaappausyritys taidettiin muuten toteuttaa Naton aseilla, ainakin vahvasti Nato-yhteensopivilla. ;-)
- vituttaapöljödemua
Cia tyri taas! Kuten Krimin kaappauksenkin!
Vaikea sanoa. Saattahan se olla mahdollista. Inhimillinen Tragedia on joka tapauksessa edessä "Puhdistuksineen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973