Olen "Valitettavasti"tullut siihen pisteeseen että nyt saa riittää!Olen ollut elämässäni aina yksin.Aamuisin ei halua enään edes nousta sängystä ylös.Töitäkään ei ole kun virolaiset vie kaiken "paska duunin".Ei siis töitä ei perhettä ei vaimoa EI MITÄÄN ihmiset katsovat minua aina kuin pietarin katulasta.KYLLÄSTYTTÄÄ JO.Loppuu tämä kun kesä vaihtuu myöhäseen syksyyn.
Yksinäisyyden loppu....
9
311
Vastaukset
Miten aiot lopettaa yksinäisyyden? Aiotko ryhtyä sosiaaliseksi nyt? :)
- SilläLopettaa
Etkö snaijaa aloittajan nickistä
- Ole.niin.kiltti
Hei "Hypotermian.Valinnut". Sen ajan, mikä sinulla vielä on täällä kärvisteltävänä, kirjoittelisitko tällaisen kanssa, joka on menettänyt ihmisiä, ja joka on itsekin ollut joskus luovuttamaan? Jos jätät sähköpostiosoitteen, kirjoitan sinulle.
- Hypotermian.Valinnut
[email protected] kauan ei enään ole aikaa...
- KaiTämäOnHyvästi
Ei sinun olisi tarvinnut kadota noin :(. Toisaalta, se oli sinun valintasi, jota minä kunnioitan. Toivon, että kaikki menee niin kuin sinulle on parasta. Olet ajatuksissani. T: Se joka kirjoitti sinulle
- Epätietoisuuteen
Mihin katosit :(? En saa enää viestejä läpi. Olen huolissani sinusta. T: Se joka kirjoitti sinulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850