Koska persut lopettavat vihapuheensa?

vihanlietsojapoppoo-pSS

10

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervoontunut

Pervoja sanotaan pervoiksi. Mitä siinä on väärin?

• Eiköhävetä

Minä olisin kysynyt milloin nämä Suvakit lopettavat tälläisen paskan jauhamisen muslimiterroristi ja kumppanit tappoivat 84 viatonta ihmistä ja nämä kyselee tälläistä paskaa ,suksikaa vittuun .

• pSS-rrrrrromahdus

Siinä mielessä valaisevia vastauksia, että persut todistivat itse jälleen kerran: Heillä ei ole koskaan tarkoituskaan lopettaa vihapuheitaan.
      No, persuillahan on jäljellä "vaalivaltteina" enää vain EU-venkoiluöyhötys leikkipuheineen ja muukalaisviha. Niistä persut pitävät kiinni, koska ilmiselvästi mitään muuta ei ole enää jäljellä.

• Sanoisin, että ketään ei enää kiinnosta mitä persut kijoittelevat ja sanovat, on niin sanotusti "usko ja luottamus" mennyt tuollaista porukkaa kohtaan kansalaisilta.

• TyhjääPyytämättä

Karvapersepersut voivat aivan vapaasti öyhöttää ihan vaan keskenään, äänestäjät eivät enää tämän huijarilauman valheisiin usko. Persut ovat nostaneet sivistymättömyyden ja huonon käytöksen hyveiksi, ja nyt persujen hallituskaudella nähdään, mitä persut ovat käytännössä.

• ärkkopeelle---

.

"Jokainen tietää missä valehtelun raja kulkee??????????"

.

• valoa-ps-kulisseihin
    • se-on-heille-elinehto
    • Sanonminkäsanon

Täytyykö kantaväestön tehdä niinkuin nämä hintit sanoo ,minulla on oma mielipiteeni ja se on minun oikeus, sama koskee politikkoja ,ihailen Hakkaraisen oikeata suhtautumista hän sanoo kansankielellä sen mistä muut vaikenevat .

• Olisi uskottavampaa se "rohkea esiintyminen ja mielipiteidensä ilmaiseminen", jos osaisi käyttäytyä sivistyneiden ihmisten tapaan. Nyt ollut jonkinaikaa "piilossa", mutta eiköhän se huonokäytöksinen moukka sieltä taas esiin ryömi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3164
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1569
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      793
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      709
    Aihe