Pikamittaus: Kullin suhteellinen koko

Balboaman

Seiso suorassa kalun ollessa maksimaalisessa erektiossa. Laita toinen kätesi nyrkkiin kullisi ympärille häpyluuhusi kiinni ja toinen nyrkki tiiviisti sen perään.

Jos terskan pää jää 3 cm päähän nyrkkisiilon ulostuloaukosta olet pienikalu.

Jos terskasi tulee esiin -3 - 2 cm olet keskivertokalu.

Jos koko terskasta on näkyvissä 2 cm tai koko terska ja jopa vartta olet isokalu.

Käden koko kyllä merkitsee, mutta tämä mittaustekniikka onkin suhteessa kehosi muuhun kokoon ja antaa myös jonkinverran osviittaa kalusi "todellisesta" koosta.

20

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewarstdfyg

No jopahan teorian laukaisit.... tuon mukaan mulla olis muka ISO (eli tulee kokonaan näkyviin), mutta tosiasiassa se on korkeintaan keskikokoa. Mulla on muuten sitten keskimääräistä isommat kädet, sitähän seuraavaksi olet vinkumassa...

• Häxylle-muna-pers

Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.

• Balboaman

Balboaman onnittelee isokaluisuudestasi, kun kätesi on vielä isot tekee se kalustasi todella ison.

• Olet-iilimato

Minkä kokoiset hanskat sinulla on?

• Häxylle-muna-pers kirjoitti:

Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.

Asko tietää koot. Niin käsien kuin kullien. Spede on hän, ja hyvin kateellinen spede.

• ojan_kaivaja

Kourat kyrvän ympäri ja nahat tiukasti taakse, päästä näkyy viiden sentin terska ja pätkä kaulaakin.
      No, iso ja paksukin se on, mutta olen sen tiennyt ennestäänkin.

• Isokalu991

Olet aika tyhmä mies kun todistelet itsellesi jo ennestään itsestäänselvyyksiä. Jo ala-asteella opetetaan progressiivisuutta.

• Muurari-lapio

Entäs jos on isot kädet?

• Nuoruus

Minulla on iso kyrpä .

• Minulla iso 23cm

• paksuus-ratkaisee

"olet pienikalu". Mutta pituus ei määrää kokoa, vaan on otettava huomioon myös paksuus. Jos yrität pitkällä narulla, niin eihän siitä mitään tule.

• Aulis-

Minulla on isot.....luulot..niin kuin muillakin perseestä asti mittaavilla..

• Sano vaan reilusti Asko. Ei Aulis.

• KulliTohtori

Eikös vanha kunnon wc paperirullan hylsy toimi puolueettomana ja karuna mittana? Jos mulkku ei mahdu yhtään rullan sisälle voi olla huoletta. Normikalu menee niukin naukin sisään ja koko terska kurkistaa iloisesti hylsyn päästä. Jos mulkku menee väljästi ja terskakaan ei näy rullan päästä kulli on pieni. Jos talouspaperi rullasta menee mulkku läpi ja terska näkyy on pitkä kulli. Jos kulli ei mahdu kumpaankaan on kulli paksu.

• Ei-vitun-homo-sua

Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?

• Ei-vitun-homo-sua kirjoitti:

Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?

Monet varmaan haluavat ilahduttaa sinua mitoillaan. Ainakin sinä aina reagoit, kun joku ilmoittaa itsellään olevan yli 12-senttisen kyrvän. Tai yli kymmenen paksun.

Mistä sinä tunnistat melkein jokaisen kirjoittajan homoksi? Onko sinun homotutka niin kehittynyt?
        Tosin sanotaanhan; kyllä koira koiran tuntee.

• werfgrg

WC-hylsyn ympärysmitta on hieman vajaa 15cm. Jos ei sinne kalu nahdu niin on todellakin paksukalu.

Nyt jäi pois ryhmä jolla kalu menee sisään ja tersta tulee näkyviin. Uskon, että suuri osa suomalaisista kuuluu juuri tähän ryhmään. Onko ne sit niitä normikulleja joista naiset niin pitää?

• Mulla on niin suuri, ettei nahkakaan riitä kuin nipin napin terskaan saakka :)

• pikku-Esko

Joo, mutta meidän isällä on kaikkein isoin, ja se on pannu kaikkien teidän äitejä, läl läl lääää 😜

• JättiläisPython

MUl on suorastaan painajaismaisen kokone ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5363
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2761
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      40
      2318
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      42
      2103
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2046
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1440
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1300
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe