Tytöt hukassa

iijoenvarrelta

Mistä löytää SB:llä helpoiten "tyttöjä" ? Onko tarjontaa ennen puoltayötä?

12

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulinjustsieltä

      maksullisia ei ole missään poliisit on siivonnut alueen.

    • ketjunaloittaja

      Onko tosiaan näin?

    • Dvg89

      Kirkuen tulee ja kirkuen menee.

    • ii_siellä_on_se_joki

      Mitä se mies naisella tekee kun on kaksi tervettä kättä. Ja kun lennosta vaihat kättä niin se on vähän kuin vierasta saisit.

    • Ei_edes_rahalla

      Et löydä mistään "tyttöä".
      Ulkonäkösi on luotaantyöntävä ja se hajusi onkin sitten niin kuvottava ja tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin, ettei ammattilais "tytöllä" ole varaa pilata koko iltaa yhden haisunäädän takia.

      Vedä käteen!

    • Velvet2016

      Onko sellaiseen ongelmaan ratkaisua, kun olen lähdössä SBlle. Mutta muija käy ihan v***n kuumana...

    • myyntitavara

      taas provoaloitus. :) tuskin kukaan on kokenut Bulgariassa vaikeuksia löytää tyttöjä, poikia tai vaikka eläimiä. et pääse etenkään ilta-aikaan edes yhtä korttelinväliä eteenpäin ilman tarjousehdotuksia. päiväaikaan vähän rauhallisempaa mitä nyt teinitytöt tanssii lasten leikkipaikan viereisellä ulkobaaritiskillä korkkareissa ja yläosamattomissa. "poliisi on siivonnut alueen" heh kaikki on itämafian suojeluksessa, joten setä-igor saattaa suuttua, jos oot liian hankala tai rahaa ei löydykään tarpeeksi.

    • eikollo

      Miksi lähteä Bulgariaan, kun Suomessa löytyy joka paikassa omiakin "tyttöjä". Oot vain etsinyt vääristä paikoista...

    • VoittavatSuomitytöt

      Kohde on oikein mukava ja hieno pienelle seksilomalle. Voit kysellä joltain iltabaarin baari- tai ovimikolta tyttöpaikkoja. He ohjaavat avuliaasti oikeaan paikkaan.

      Opastetussa baarissa on sitten tarjolla useita upeita ja nuoria tyttöjä. Hintaneuvottelu baaritiskin ääressä. Tulevat hotelliin ja normihinta on 50 euroa/h.
      Osaavat yleensä välttävästi englantia.

      Katutyttöjä kannattaa vältellä. Hyvää lomaa!

    • SunnyBeachilleNauttimaan

      GO GO GIRLS ja RELAX on hyviä paikkoja ;)

      • rahatonko

        Onko nämä paikat turvallisia, nimittäin hinnoittelun suhteen. Pelkään, että laskua maksettaessa nyljetään asiakkaalta viimeinenkin leva ( ja euro). En millään haluaisi
        joutua tappelemaan laskun loppusummasta pois lähtiessä.


      • ViimeinenIlmanKumia

        Minulla ei ole ollut mitään ongelmia.
        Baaritiskillä kalja- pari, tytön kanssa neuvottelu ja lähtö.
        Loman aikana kannattaa sitten mennä uudelleenkin samaan paikkaan. Sitten käy kuin minulle. Oli sama tyttö kolmena iltana....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe