Olen tänään pyytänyt paljon apua. Pyydän vielä täällä koska näkyvyyttä. Ylilauta jne.
Auttakaa, antakaa apua ahdinkooni?
Korvani tinnittävät lujaa ja voin erittäin huonosti. Pyytäisin yhteisöltä lievitystä tai vapautta tästä vuosia kestäneestä helvetistä.
Kiitos kivoille vaikka en apua saisikaan. On olemassa hyviä ihmisiä jotka helpottavat ahdinkoani olemalla olemassa, se että kaikki eivät halua pahaa. Avuliaita ja muut huomioon ottavia ihmisiä jotka eivät vaadi mitään hyvistä teoista. Kiitos teille, en jaksaisi ilman teitä. Te annatte sen vähän toivon ettei kaikki ihmiset ole pahoja.
Pyydän apua, olen kidutettu vanki.
16
377
Vastaukset
Onko korvia tutkittu?
- etpä_tiätenkään
Missään ei ole niin paljon syyttämiä kun vankiloissa!
Niin että et sinäkään varmaan mitään sellaista ole tehnyt
kanssaihmisillesi, josta vankilatuomion olisit ansainnut ? etpä_tiätenkään kirjoitti:
Missään ei ole niin paljon syyttämiä kun vankiloissa!
Niin että et sinäkään varmaan mitään sellaista ole tehnyt
kanssaihmisillesi, josta vankilatuomion olisit ansainnut ?En usko että vankilaan päätyy syyttömiä.
- pppppm
Palsta vanki, heh.
- pppppm
Toi tinnitys ei oo mitään kivaa. Onneks menee yleensä ohi.
- hannuristojiimies
On tämä aika kammottavaa ja surullista elää tätä kidutettu elämää vankeudessa. Kärsimystä, jokapäivä helvetillisissä tuskissa.
Miksei nämä piinan vuodet jo lopu? Miksi en saisi edes 1 vapaapäivä vuodessa?goldrose kirjoitti:
Ukkoni kärsii nautinnosta joka päivä
Olen vanginnut hänet nautinnosta tekemään mitä haluan😍 tänään hymyili minulle käskystä ja lupasin hänestä pitää hyvää huolta. Nautin tästä dominoivasta minusta,valta joka on pelkkää nautintoa.
goldrose kirjoitti:
Olen vanginnut hänet nautinnosta tekemään mitä haluan😍 tänään hymyili minulle käskystä ja lupasin hänestä pitää hyvää huolta. Nautin tästä dominoivasta minusta,valta joka on pelkkää nautintoa.
Lupasin pestä hänen hampaansa jos ei muuten pese.
- hannuristojiimies
Annatko vihjeitä miten pääsen elämässä eteenpäin. Ei helpota vaikka konttaisin ja poimin tupakin tumppeja maasta.
Ei enäääääääääään jaksa ja otan sen "Uuno menettää muistinsa" tai lobotomian jo. Olen ihan loppu. Rikkipoikkipaskana.
No tänään olen pyytänyt apua. Pyydän edelleen ja odotan.
Apua. - kierrätys.rules
Ei auta mikään, ei mikään. Ei vaikka siivoan kaatopaikalla. Ei vaikka annan kaiken rahan ja omistamani pois. Ei vaikka luovun kaikesta.
Vaikka eläisi "syvää elämää" ja hyvää rakasta lähimmäistä elämää niin ei auta.
Ei ole mitään mistä minua vääntää enään niin väännetään terveys pilalle. Valmiiksi jo vammautunut vailla uskoa että ikinä parannun.
Ei hyvin mene.
Ei auta kun odotella. - ansionsamukaan
Somali Abdigadir Hussein sai 4 tuntia lomaa vankilasta ja sillä aikaa jo kerkesi raiskata nelivuotiaan lapsen. Että enpä oikein tiedä niistä vankilomista.
Ei ainakaan raiskaajia ja murhamiehiä hetkeksikään lomaileen.
- hannuristojiimies
Miksi tämä piti nostaa.
No lisätään vaivoihin silmät. Vasen silmäni sokeutuu. Ulkona kävellessä silmäni haroittuu tai miksi sitä sanotaan. Joudun kohdistamaan näkönäni jatkuvasti ja se kuluttaa.
Korvani äänen taso on jo niin kova etten meinaa kuulla vaan joudun keskittymään kun puhutaan.
Nämä ja muut häiriöt vie aivojeni keskittymiskyvyn ja minua käytetään häikäilemättömästi hyväksi. Tyyliin https://m.youtube.com/watch?v=8b8mls0q-4U
Minut laitetaan transsiin ja kaivelen persettä. Muille viihdettä.
Minua ohjataan implanteilla https://m.youtube.com/watch?v=SVMH_r1leyI joista voisin kirjoittaa monta sivua mutta en jaksa.
Minun kyky elää normaalia elämää on viety enkä tiedä elääkö edes lapseni.
Olen ZOMBIE.Tänään päätin että en ole täällä enää pitkää joten varmasti tiedät mistä tavoittaa jos minulle tulee asiaa. 📧sähköposti toimii😍 nimimerkin takana löytyy. En halua olla vain velvollisuuden tunnodta täällä ja jos kokee halua puhua kanssani löydyn nikkini takaa.
Koen vaan että jättäisin kaiken mutta sitähän se ei ole alan vaan tekemään enemmän asioita pyrkiäkseni eteenpäin.😍
- Täti.Ihminen
Korvien soiminen ei ole mitenkään vaarallista. Yritä olla välittämättä siitä. Joidenkin olo on helpottunut kun pitävät radiota päällä. Jos on muita ihmisiä lähistöllä niin voi käyttää korvakuulokkeita jolloin ääni ei häiritse muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688