jampe epäilee että kuolinpesän poppoo aikoo pahoin pidellä rouvan?puolustaako mikko rouvaa ja käukö niin että jampe ottaa lopulta lättyyn?
kumpi saa helpommin turpiin?jampe vai rouva?
63
652
Vastaukset
- Dalttonit
Voi voi. Onko nämä veljekset tilanneet jo pahoinpitelynkin Jampelta?
- oma.tilaus
Rouva on ihan itse sen tilannut hullun horinoillaan asioista
jotka eivät mitenkään mielenterveyspotilaalle kuulu. oma.tilaus kirjoitti:
Rouva on ihan itse sen tilannut hullun horinoillaan asioista
jotka eivät mitenkään mielenterveyspotilaalle kuulu.Minulle kuuluvat kaikki asiat, joihin sinä olet sekaantunut! Olet saanut, väärällä todistuksellasi, melkoisen sukuriidan aikaiseksi ja nyt minä olen joutunut selvittämään tämänkin sopan!
- ainon.syytä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minulle kuuluvat kaikki asiat, joihin sinä olet sekaantunut! Olet saanut, väärällä todistuksellasi, melkoisen sukuriidan aikaiseksi ja nyt minä olen joutunut selvittämään tämänkin sopan!
Mielenterveyspotias onkin paras apu tuon suvun ongelmiin
jotka rouva on heille tehnyt. - hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
En ole laatinut heistä yhdellekään minkäänlaista todistusta!
Kuolinpesällä on palkattu tuomari pesänjakajana joten
mitään todistusta ei tarvita ja sellainen onkin ainoastaan
palstamme hullun Ainon päässä. Voisitko ystävällisesti sitten kertoa, mistä väärästä todistuksestasi nämä epätoivoiset ihmiset täällä kirjoittavat!?
- ainolle.selkään
RouvaHoikkala kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti sitten kertoa, mistä väärästä todistuksestasi nämä epätoivoiset ihmiset täällä kirjoittavat!?
Ainoastaan rouva mielenterveyspotilas täällä hänelle
kuulumattomista asioista kirjoittaa, siitä suvusta
yksikään ei täällä kirjoittele mutta Puntunlahdella
saattaa lähiaikoina olla iskelmätuokio. - Papis
RouvaHoikkala kirjoitti:
Ovatko Viitaniemen suvun jäsenet olleet sinuun yhteydessä viime aikoina?
Ovat menneet kait komeroon häntä jalkojen välis. Vähä näkyypi kylillä nykyisi. Saivat ilmeisti liikaa julkisuutta. Siinä nähtiin taas, että rikos ei kannata.
Papis kirjoitti:
Ovat menneet kait komeroon häntä jalkojen välis. Vähä näkyypi kylillä nykyisi. Saivat ilmeisti liikaa julkisuutta. Siinä nähtiin taas, että rikos ei kannata.
Minä olen ollut sidottuna komerossa ja päässyt sieltä omin voimin pois. Suvun jäsenet eivät ole tehneet minkäänlaista rikosta. Ainoa joka tässä asiassa on rikoksen tehnyt olen minä. Väitit että rikos ei kannata. Olet väärässä. Minä olen tässä asiassa hyötynyt rahallisesti ja moni muukin ansiostani taloudellisesti.
- Juridiikka
Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen ollu aina vaikeeta. Sinä siitä koko paskapaperin teosta hyödyit. Toiset saanu ku häpeät päällensä. Toivon asianomaisia julkaisemaan tämän jutun a-ö. Asia kaikkien tietoon ehdottomasti. Lehdet menevät kyllä kuumille kiville.
Uskotko tosissasi että suurta yleisöä kiinnostaa yksittäisen entisen linnakundin laatima paskapaperi? Ketä kiinnostaa tälläinen mitätön vilppi? Ei yhtään ketään. Sen kun julkaisevat koko jutun. Minulle vankila on tuttu paikka. Tiedoksi vielä että minulla on hyvät suhteet moniin kovanluokan väkivaltarikollisiin.
- psykopaatti.aino
leppäsen.täti kirjoitti:
Uskotko tosissasi että suurta yleisöä kiinnostaa yksittäisen entisen linnakundin laatima paskapaperi? Ketä kiinnostaa tälläinen mitätön vilppi? Ei yhtään ketään. Sen kun julkaisevat koko jutun. Minulle vankila on tuttu paikka. Tiedoksi vielä että minulla on hyvät suhteet moniin kovanluokan väkivaltarikollisiin.
Siinä taas useita näytteitä mielenterveyspotilas Ainon
vuoropuhelusta useilla eri nimmareilla. - skitsoova.aino
Psykopaatti Aino Kakkala-Kukkala luulee olevansa osaava.
- hullun.ainon.horinat
RouvaHoikkala kirjoitti:
Usko, mitä tykkäät! Ole kuitenkin varovainen!
Leppäsen täti on rouvan käyttämä vuoropuhelunimmari
jonka roolina Aino pitää uhoomista. - Ahne
RouvaHoikkala kirjoitti:
Kuka tämä Leppäsen tädin keskustelukumppani on?
Pekka ja vaimonsa . Simo suunnitelmat tekee/teettää . Kolehdit lerää jokkeri jne. Näinhän se jatkuu.
- hullun.horinoita
Hullu Aino teki puheenvuoron leppäsen tätinä jonka
rooli ainon horinoissa on uhoominen. - hyvä.syötti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olenko minä myös nimimerkki "Ahne"? Joko uskot, että "Anhe" on tosissaan?
Nimmarin viesti tarkoitti rouvan viemistä ravustamaan.
hyvä.syötti kirjoitti:
Nimmarin viesti tarkoitti rouvan viemistä ravustamaan.
Eivätkö ravut kammoksu minusta lähtevää hajua?
- punaiset.ravut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Eivätkö ravut kammoksu minusta lähtevää hajua?
Rouva laitetaankin Kyröskosken puoleiselle osalle järveä
joten ravut tulevat Ikaalista kohti josta ne nostamme. punaiset.ravut kirjoitti:
Rouva laitetaankin Kyröskosken puoleiselle osalle järveä
joten ravut tulevat Ikaalista kohti josta ne nostamme.Miten on sen vainajan laita, jonka hautasimme Kukkurakoskelle Aunen vuohihakaan ja jonka Veikko kaivoi ylös ja upotti Kyrösjärveen sementtisaappaat jalassa?
- kerrankin.töissä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Miten on sen vainajan laita, jonka hautasimme Kukkurakoskelle Aunen vuohihakaan ja jonka Veikko kaivoi ylös ja upotti Kyrösjärveen sementtisaappaat jalassa?
Kenen kanssa rouva on vainajia haudannut?
- Kimpsa.76
Jampen tietysti.
kerrankin.töissä kirjoitti:
Kenen kanssa rouva on vainajia haudannut?
Vuohihakaan pistettiin ruumiit, Vessi heitti ne lopulta Kyrösjärven syvimpään kohtaan.
- Valkeus
leppäsen.täti kirjoitti:
Minä olen ollut sidottuna komerossa ja päässyt sieltä omin voimin pois. Suvun jäsenet eivät ole tehneet minkäänlaista rikosta. Ainoa joka tässä asiassa on rikoksen tehnyt olen minä. Väitit että rikos ei kannata. Olet väärässä. Minä olen tässä asiassa hyötynyt rahallisesti ja moni muukin ansiostani taloudellisesti.
No onpas komeros tunkua? Hoikkala siis pukattiin ensiksi pihalle.
- Uuttako
Ahne kirjoitti:
Pekka ja vaimonsa . Simo suunnitelmat tekee/teettää . Kolehdit lerää jokkeri jne. Näinhän se jatkuu.
Onko ikaalisiin pesiytynyt mafia-suku?
Valkeus kirjoitti:
No onpas komeros tunkua? Hoikkala siis pukattiin ensiksi pihalle.
Minut oli sidottu nippusiteillä, suuhuni oli laitettu kapula ja pesäpallomailalla oli vielä kajautettu päähän. Pääsin komerosta ihan omin neuvoin ulos. Minua ei pidättele mikään.
- Mädäntykää
Älä hoikkala ruokkivaa kättä pure! Bpnukset taitaa olla mennyttä? Vituiks meni koko teidän suunnitelmat näitten veljesten kans. Luulitteko, että yks voi tosta vaan, tommosia vääriä todistuksia teettää. Siinä voi käydä viä et joku teistä istuu linnas tai te kaikin, jotka olette nimenne paperiin laittaneet
Mädäntykää kirjoitti:
Älä hoikkala ruokkivaa kättä pure! Bpnukset taitaa olla mennyttä? Vituiks meni koko teidän suunnitelmat näitten veljesten kans. Luulitteko, että yks voi tosta vaan, tommosia vääriä todistuksia teettää. Siinä voi käydä viä et joku teistä istuu linnas tai te kaikin, jotka olette nimenne paperiin laittaneet
Sinä et minua ruoki. Teen viikoittain lukuisia vastaavia todistuksia ja kassakone kilisee. Minulle on ihan yhdentekevää vaikka yks tosta vaan tommosia todistuksia teettää. Pääasia on että hän maksaa minulle. Muusta vähät välitän. Olen istunut linnas monta kertaa ennenkin eikä se minua haittaa. Minulle on ihan sama vaikka istuisitte linnassa koko saatanan sakki.
- hullun.horinoita
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Sinä et minua ruoki. Teen viikoittain lukuisia vastaavia todistuksia ja kassakone kilisee. Minulle on ihan yhdentekevää vaikka yks tosta vaan tommosia todistuksia teettää. Pääasia on että hän maksaa minulle. Muusta vähät välitän. Olen istunut linnas monta kertaa ennenkin eikä se minua haittaa. Minulle on ihan sama vaikka istuisitte linnassa koko saatanan sakki.
Psykopaatti rouva ei saa yölläkään nukuttua joten nytkin
on tehnyt vuoropuhelua eri nimmareilla. - PAINU.VITTUUN.IKAALISIST
OLE SINÄ PELLE ITSE HILJAAAAAAAAAAAAA!
Mielestäni rahalla ei tätä asiaa voida kuitata. Voisin imeä jokaisen miespuolisen osakkaan kuiviin, siis aivan loppuun asti. Siemennesteen nielen lopuksi. Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi parhaiten kaikkia.
- mielenterveyttä.ainolle
Mielestäni rahalla ei tätä asiaa voida kuitata. Voisin imeä jokaisen miespuolisen osakkaan kuiviin, siis aivan loppuun asti. Siemennesteen nielen lopuksi. Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi parhaiten kaikkia.
Hullu aino se jatkaa horinoitaan vuoropuhelullaan.
Saa nähdä, kuinka osakkaat suhtautuvat moiseen? Hanskihan sinä imit jo todistuksen teon yhteydessä. Tietokoneasentaja Vesku ei aikoinaan suostunut vastaavaan ehdotukseesi!
- netti.katkeaa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Saa nähdä, kuinka osakkaat suhtautuvat moiseen? Hanskihan sinä imit jo todistuksen teon yhteydessä. Tietokoneasentaja Vesku ei aikoinaan suostunut vastaavaan ehdotukseesi!
Osakkaat saattavat lopettaa rouvan vuoropuhelun usealla
nimmarilaan lähiöinä heidän asioistaan. Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?
- sitä.rouva.kerjää
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?
Rouva ei ole niin taitava psykopaatti että tuo edellinen
olisi uskottava jonkun muun kuin hullun ainon itsensä
tekemäksi. Tuosta rouvan jutusta saattaa rouvaa kohdata
iskelmätuokioon osallistuminen. RouvaHoikkala kirjoitti:
Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?
Hän on vain eräs mulkku joka sai vähän siipeensä todistukseni takia.
- Hoikkalalaista
Emme tosiaankaan ruoki sua kurjaa. Olet kurja elätti/iilimato. Seppoko muka suakin imi ja veti perseeseen?
Hoikkalalaista kirjoitti:
Emme tosiaankaan ruoki sua kurjaa. Olet kurja elätti/iilimato. Seppoko muka suakin imi ja veti perseeseen?
Vai kurja elätti/iilimato. Minä teen työni hyvin. Jos joku haluaa tietynlaisen asiakirjan niin minä laadin sellaisen. Sen lauluja laulan jonka leipää syön. Minulla on seksuaalisia kokemuksia useammankin veljen kanssa mutta en ala niistä täällä yksityiskohtaisesti huutelemaan. Sinun olisi jo aika niellä tappiosi ja lopettaa asiasta kirjoittelu.
- ota.aino.lääkkeet
Vai kurja elätti/iilimato. Minä teen työni hyvin. Jos joku haluaa tietynlaisen asiakirjan niin minä laadin sellaisen. Sen lauluja laulan jonka leipää syön. Minulla on seksuaalisia kokemuksia useammankin veljen kanssa mutta en ala niistä täällä yksityiskohtaisesti huutelemaan. Sinun olisi jo aika niellä tappiosi ja lopettaa asiasta kirjoittelu.
Rouvalla on mania vaihe koska yötä myöten postaa
hullun horinoitaan usealla nimmarilla. - hullun.horinoita.ainolta
VillePuutiainen kirjoitti:
Jokin tässä asiassa mättää. Toivottavasti kaikki selviää aikanaan.
Pistäppä rouva aikaisemmin nukkumaan ja ota tuplalääkitys
niin nuppisi selkiää edes hieman. - rouva.lataamoon
Voi hellanlettas noita hullun rouvan horinoita.
Kiitos. Kukaan ei halua tulla pahoinpidellyksi. Mieluummin tekee todistuksen kuin tulee hakatuksi.
- Anonyymi
Juridiikka kirjoitti:
Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen ollu aina vaikeeta. Sinä siitä koko paskapaperin teosta hyödyit. Toiset saanu ku häpeät päällensä. Toivon asianomaisia julkaisemaan tämän jutun a-ö. Asia kaikkien tietoon ehdottomasti. Lehdet menevät kyllä kuumille kiville.
Tätä häpeää koetaan vielä tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Juridiikka kirjoitti:
vain vajakit lukevat näitä houruja täältä muut ovat siirtyneet ylilautaan tai kaks plus tai
vauva.fi palstoille - Anonyymi
skitsoova.aino kirjoitti:
ainona esiintyy kylähullu peska mäki-homola
- Anonyymi
Hoikkalalaista kirjoitti:
vajakkilässytystä piisaa siirtykää ylilauta palstalle
- Anonyymi
leppäsen.täti kirjoitti:
mode kehuu itseään kovaksi kundiksi
- Anonyymi
Aino oli suorittanut kauppakoulussa merkantin tutkinnon vuonna 1975.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain vajakit lukevat näitä houruja täältä muut ovat siirtyneet ylilautaan tai kaks plus tai
vauva.fi palstoilleaivan turhaan nimittelet viitaniemiä vajakeiksi. olet onnistunut saamaan heiltä rahat väärästä todistuksestasi, mutta se ei oikeuta sinua aliarvioimaan heidän henkistä tilaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainona esiintyy kylähullu peska mäki-homola
valitettavasti aino menehtyi puolisen vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vajakkilässytystä piisaa siirtykää ylilauta palstalle
siellä pystyy seuraamaan paremmin, kuinka koikkala suhtautuu vainajan sukuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode kehuu itseään kovaksi kundiksi
kyseinen kirjoitus on koikkalan kirjoittama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan turhaan nimittelet viitaniemiä vajakeiksi. olet onnistunut saamaan heiltä rahat väärästä todistuksestasi, mutta se ei oikeuta sinua aliarvioimaan heidän henkistä tilaansa.
Mielestäni he ovat aivan tavallisia ja normaaleja ihmisiä. Millä Jampe perustelee suvun väitettyä vähämielisyyttä?
- Anonyymi
Minut oli sidottu nippusiteillä, suuhuni oli laitettu kapula ja pesäpallomailalla oli vielä kajautettu päähän. Pääsin komerosta ihan omin neuvoin ulos. Minua ei pidättele mikään.
Olette siis tullut ulos komerosta?
- Anonyymi
skitsoova.aino kirjoitti:
Hän oli erittäin taitava nainen monissa käytännön asioissa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048