Huh hah hei! Olipahan järkytys katsella ko. kirppiksen hintoja!
Ei tarvinnut ostaa mitään! Henkilökunta juoksi kysymässä hintoja vanhemmalta naishenkilöltä ja hänhän luetteli sellaisia hintoja, etten ole millään kirppiksellä sellaisia nähnyt! Eikö tällaisella lahjoituksia myyvällä kirppiksellä ole tarkoitus olla "avustava"taho myös jälleenmyynnissä? Ainakin minä olen kuvitellut ja toivonut lahjoittaessani vaatteita ym. SPR:lle, että ne myytäisiin edullisesti eteenpäin. Hinnat alemmaksi, niin tavarat lähtee kiertoon! Nyt tämä kirppis on niin täysi, ettei siellä jaksa edes katsella.
P.s. "Pomolle" koulutusta ystävällisempään asiakaspalveluun!!
SPR:n kirppis viinijärvi
14
3148
Vastaukset
- Euronvenytys
Samaa mieltä! Ei vaihdu tavarat tällä kirppiksellä.
Hinnan(tai henkilön,joka hinnoittelee)tarkistus ja alentaminen ajankohtaista!- Kirppiskokemus
Henkilön alentaminen? täh?
- Määää11
Todellakin! Vielä muutama vuosi sitten siellä oli ihan oikeat kirppishinnat, nyt jostain 80-luvun pitsiverhohirvityksestä pyydetään 30€. Ja tosiaan, on niin täynnä ettei viitsi enää edes katsella.
Juuri tuosta syystä en sinne mitään vaatteita enää edes vie, kun tietää että ne kiskurihinnoilla myyntiin laitetaan. - vininoveritas
Oikeassa olette, "pomo-mummeli" koulutukseen ja tutustumaan kirpputorien hinnoitteluun ja ihmisten palveluun.
Tai eikös hän ole eläkkeellä??? Niin olen ainakin kuullut.
Nyt vasta ymmärsin että tämä mummeli hinnoittelee tavarat pärstäkertoimen mukaan kun näkee ensin ostajan. Ainakin muualla tavaroissa on hintalaput valmiina.
Ei ole ihme jos tavarat ei vaihdu kun on nylkyri hinnat.
Tehdään ilmoitus SPR:lle. - hupsuhanseonollut
Siis hinnoissa ei siellä ole mitään logiikkaa. Joskus voi jotain saada niin halvalla että epäilee kuuloaan, joskus taas kannan tavarat takaisin hyllyyn.
Onko siellä siis joku tietty tätsykkäinen joka myy ostajan pärstäkertoimen perusteella ja joku toinen, joka katsoo mitä on ostamassa ja hinnoittelee tuotteen mukaan?
Tämä kyllä selittäisi hyvin paljon. - hjghjg99
saman olen huomannut. Ilmanko ei tavara kierrä kun ylihinnoiteltua on myynnissä.
- gallis
Kirjahyllyssä oli myynnissä Mannerheimista kertova kirja hintaan 40 euroa!!! Aivan järjetön hinta. Viime talvena ostin toiselta kirpputorilta kaksiosaisen Mannerheimin muistelmat I ja II hintaan 20 euroa.
Mummeli kuvittelee vähän liikoja saavansa tavaraa kaupaksi ylihintaan. Arvotonta lasirihkamaa purkkia ja kippoa joutaisi kipata lasikeräykseen täyttämästä muutenkin ahtaita tiloja. Järkeä toimintaan. - kaverillejätetään
Kontissa pitää olla vain ykkös huonekaluja ja ennen riitti normi kunnossa olevat.. spr tukeminen on sama kuin kutsut matuja lisää viemään sinun vero eurojasi suomalaisilta vähä osaisilta..
- Säälittäviä
voi voi kun natsit käyvät kirpputorilla itkemässä.
- Samettikukka
Viinijärven Kammari myös työllistää ihmisiä ja on ollut hyvä työpaikka monelle. Hyvä että se on olemassa. Ja kyllä sieltä jotain saa ilmaiseksikin ottaa ovien luona olevista kärryistä.
- Asiakas
Kävin tällä kirppiksellä ostamassa Ikean lampunvarjostimen, joka oli hinnoiteltu reilusti liian kalliiksi, tein tarjouksen ja se hyväksyttiin! Virheitä hinnoittelussa sattuu joka kirppiksellä, niin SPR: n kuin muillakin. Tällä kirppiksellä voi hinnoista sentään neuvotella, esim. Kontissa ei voi!
Tyytyväinen olin myös asiakaspalveluun, kiitos!
Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569