Hankoon tiistaina

pari_55

Aurinkoa luvassa , puolelta päivin Hankoon ottamaan rajatonta huomenna tiistaina.

19

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyysymys

      no mutta miksikäs siitä pitää täällä ilmoittaa? :P

    • Yhteisnussintaan

      Kaivattekos seisovan mulkun kans hiekkaan - tai oikeemmin, työnnättekös.

    • masi_ja_pia

      Kiitos, mukavaa oli, otetaan ensi viikolla uudelleen.

      • sivustaseurannut

        Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks


      • Huoliteltua-kieltä
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks

        Opettele huoliteltua kieltä. Alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.


      • pian_vastaus
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks

        Sinun mielestä 55 kiloa ja 168 on lihava. Jos olet se kaljamahainen runkkari, jolla ei edes seisonut ja katselit sieltä puun takaa, niin otan osaa. Mitä tuollainen katkarapumunainen impotentti yleensä rannalla tekee. No, ainakin sait meidät muut nauramaan. Te peräkammarin pojat, teidän kannattaa pysyä siellä neljän seinän sisällä.


      • Voi-sua-reppanaa
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks

        Niinpä. Kun on itse mitättömyys niin sisäisesti kuin ulkoisesti, täytyy keksiä vikoja muista, että voisi edes omassa mielikuvituksessaan tuntea itsensä jotenkin paremmaksi.


      • ykskaljamaha
        pian_vastaus kirjoitti:

        Sinun mielestä 55 kiloa ja 168 on lihava. Jos olet se kaljamahainen runkkari, jolla ei edes seisonut ja katselit sieltä puun takaa, niin otan osaa. Mitä tuollainen katkarapumunainen impotentti yleensä rannalla tekee. No, ainakin sait meidät muut nauramaan. Te peräkammarin pojat, teidän kannattaa pysyä siellä neljän seinän sisällä.

        Milloin siellä olisi naisia jotka nauraisivat pienelle katkaravulleni? Tulisin mielelläni esittelemään.


    • Keskiviikkona sinne

    • Keskiviikkona vasta

    • Loppuviikosta pareja paikalla, ajattelin ekaa kertaa mennä nakurannalle katselemaan...

    • Naturistiiii

      Missä Hangosta löytyy ranta missä voi ottaa alasti aurinkoa ? Osoite?

    • eikunsinne
    • näin1

      hankook, eekös se oose muhelin, merkki,,,eeku rengas. Ja välihuomautua tähän "riista" kamera paikalla...

      • habana

        mmmmm riiistaa..


    • eikannatamennä

      Hiljaista oli Hangon rannalla kun kävin elokuun alussa. Lämmintä oli mutta ei natuja eikä paljon tekstiilejäkään. Taitaa olla tämä ranta hiljennyt.

      • Kuusikymmenettä

        Tänään 20.8 oli todella ahdasta rannalla. Kas kun oli Pride Hankoo. Mutta hyvin mahtui joukkoon.


    • mepari

      Keskiviikkona 24.8 puoliltapäivin ollaan menossa vaimon kanssa katsastamaan Hangon nudistiranta kun lupaa kohtalaista ilmaa. Oiskos muita kiinnostuneita mukaan ??

    • Anonyymi

      Samat ukot aina paikalla ja runkkaavat kaikkien nähden

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe