Aurinkoa luvassa , puolelta päivin Hankoon ottamaan rajatonta huomenna tiistaina.
Hankoon tiistaina
19
510
Vastaukset
- kyysymys
no mutta miksikäs siitä pitää täällä ilmoittaa? :P
- Yhteisnussintaan
Kaivattekos seisovan mulkun kans hiekkaan - tai oikeemmin, työnnättekös.
- masi_ja_pia
Kiitos, mukavaa oli, otetaan ensi viikolla uudelleen.
- sivustaseurannut
Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks
- Huoliteltua-kieltä
sivustaseurannut kirjoitti:
Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks
Opettele huoliteltua kieltä. Alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.
- pian_vastaus
sivustaseurannut kirjoitti:
Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks
Sinun mielestä 55 kiloa ja 168 on lihava. Jos olet se kaljamahainen runkkari, jolla ei edes seisonut ja katselit sieltä puun takaa, niin otan osaa. Mitä tuollainen katkarapumunainen impotentti yleensä rannalla tekee. No, ainakin sait meidät muut nauramaan. Te peräkammarin pojat, teidän kannattaa pysyä siellä neljän seinän sisällä.
- Voi-sua-reppanaa
sivustaseurannut kirjoitti:
Kiitos ei Pia oli lihava rumilus onneksi alkoi pilviä kertymään jolloin pääsin pois vielläkin oksettaa kun ajatelenkin sitä liharekkaa joka makasi alastomana yöks
Niinpä. Kun on itse mitättömyys niin sisäisesti kuin ulkoisesti, täytyy keksiä vikoja muista, että voisi edes omassa mielikuvituksessaan tuntea itsensä jotenkin paremmaksi.
- ykskaljamaha
pian_vastaus kirjoitti:
Sinun mielestä 55 kiloa ja 168 on lihava. Jos olet se kaljamahainen runkkari, jolla ei edes seisonut ja katselit sieltä puun takaa, niin otan osaa. Mitä tuollainen katkarapumunainen impotentti yleensä rannalla tekee. No, ainakin sait meidät muut nauramaan. Te peräkammarin pojat, teidän kannattaa pysyä siellä neljän seinän sisällä.
Milloin siellä olisi naisia jotka nauraisivat pienelle katkaravulleni? Tulisin mielelläni esittelemään.
Keskiviikkona sinne
Keskiviikkona vasta
Loppuviikosta pareja paikalla, ajattelin ekaa kertaa mennä nakurannalle katselemaan...
- Naturistiiii
Missä Hangosta löytyy ranta missä voi ottaa alasti aurinkoa ? Osoite?
- eikunsinne
Tulliniemen ranta ja siitä keskiosa.
https://www.google.fi/maps/place/10900 Hanko/@59.817969,22.9295927,15z/data=!4m5!3m4!1s0x468ce25ff02c47e5:0x319e5f55f98a2441!8m - näin1
hankook, eekös se oose muhelin, merkki,,,eeku rengas. Ja välihuomautua tähän "riista" kamera paikalla...
- habana
mmmmm riiistaa..
- eikannatamennä
Hiljaista oli Hangon rannalla kun kävin elokuun alussa. Lämmintä oli mutta ei natuja eikä paljon tekstiilejäkään. Taitaa olla tämä ranta hiljennyt.
- Kuusikymmenettä
Tänään 20.8 oli todella ahdasta rannalla. Kas kun oli Pride Hankoo. Mutta hyvin mahtui joukkoon.
- mepari
Keskiviikkona 24.8 puoliltapäivin ollaan menossa vaimon kanssa katsastamaan Hangon nudistiranta kun lupaa kohtalaista ilmaa. Oiskos muita kiinnostuneita mukaan ??
- Anonyymi
Samat ukot aina paikalla ja runkkaavat kaikkien nähden
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522