Olen sairastanut 1,5 vuotta liikatoimintaa ja nyt olisi edessä leikkaus.Tänään tuli kirje ja leikkaus olisi syyskuun alussa.Minulta leikataan koko kilpurauhanen.Olisin kysynyt kauanko leikkaus kestää?En muistanut lääkäriltä kysyä tosin hoitaja mulle vielä viikko ennen leikkausta soittaa.Mua kyllä jännittää.Mua ei koskaan nukutettu eikä mistään operoitu ja sairaalassakin oon vaan käynyt synnyttämässä.
Liikatoiminta ja leikkaus
Jännittynyt
2
161
Vastaukset
- basebow
Mulla leikkaus kesti vajaa 4 tuntia. Klo 7 nukahdin ja klo 11 heräsin heräämössä. Yksi yö sairaalassa, kipuja ei käytännössä ollenkaan. Koko sen leikkauspäivän olin kyllä aika huonovointinen, oliko nukutusaineet vai mikä lie. Nukuin osastolla aika pitkälti koko illan. Tsemppiä, hyvin varmasti kaikki sujuu.
- Jännittynyt
Kiitos mukava tietää.Täytyy vielä hoitajalta kysyä kaikki mahdollinen kun se viikko ennen leikkausta soittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900