Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yyteri infoa vailla aviopari

Yyteritääältätullaan

Moi ei olla vaimon kanssa ikinä oltu nakurannoilla eikä edes yyterissä. Kiinnostaa nähdä jotain kivaa kuitenkin. Onko siellä joku ehdoton nakuranta paikka jossa ei ole suotavaa olla shortseissa vaan heti on paha etiketti virhe? Vaimo ottaa yläosattomissa aurinkoa kyllä. Eikä pane pahakseen vaikka joku nyt hiukan tirkistelee. Elikkäs ei ihan lasten ranta ole meidän paikka kuitenkaan. Joku kohta / alue missä saa olla nakunakin ainakin vaimo ja minä valkoinen hylje shortseissa ? ps vaimo kyllä katsoo jos joku hiukan esittelee sukukalleuksiaankin puolihuolimattomasti ,ei nosta melua ja minua ei järkytä mikään.
Kiitos jos jaksat asiallisesti ohjeistaa. Ai niin , jossain 50 tienoilla on vasta ikää.

6

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaateellisille

      Parempi kun pysytte vain tekstiilirannoilla. En ymmärrä mikä hinku on mennä nakurannalle ellei itse ole alastomana.

      Toki saatte mennä uimapuvuissa nakurannoille mutta älkää sitten vetäkö herneitä kun teitä katsotaan karsastaen/naureskellen eikä olisi ensimmäinen kerta kun jotkut käskisivät riisumaan uimaasut tai painumaan h elvettiin.

      Ei natutkaan änkeä tekstiilirannoille ja jos joku näin tekisi kohtelu olisi samaa kuin vaatteellisille nakurannoilla = painukaa h elvettiin .

      • Siinä-syyt

        No se hinku on toisten lemmiskelyn vapaa seuraaminen. Kun on vaatteet päällä, ei oma kiihottuminen näy eikä muut siis tule iholle.


    • Kikkelii

      Onhan siellä nakuranta, kyltein osoitettu alue. Jos menette Yyterin pääkallopaikalta merenrantaan niin lähdette rantaa pitkin vasemmalle. Lyhyempi reitti auton parkkipaikan kauimmaisesta kulmasta polkua kävellen nakurannalle tai Yyteri Beach leirintäalueen kautta helppo kävellä parkkipaikalta muutama satametriä.

      Lauantaina olin itse paikalla, nakuilu on kivaa. Miehiä siellä aina enempi kun naisia mutta sen nyt ymmärtääkin. Muutama pariskunta oli.

      • Nakurannan-meininkiä

        Ja reikä ulisee kun nahkanuijat pölisee.


    • nakumies48v

      voittehan asettua siihen rannalle dyynien eteen,siinä voi olla vähän vaatetta päällä ja silti näkee miesten vehkeitä jos niitä haluaa katella,itekin siellä loppuviikosta..

    • Anonyymi

      Hyiiii

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe